Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

KristofER20 

KristofER20

Név:
Életkor:
Nem:
Város:
Kristóf Kulcsár
26
férfi
Vidék
Csapat:
Blog:
Fórumrang:
Albumok:
Weblap: http://battlelog.battlefield.com
E-mail cím: nem publikus
MSN:

[BF3]AlphaBlog #5 – Osztályok és felszerelések 2011. július 30. KristofER20 13 hozzászólás 24226 olvasás

Ha igazi csapat játékos vagy, és érdekel milyen fegyvereket adnak a fejlesztők a kezünkbe, akkor a mai blog neked szól.

Szerintem senkit nem ér meglepetésként ha azt mondom, hogy a Battlefield játékok legtöbbször hangoztatott egyedisége a csapatmunkában és a harctéren használható fegyverek valamint járművek sokszínűségében rejlik. Ez valóban nem egy játékos teljesítményről szól, lehet valaki bármilyen jó, ha nincs aki segítse tehetségének kamatoztatásában. A csapatmunka alappillérét a squadok és az azokban más és más szerepet játszó osztályok adják, mindegyikre egyenlő arányban szükség van, mert sose lehet tudni, hogy mivel néznek szembe a következő pillanatban. Ilyen szerepekből, más néven Kit-ekből négy található meg a játékban, az Assault, Engineer, Support és a Recon, mind a négynek megvan a maga dedikált harctéri szerepe, de a testreszabhatóságnak hála összemoshatjuk őket, persze anélkül hogy egyik vagy másik túl nagy előnyhöz jutna. Mielőtt belekezdenék a leírásukba megint csak fontosnak tartom elmondani, hogy a játék ezen stádiumában nem szabad semmit készpénznek venni, ebben a trial verzióban rengeteg felszerelés, fegyver, unlock, kiegészítő, boost, hiányzik, és amik benne vannak azok sem véglegesek, tehát ez inkább csak olyan áttekintés és filozofálás, mintsem teljes részletes leírás.

Assault az új combat medic

Az Assault osztály az előző BF játékhoz képest némi változáson ment keresztül, aminek a végeredménye az lett, hogy elvették tőle a lőszer csomagot, és helyette megkapta az elsősegély ládát illetve a defibrillátort. A játék tervezői ugyanis azt vették észre, hogy az élet töltésére és az újraélesztésre pont ott van a legtöbbet szükség ahol az Assault mozog, közvetlenül a frontvonalban, és ha valaki a csapatban nem játszott elég agresszívan a Medic-el, akkor bizony nem volt, aki segítse az elől harcolókat. A két osztály felszereléseit tehát megcserélték, aminek tényleg érezni lehet a jótékony hatását, mert most mindig van a közelben egy-egy elsősegély láda, és a társaink sem restek feléleszteni ha már úgy is ott haldoklunk mellettük. Itt nem álltak meg a fejlesztések, ugyanis a defibrillátor mechanizmusát is sikerült átdolgozni, most már kell néhány másodperc, míg megfelelő töltés lesz a készülékben az újraélesztéshez, és ha ez sikerült, akkor a felszedett játékos eldöntheti, hogy feláll-e és harcol tovább, vagy inkább újraéled a kezdőhelyen. Ez a rendszer még fejlesztés alatt van, ugyanis ha most felélesztünk valakit, akkor az előző halálát is jóváíródik a pontok között, ami sokak szerint nem fair, elvégre nem kellett újraélednie. A másik képlékeny dolog pedig maga a választó rész működése, most aki ebben az állapotban van az tud lőni és őt is újra lelőhetik, illetve a space-re tették a feléledést, így aki azt választja annak feláll a katonája ami sokszor egy újabb halálhoz vezet. A szerepe tehát nagyban megváltozott, stílusban még mindig ez az osztály a run-n-gun, de valahogy mégis hasznosabbnak érzi magát az ember.

Assault specifikus felszerelések

AK-74M: Orosz eredeténél fogva csak akkor használhatjuk, ha az Orosz oldalon harcolunk, amerikai kézbe csak úgy kerülhet ha felveszi valaki a földről, nekem ez az apró kis részlet nagyon tetszik, legalább van ami még jobban megkülönbözteti a két oldalt. A fegyver maga egyébként a többi gépkarabélyoz hasonlóan nagyon pontos, ezt a tulajdonságát hosszabb sorozatoknál sem veszíti el, visszarúgást nagyon könnyű kezelni. Ez minden bizonnyal az alfa verziónak tudható be, szerintem, legalább is remélem, hogy a véglegesben nem lesz ilyen egyszerű ölni velük. A kinézet nagyon jól sikerült, az újratöltési animáció is pontos és igényes, a hangja pedig karakteres.
Tűzmódok: automata, félautomata
Kiegészítők: 4x-es PSO-1-es optika, markolat, hosszított fegyvercső

A markolat extra stabilitást ad a sorozatoknál, míg a hosszabb fegyvercső pontosságot és erőt biztosít a távoli lövésekhez.


M16A4: Amerikai kezdőfegyver, kezelhetőségében, pontosságában, és erejében nagyon hasonló az AK-hoz, ez érthető is valamilyen szintem, ha már a másik frakció nem használhatja, akkor senki ne jusson valamilyen előnyhöz, vagy hátrányhoz. Az egyetlen érezhető különbség a fűzgyorsaságban ütközik ki, ami még inkább fokozza a stabilitást. (túl stabil!)
Tűzmódok: automata, burst, félautomata
Kiegészítők: 4x-es ACOG optika, markolat, hosszított fegyvercső.


G3: A pakisztáni erők által használt, brutális fűzerővel rendelkező G3 sem maradt ki a repertoárból, nagy örömömre, ugyanis ez a kedvencem. Ezt a gépkarabélyt már mind a két oldal választhatja, a érezhetően sokkal erősebb, mint a másik kettő, ezt a hangja és visszarúgás mértéke is jól érzékelteti a játékossal. A rövid sorozatokban leadott lövősek elég pontosak, de 3-4 golyó után elindul a fegyvercső az égbe, amit csak komoly ellenmozgással lehet kompenzálni. Valahogy így kéne viselkednie a többinek is, ha nem is ennyire drasztikusan.
Tűzmód: automata, félautomata
Kiegészítők: 4x-es ACOG optika, markolat, hosszított fegyvercső.

Az 1-es és 2-es gadget helyére alapból a medkit és a defibrillátor került, az előbbit később ki lehet cserélni egy M320-as gránátvetőre, ami szerintem egy nagyon jól sikerült kiegészítő lett. Erre már tényleg nem lehet ráaggatni a noobtube jelzőt, ez a gránát komoly esésének köszönhető, így ahhoz hogy pontosan találjon vele az ember, gondosan meg kell választani az indítási magasságot. A robbanás ereje hasonló a BC2-ben megszokottakhoz, talán valamivel még gyengébb is nála.


Engineer

Az engineer felszerelése maradt a régi, még mindig ő a járművek legjobb barátja és egyben legnagyobb ellensége is. Oldalán a rakétavetővel pillanatok alatt darabokra szed bármit, ami mozog, a repair kit segítségével pedig a bennük keletkezett károkat képes megjavítani. Szerepe kicsit viszont változott az új találati és regenerálódási mechanizmusnak köszönhetően. Mostantól ugyanis a járművek 50% életerő fölött képesek önmaguktól megjavulni, ha hosszabb ideig nem kapnak újabb találatot, tehát ilyen szempontból az engineer akár feleslegesnek is tűnhet, de mégsem az, mivel 50% alatt a tankok lerobbannak, ilynekor nem lehet velük mozogni, és ebből az állapotból csak javítással lehet visszahozni őket.

Assault specifikus felszerelések

AK-74U: Az engineer mint korábban most is alapból a könnyű gépfegyvereket kapta meg, így került az oroszok katonák kezébe az AK-74 kistestvére. Ereje némileg elmarad az assault fegyvereitől, de rövidtávon sokkal hatékonyabb náluk a magas tűzsebessége miatt. Az alfa verzió betegsége sajnos rajta is észrevehető, szórás és visszarúgás csak nagyon minimális, viszont a távolsággal érezhetően csökken a lövedékek ereje, tehát hiába pontos messzi célpontokat nem nagyon lehet vele megölni.
Tűzmód: automata, félautomata
Kiegészítők: Kobra (red dot), markolat, lézer jelölő

A lézer célzó egy kétélű fegyver, mert ugyan elvakítja azt, akire célzunk vele, de ezzel azonnal ki is adjuk a helyzetünket. Későbbi egyéb felhasználása még nem ismert, de twitteren hallottam olyan pletykát, miszerint a vadászgépek speciális rakétái lehet majd vele vezetni.


M4A1: Természetesen nem maradt ki az amerikai különleges erők szabványos fegyvere, ez is frakciófüggő tehát az Oroszok nem választhatják. Csak azt tudom elmondani, amit az assault-nál, hogy ez is nagyon hasonló az AK-74U-hoz, de kicsit gyorsabb.
Tűzmód: automata, burst, félautomata
Kiegészítők: Red dot, markolat, lézer jelölő


G36C: G3 utódjának 5.56mm-es kompakt változata, az alfa teszt első felében szinte mindenki ezt használta, mert amellett hogy erős és gyors volt, a markolat használatával szinte teljesen meg lehetett szüntetni a recoil-t. Ezt már most ki is javították, tegnap érkezett egy új verzió, így sokkal komolyabb lett a szórás, úgy tűnik a G3-hoz hasonlóan ezen extra fegyverek finomhangolására fektettek nagyobb hangsúlyt a fejlesztők, mert valahogy így kéne viselkednie az engineer többi játékszerének is.
Tűzmód: automata, félautomata
Kiegészítők: Kobra (red dot), markolat, lézer jelölő

Az 1-es gadget helyre a rakétavető került, az Oroszoknál ez a szokásos RPG-7, az amerikaiaknál pedig SMAW. Hasonló karakterrel rendelkeznek, a rakéták esése jó, a sebzésük szerintem meg fogják növelni, mert alapból 5-6 rakéta kell a LAV-25-ös könnyűpáncélosba, ami túlzás. A 2-es helyen a javítóeszköz van, ami egy hegesztőpisztolyra hasonlít.


Support

A volt medic most a support névre hallgat, feladatai pedig nagyon egyszerűek, fedező tüzet és lőszer utánpótlást kell biztosítania társai számára, hogy ezeket maximálisan el tudja végezni két új mechanizmust hoztak létre a fejlesztők. Az egyik a suppression effekt, amit úgy válthatunk ki az ellenségnél ha folyamatosan lövünk az irányukba, ilyenkor a szenvedő alany képernyője kissé elhomályosodik, illetve a fegyverek szórása is megnő, ezzel nehezítve a célzást. A gyakorlatban ez tényleg működik, ellenséges tűz alatt tényleg úgy érzi az ember, hogy nem szabad felállni, vagy kidugni a fejünket a fedezék mögül, mert az valószínűleg az életünkbe kerül. Mit érne a folyamatos tüzelés pontosság nélkül, e probléma megoldásaként a Support minden fegyveréhez elérhetővé tették a bipodot, ez ad extra stabilitást és pontosságot a LMG-nek a hosszú sorozatok alatt. A bipodot szinte minden felületre fel lehet állítani, ezt a játék automatikusan meg is teszi helyettünk, a rendszer még nem tökéletes, mert sokszor olyankor is kiveti a lábakat, amikor azokra nem lenne szükség, ez biztosan változni fog a későbbiekben.

Support specifikus fegyverek

M27 IAR: Az LMG-k közös jellemzője hogy bipod nélkül viszonylag pontatlanok és érezhető egy komolyabb recoil is, nem vészes még bőven a kezelhető kategória, viszont támasztékkal egyszerűen halálos. A tár nem túl nagy, de az újratöltés cserébe gyors, így ha ledobunk magunk mellé egy ammo box-ot és lehasalunk egy jól megválasztott helyre, akkor egy ideig nem kell el mennünk onnan, mert komoly helyzeti előnyben vagyunk az esetleges érkezőkkel szemben. Természetesen a fegyvert csak az amerikaiak használhatják.
Tűzmód: automata, félautomata
Kiegészítők: Holo sight, markolat, lézer jelölő


RPK: A keleti barátaink az 50-es évek óta használják ezt a LMG-t, ez az Orosz support kezdőfegyvere, a megszokottak alapján olyasmi, mint az M27, kicsit lassabb, de több golyó fér a tárba és valamivel erősebb annál.
Tűzmód: automata, félautomata
Kiegészítők: PK-AS(Holo), markolat, lézer jelölő


M249: Na, ez már valahol ott van ahol az igazi „nagypapa” kezdődik, hatalmas tár, magas tűzsebesség, de a sebzése viszonylag alacsony, és ha az ember bipod nélkül nekiáll ólomzáport repíteni az ellenséges fedezékek fölé, akkor hamar az egekben találja a célt. Én valahogy így képzelem el a support kit-et, nincs semmi kifogásom vele kapcsolatban.
Tűzmód: automata (kéne a félautomata mi? hát persze)
Kiegészítők: 3.4x-es M145 optika, torkolattűz fojtás, nagyobb tár.

Az 1-es gadget helyére a C4 került, a 2-esre pedig az ammo box, hogy később még miket lehet majd választani azt homály fedi.


Recon

Azt az osztályt vagy szereti valaki vagy utálja, nagyon köztes út nincs, a BC2-ből érkező negatív kritikák miatt komoly változtatásokat eszközöltek vele kapcsolatban, és nem csak szerintem sikerült átesni a ló túloldalára. Nem kell megijedni, nincs veszve semmi, elvégre azért van az teszt, hogy a fejlesztők megnézzék tetszik-e nekünk a dolog, a fórumokon egyértelműen az látszik, hogy van még rajta mit dolgozni. Az alap koncepció, miszerint meg szeretnék szüntetni az 5-10 percig ugyan abba a bokorba hasaló, és onnan mindenkit egyesével kiiktató recont, jó, csak éppen kissé drasztikusra sikerültek a változtatások. Két fontos dolgot vezettek be a távcsövekkel kapcsolatban, teljesen eltűnt az instant scope, tehát most már hosszabb idő kell míg megkapjuk a nagyított képet, ez mindenképpen realisztikusabbá teszi az osztályt, de közelharcban nagyban csökkenti a hatékonyságot, mivel mire belenézünk a távcsőbe addigra általában lelőnek. A másik dolog az úgy nevezett „glare” effekt, ami az optika fényvisszaverését szimulálja, tehát ha becélzunk valakit, akkor felvillan a lencse. Ezzel az a baj, hogy ebben a verzióban nem csak az látja a fényt, akire célzunk hanem majdnem mindenki aki útba esik, és nem villanásról van szó folyamatosan világítunk, mint egy zseblámpa. Ez utóbbi az, ami nagyon zavar mindenkit, szerintem vagy véglegesen kiveszik vagy megcsinálják tényleges villanásra. A golyók süllyedése is gondot jelent jelenleg, ami egyébként a többi fegyverre is igaz, kicsit olyan mintha airsoft-al lőnénk, a golyó nagyon hamar veszít a magasságából, ez igazából megszokás kérdése, de hogy messze áll a valóságtól az biztos. A célzást kiegészítették a fegyver mozgásával, a shift lenyomásával lehet visszatartani a levegőt, ami azért szerencsétlen választás, mert ugye ezen a gombon van a sprint is, így ha megnyomunk valami más is véletlenül akkor rögtön felpattan az esetleg hasaló karakterünk. A sebzés és a hit detection rendben vannak, fejbe 1 testbe minimum 2 golyó kell. Azt, hogy még mire lehet majd használni a Recont jelenleg nem tudni, mivel ebben a verzióban nincsenek kiegészítői, csak egy pisztoly és a sniper.

Recon specifikus fegyverek

MK11: Csak az amerikai katonákkal használható, félautomata, tehát a sebzése kisebb mint a hagyományos puskáknak, alapból egy 6x-os távcsővel érkezik, ami elég információt tartalmaz a pontos célzáshoz, az más kérdés hogy ezek a beosztások jelenleg közel sem pontosak. Találattól függően 2-3 golyó kell a végzetes sebzéshez, de két lövés között érdemes némi szünetet tartani, amíg normalizálódik a célzás. A töltési animáció kicsit lassabb, mint mondjuk egy AK-nál, de nem vészes.
Tűzmód: félautomata
Kiegészítők: 4x ACOG, markolat, lézer jelölő


SVD: Russian Semi Automatic Designated Marksman Rifle a becsületes neve, hasonlóan az MK11-hez ez is félautomata, és 10 golyót találunk a tárba. A puska karaktere, Orosz eredeténél fogva kicsit vadabb, tehát kétszer ugyan azt a pontot nehéz eltalálni, a sebzés és a töltési idő körülbelül azonos.
Tűzmód: félautomata
Kiegészítők: 4x PSO-1, markolat, lézer jelölő


SV98: A BC2-ből is jól ismert modell, a használhatósága olyasmi, mint az előző játékban, eltekintve a hosszabb célzási időtől és túlzottan zuhanó lövedékektől. Pontos és közelre bárhova talál halálos, közép és hosszútávon fejre is előfordul hogy két lövés kell, de ez lehet azért van mert nem érzem még pontosan mennyivel kell felé lőni. Érdemben nem tudom róla írni, nagyon sokan panaszkodnak rá, hogy használhatatlan, nekem nem volt vele olyan nagy bajom, az viszont furcsa hogy addig nem tölti csőre, amíg nem kattintunk még egyszer lövés után, hanem folyamatosan a távcsőbe néz. Ez egyben jó is, mert látjuk a találatot, másrész meg kell szokni, és eléggé megnöveli a két lövés között eltelt időt.
Kiegészítők: 10x-es Ballistic Scope, bipod, lézer jelölő


Kit független fegyverek

MP-7: Nagyon gyors, túl pontos, de cserébe hamar kiürül a 20-as tár, és sokszor az is kevés hogy megüljünk valakit vele, kis túlzással persze. Nem nagyon használtam, mert nem sok értelmét láttam ennek a fegyvernek ilyen formában, ez is biztos hogy változni fog a későbbiekben.
Tűzmód: félautomata, automata
Kiegészítők: Red dot, lézer jelölő, hangtompító


M1014: A legkellemesebb csalódás a fegyverek közül, nem hittem volna, hogy valaha azt fogom mondani egy shotgun-ra hogy használható, viszont ezt nagyon eltalálták. Jól kezelhető a recoil, ellen kell neki tartani, de egyúttal nagyon jól lehet érezni a fegyver erejét. A szórás pont jó, rövidtávon egy, fél-közép távon két lövést kell leadni belőle, de tényleg lehet vele játszani és nagyon élvezetes. A hangja már csak hab a tortán, nagyon erős, fémes, ez lett az egyik kedvenc fegyverem, semmi kétség.
Kiegészítők: Red dot, nagyobb tár, Flechette lőszer.

A Flechette lőszer a hagyományossal ellentétben hosszúkás repeszeket tartalmaz, ezek szinte mindenen átmennek, legyen az fa, vagy vékonyabb fém, mondjuk egy metró kocsi oldala.


A pisztolyokról érdemben nem tudok mondani sokat, mert közel sem nevezhetőek véglegesnek, sőt. Recoil egyáltalán nincs, és egy pontba lőnek, ezt írták a fejlesztők is, hogy csak „dísznek” vannak bent. A modellek és a töltés animációi egyébként szépek a hangok jól, érdekesség hogy sprintelés közben a pisztolyt a levegőbe a fejhez közel tartja a katona, ez egy apró kis részlet, de ezek is hozzáadnak az összképhez.

Az elérhető pisztolyok a következőek: M9, MP443, Glock 17, M1911.

Gránátból egy került az alfába, méghozzá az M67-es repeszgránát. Ebben az esetben egy változásról beszélhetünk, mégpedig arról hogy újra kézbe vehető, persze megmaradt a gyorsgomb is. Kicsit zavaró, hogy nem repül elég messzire, maximum 10-15 méter a 25-30 helyett, amire egy átlagember képes, ezt is számtalanszor leírták a tesztelők, tehát valószínűleg változni fog. A sebzés és a hatósugár olyasmi, mint a Bad Company 2-ben volt tapasztalható.

Ha már kifogytunk a lőszerből, nincs más választás a késünkhöz kell nyúlni, ami a gránáthoz hasonlóan kézbe vehető. Ahhoz hogy szemből megöljünk valakit két vágás kell, ha csak nem fogyott ki teljesen az ellenfelünk is akkor valószínűleg meg fog ölni, mivel annyi időnk nincs hogy ott szabdaljuk. Hátulról már más a helyzet, ugyanis ilyenkor a rendes késelést felváltja egy brutális kivégző animáció,ezekből több is van és nagyon igényesek, a gond csak az, hogy közben védtelenek vagyunk. A fatality 300 pontot ér, és megkapjuk az ellenfél dögcéduláját is pluszba, azt hogy mi legyen rajtuk mindenki maga állíthatja majd be a végleges játékban.


Járművek

A többes szám jelen esetben nem helyes, mivel egyetlen egy könnyűpáncélos csapatszállító árválkodik az amerikai bázison, mégpedig egy LAV-25-ös személyében. A vezetés élménye nem az igazi, ugyanis kicsit bugos még a talaj fizikája, így a tank 10-ből 9 szer beragad valamilyen láthatatlan gödörbe, ahonnan az istenért sem akar kijönni, ez persze javítva lesz, de elég vicces szituációkat tud szülni. Az ágyúval rövid sorozatokban lehet lőni, majd meg kell várni míg újratölt, a sebzés rendben van, nem kell direkt találat hogy megölje az ellenségeket. A másodlagos 30-as ágyúval már más a helyzet, itt is előjön az airsoftos süllyedés, és a sebzés is elég kicsit. Mind két oldalán az utasok kilátnak, lőni is tudnak, de azt ne kérdezzétek hogy mivel, mert nem derült még ki. Minden járműhöz külön lehet kiosztani a kiegészítőket, három különbözőt, aktív, passzív és fegyver. Jelen esetben csak az utóbbi működik, vagy az irányítható rakétát, vagy egy extra géppuskát választunk.


Végleges véleményt nem tudok nektek mondani a fegyverekről, mert minden ponton érezhető hogy ennek a tesztnek a célja nem a fegyverek vagy a járművek, hanem a szerver, netkód, szolgáltatások, és egyéb technikai dolgok voltak, az más kérdés, hogy hetvenezernél is több hozzászólás érkezett az elmúlt egy hét alatt a játékkal kapcsolatban, úgyhogy nem félek attól, hogy ezek így maradnának. Az egyébként jó amin a DICE fejlesztői elindultak, mert összességében élvezetes a fegyverek használata, ha sikerül nekik tökéletesen finomhangolni mindent akkor egy nagyon emlékezetes játékot fogunk kapni ősszel.



avatar #13
KristofER20 2011. augusztus 1. 291 hozzászólás 1286.
Válasz coRDHA-noob #12. hozzászólására
akkor pontosítok a kérdésen :) az javítós tenkelhárító rakétáját lehet e célra vezetni vagy passzív (kilövöd azt csoki)?
Ja hogy te az Engi-rlő beszéltél xD nem tudom, de amit írtam a vadásgéppel az is csak feltételezés.
avatar #12
coRDHA-noob 2011. augusztus 1. 77 hozzászólás 3306.
Válasz KristofER20 #11. hozzászólására
Én a rávezetős módszert tartom valószínűnek, tehát megjelölöd a célt, folyamatosan rajta tartod, a vadászgépen látják hogy van egy cél, kilövik a rakétát és az oda megy ahova a lézer mutat. Persze az hogy én mit képzele és mi lesz azt nem biztos hogy fedi egymást, de hogy a lézernek nem sok értelme van enélkül az biztos. Nem hogy nem sok, semmi :)
akkor pontosítok a kérdésen :) az javítós tenkelhárító rakétáját lehet e célra vezetni vagy passzív (kilövöd azt csoki)?
avatar #11
Válasz coRDHA-noob #10. hozzászólására
grat a leíráshoz nekem tetszik ;)

öngyógyítós harcezköz: ha ez kb így fog működni akkor tényleg nem gáz annyira .. a páblik tapasztalatokból kiindulva úgysem javítós kaszttal szokták elvinni a járműveket így legalább hosszabb játékélményt nyújt majd vérpistikének is cserébe vissza kell vonulnia a megfelelő időben

amúgy célkijelölő mint bc2-ben a dartgun lesz e? vagy elképzelhető-e hogy a lézer-el lehet eme rakéta rávezetést kiváltani .. vagy maradnak paszívak a tankelhárító rakéták?
Én a rávezetős módszert tartom valószínűnek, tehát megjelölöd a célt, folyamatosan rajta tartod, a vadászgépen látják hogy van egy cél, kilövik a rakétát és az oda megy ahova a lézer mutat. Persze az hogy én mit képzele és mi lesz azt nem biztos hogy fedi egymást, de hogy a lézernek nem sok értelme van enélkül az biztos. Nem hogy nem sok, semmi :)
avatar #10
coRDHA-noob 2011. július 31. 77 hozzászólás 3306.
Válasz KristofER20 #7. hozzászólására
Nem olyan vészes az a gyógyulás, kell vagy 20-30 másodperc nyugalmi állapot hogy elkezdjen tölteni és marha lassan tölt, kb másodpercenként 1%-os vagy valami ilyesmi. Tehát igazán akkor jó ha teljesen visszavonulsz a tankal, vagy pl leszálsz valahova egy helivel, és megvárod míg regenerálódik, ez mondjuk 60%-ről lehet akár egy perc is.
grat a leíráshoz nekem tetszik ;)

öngyógyítós harcezköz: ha ez kb így fog működni akkor tényleg nem gáz annyira .. a páblik tapasztalatokból kiindulva úgysem javítós kaszttal szokták elvinni a járműveket így legalább hosszabb játékélményt nyújt majd vérpistikének is cserébe vissza kell vonulnia a megfelelő időben

amúgy célkijelölő mint bc2-ben a dartgun lesz e? vagy elképzelhető-e hogy a lézer-el lehet eme rakéta rávezetést kiváltani .. vagy maradnak paszívak a tankelhárító rakéták?
avatar #9
Válasz HanTingtoN #8. hozzászólására
Értem!

Nekem egy kritikus pont volt bc2 ben hogy ha eldobsz egy gránátot és közbe lelőnek akkor olyan mint ha el se dobtad volna pedig a szemed láttára robban fel a gránátod ez enemy alatt erre a dologra odafigyeltek hogy láttad?

Köszi B
2 részre kell bontani ezt a kérdést van a kibiztosított, de még el nem dobott, illetve a pont halál pillanatában eldobott. Az utóbbival már találkoztam az alfában és ugyan amikor meghaltam nem láttam robbanást, de mikor újraéledtem szépen kiíródott a képernyőre a triple kill és a 300 pont :). Az hogy a kifeszített gránát felrobban-e nem tudom, de én örülnék neki.
avatar #8
HanTingtoN 2011. július 31. 231 hozzászólás 1551.
Értem!

Nekem egy kritikus pont volt bc2 ben hogy ha eldobsz egy gránátot és közbe lelőnek akkor olyan mint ha el se dobtad volna pedig a szemed láttára robban fel a gránátod ez enemy alatt erre a dologra odafigyeltek hogy láttad?

Köszi B
avatar #7
Válasz Drang #5. hozzászólására
Kiváló írás ismételten, köszönet a friss infókért. Az irigykedőkkel kapcsolatban, osztom Balázs véleményét. Amúgy a blogolás kapcsán leírhatnád a javaslataidat.

A tartalommal kapcsolatban:
Az assaut medic összevonás jó út lehet.
A járművek öngyógyulása nagyon arcade, azért haragszom egy kicsit...
Nem olyan vészes az a gyógyulás, kell vagy 20-30 másodperc nyugalmi állapot hogy elkezdjen tölteni és marha lassan tölt, kb másodpercenként 1%-os vagy valami ilyesmi. Tehát igazán akkor jó ha teljesen visszavonulsz a tankal, vagy pl leszálsz valahova egy helivel, és megvárod míg regenerálódik, ez mondjuk 60%-ről lehet akár egy perc is.
avatar #6
HanTingtoN 2011. július 31. 231 hozzászólás 1551.
járművek öngyogyólásával kapcsolatban igaza van drangnak, mert hát a marketing az az hogy realisztikus játékra törekszenek ........ akkor viszont ha realisztikusságra törekszenek akkor a járművek ne gyógyuljanak maguktól mert hát nem transformerek vagy mi a szösz!!:D

B
avatar #5
Drang 2011. július 31. 2740 hozzászólás 85.
Kiváló írás ismételten, köszönet a friss infókért. Az irigykedőkkel kapcsolatban, osztom Balázs véleményét. Amúgy a blogolás kapcsán leírhatnád a javaslataidat.

A tartalommal kapcsolatban:
Az assaut medic összevonás jó út lehet.
A járművek öngyógyulása nagyon arcade, azért haragszom egy kicsit...
Drang over and out!
avatar #4
Thaddeus 2011. július 31. 29 hozzászólás 5567.
Jó írás lett, grat. A reconhoz annyit mondanék, hogy örülök, hogy ennyire gyengítik, a sok kis mesterlövész meggondolja, hogy érdemes-e vállalni a terhet. BC2-ben is nem hiába volt korlátozva a száma, waron meg nem is használta senki (max a shotgunos verziót).
avatar #3
Válasz HanTingtoN #2. hozzászólására
Így nézz ki egy Blog jól nyomod krisz így tovább köszi az infókat!!!!
Ne törődj a sok irigy f.......al :D

Üdv Balázs
Hehe, örülök hogy tetszik.
avatar #2
HanTingtoN 2011. július 30. 231 hozzászólás 1551.
Így nézz ki egy Blog jól nyomod krisz így tovább köszi az infókat!!!!
Ne törődj a sok irigy f.......al :D

Üdv Balázs
avatar #1
Aúújeee :) Ez a blog fozmázás itt az oldalon kicsit 18. századi, vagy csak én igényelnék túl sokat? :D