Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

KristofER20 

KristofER20

Név:
Életkor:
Nem:
Város:
Kristóf Kulcsár
26
férfi
Vidék
Csapat:
Blog:
Fórumrang:
Albumok:
Weblap: http://battlelog.battlefield.com
E-mail cím: nem publikus
MSN:

[BF3]AlphaBlog #6 – A kívánságlista 2011. július 31. KristofER20 10 hozzászólás 23715 olvasás

Holnap vége az alfának, még utoljára átnéztem a zárt fórumokat, összeszegtem néhány sokat vitatott és érdekes ötletet.

Mivel kifogytam az érinthető témákból az alfa verzióval kapcsolatban, ugyan maradt egy, a medálok és ribbon-ok, de róluk azon kívül hogy lesznek, többet nem tudok mondani, mert se a játékban se Battlelogon a statisztikák között nincs leírás, hogy mit miért kap az ember. Arra gondoltam tehát, hogy felmegyek a belső főrumra, és összegyűjtöm nektek, hogy min változtatnának a játékosok leginkább illetve keresek érdekes gondolatokat, visszajelzéseket, olyanokat amiben én is látok fantáziát, és mivel a fejlesztők odafigyelnek ezekre a fórumokra lehet hogy a végleges produktumba egyik másik visszaköszön majd. Tegnap még „csak” hetven ezer hozzászólás volt a zárt fórumon, ma már a százezer alját érinti, tehát nem volt könnyű dolgom. Íme pár a teljesség igénye nélkül.


3D spoting: Ez az első olyan téma, ami biztos hogy megüti az ember szemét a fórumon, több mint kétezer hozzászólás érkezett az ellenzők fórumába, viszont vannak olyanok is akik szerint az ötlet jó csak a megvalósítás hibás. A megoldást én a statikus rendszer bevezetésében látom, amint azt már leírtam egy korábbi blogomban is, tehát hogy a kis háromszög ne kövesse a játékosokat, ha azok eltűnnek a jelölő ember látóteréből. Van aki a térképre limitálnák a jelölést, de a legtöbben mégis azok vannak akik véglegesen kivennék az egész rendszert.

Command Rose: Mint a csapaton belüli kommunikáció alapeszköze, a Command Rose is nagy port kavart, és úgy látszik a támogató tömegek hangja lassan eljutott a fejlesztőkhöz, mert több olyan üzenet érkezett, hogy nagy erőkkel dolgoznak az ügyön. Azt még ugyan sem cáfolni sem megerősíteni nem tudta senki, hogy bekerül-e vagy sem, de mindenképp eredménynek mondható hogy megfontolás alatt van. Személy szerint én szerettem és használtam is rendszert BF2-ben, hiányoltam az alfából, mivel a chatet nem sokan olvassák, így idegen játékosoknak bármilyen utasítást adni elég lehetetlen vállalkozás.

Mod tools: Amikor Patrick Soderlund bejelentette, hogy az induláskor nem lesz moddolható a játék, elég sok PC-s fannál elszakadt a cérna, ennek nyomait az alfa fórum is erősen magán viseli. Nem telik el úgy nap, hogy ne nyitnának 30 új témát ezzel kapcsolatban. Szerintem lesz mod tools, ha nem is induláskor, de 1-2 dlc után biztosan, sajnos vagy nem, így csinálja manapság mindenki. Megértem a Project Reality és Forgotten Hope rajongót, és a moddereket is, de nekik pedig azt kell megérteni hogy bizony itt a pénzről szól minden.

Golyók helyett tárak: A BF2-höz szokott játékosok másik nagy kifogása, hogy miért kapunk megint simán csak golyókat, tárak helyett. Ez egy kényelmi dolog, szerintem azon kívül, hogy valamivel közelebb állna a valósághoz nagy befolyással nincs a játékmenetre, így is úgy is utánpótlásra van szüksége az embernek, ha kifogy. Talán csak ott látszana némi változás, hogy nem cserélne mindenki tárat 4-5 lövés után, hanem mindig teljesen kiürítené azt.

Kill/Death helyett Win/Lose: Érdekes felvetés, miszerint ki kéne venni a játékból és a statok közül a K/D rátát és helyette inkább a nyertes és vesztes mérkőzéseket kéne nyilvántartani. Az a kifogásuk ugyanis, hogy azért nem látni a csapat érdekében történő önfeláldozásokat, mert mindenki csak a frag-ekre hajt, és ha esetleg fel kéne valaki éleszteni akkor inkább ott hagyják meghalni nehogy elromoljon a statisztikájuk. Őszintén szólva van benne némi igazság, de szerintem aki ennyire önző, akkor őt az se fogja csapatmunkára bírni ha nem veszik figyelembe a halálok számát.

Élet regeneráció:Számtalan megfontolandó gondolat született ezzel az örökös vitákat kiváltó mechanizmussal kapcsolatban, itt is megvan természetesen az a réteg, aki egy az egyben eltörölné, de most inkább az változtatásokra koncentrálnék. A sok ötlet közül a legjobbnak a részleges visszatöltést tartom, ez úgy történik, hogy fél élet alatt max 50%-ig töltsön vissza, felette pedig teljesen, mivel a mostani rendszer akár 1%-ról is visszatölt százra. A sniper-t használó recon-nak lehet a legnagyobb baja a jelenlegi rendszerrel, mert ha egyszer meglősz valakit, az azonnal lehasal, és szinte képtelenség olyan gyorsan állást változtatni, hogy meglőhessük még egyszer, mielőtt feltöltene az élete.

Killcam: Az alfa verzióban nem volt, de nagyon úgy áll, hogy a véglegesben benne lesz ez is, nekem nincs vele bajom, sőt jó alternatívának látom a kemperek elleni harcban, jobbnak mint mondjuk a 3d spoting-ot. Az ellenzőknek csak azt tudom mondani hogy biztos ki lehet majd kapcsolni, ahogy arra korábban is volt lehetőség, tehát véglegesen eltörölni nincs értelme. Amit sokan javasoltak ezzel kapcsolatban az az, hogy alapból legyen kikapcsolva, hogy ezzel is csökkentsék a killcam-os szerverek számát.

Töltőképernyő megszakítása: Ezt szerintem senkinek nem kell magyarázni, mindannyian találkoztunk már olyan helyzettel, amikor véletlenül rossz szerverre csatlakoztunk, és ki kellett várni azokat a hosszú másodperceket, míg betöltött a pálya. A megoldást egy Cancel/Stop gombban vagy működő Alt+F4 kombóban látom.

Játék végi chatelés: Az egyes meccsek közötti összesítő kép kicsit megváltozott, jelenleg úgy néz ki, hogy bejönnek a megszerzett pontok, ribbonok, medálok, majd elindul egy 50 másodperces számláló, ami alatt láthatjuk a scoreboard-ot, mellette az következő megszerezhető felszereléseket. A probléma ott van, hogy ilyenkor nem tudunk írni a többieknek, pedig egy „GG” vagy „****** cheaters” igazán jól esne.

Kitek módosítása játék végén: Az előzőhöz kapcsolódik, és már BC2-ben is nagy fájdalom volt a hiánya, ezt az új rendszer csak tovább fokozza, mert most már a játék elején azonnal el lehet kezdeni a helyezkedést, és ugye ki akar olyankor a felszereléssel bajlódni, amikor a többiek már csaknem egymást csépelik.

Frakciófüggő fegyverek eltörlése: Tegnapi blogban írtam, hogy a két oldal egymás alapfegyvereit nem választhatják, ez igen erős ellenszenvet váltott ki, amit egyszerűen nem értek. Mert ha esetleg előnyös lenne, mondjuk az AK az M16-al szemben akkor azt mondom, hogy töröljék el, de csak a kinézet miatt és a hang miatt ekkora cirkuszt csapni…

Ne számolja fel halált, ha újraélesztenek: Nem véletlenül írtam tegnap, hogy a rendszer képlékeny, mivel ilyen és ehhez hasonló ötletek százai érkeznek nap mint nap. Támogatói nagyrészt a statjukat féltik, de egyébként érthető az álláspontjuk.

LAN: A cím magáért beszél, és elég kényes téma, mivel fontos lenne az offline rendezvények szempontjából, ezzel újabb játékkal bővülne a repertoár amiből versenyeket lehet rendezni, viszont ha kiadják a szerver fileokat, akkor egyenes utat biztosítanak a kalózok számára hogy másolt példányokkal is élvezhessék a multi okozta örömöket. Nem vagyok egy Lan-ra járó figura, én inkább a kényelmes karosszékemből szeretek harcolni, de maximálisan megértem azokat, akik komoly csapatokban játszanak és tudásukról közönség előtt is szeretnének tanúbizonyságot adni.

Hosszabb fejlődés: Nagyon sok topikot nyitottak vele kapcsolatba ezért is írok vettem be ide, habár még korai ezzel érdemben foglalkozni, mert érezhető, hogy az alfában a fejlődés még közel sem végleges. A leaderboard szerint a legmagasabb szintű játékos jelenleg 52-es, és mindössze 40 órát játszott, ami a korábbi BF-hez hasonlítva nagyon gyorsnak mondható. Ennek az lehet az oka, hogy a tesztelés miatt egy 0-val kevesebb pont kell minden szinthez, így fordulhat elő, hogy 23-as szinten is csak húsz ezer pont kell a következőig.

Optikák tükröződése: A lényeg, hogy minden távcső, red dot, holo sight, kapott egy enyhe tükröződést, tehát amikor belenézünk, akkor halványan látjuk benne ami mögöttünk van, ezáltal sokszor, főleg sötétbe vagyunk és hátulról jön a fény, nem sok mindent lehet látni rajtuk. Plusz pont hogy törekednek a valóságra, de ebben az esetben már a játékélmény rovására megy.

Suppression pontrendszere: A merketing erősen beharangozta, hogy milyen jó lesz Supportnak lenni, mert extra pont jár a suppression-ért, ezt meg is kapjuk, de csak akkor, ha meg is hal az ellenség. Az ötletgazda szerint azért is pontot kéne osztani, ha nem végződik halállal, ami szerintem is jót tenne.

Kit váltás a kezdőhelyen: Ezen megakadt a szemem, és szerintem nagyon jó ötlet, mivel velem is sokszor előfordult, hogy véletlenül rossz kit-et választottam, ilyenkor vagy azzal játszik az ember, vagy öngyilkos lesz. Ez a rendszer megengedné, hogy kit-el váltsunk halál nélkül, de csak akkor, ha a bázisunkon vagyunk.

Külön oszlopok a pontoknak: Az ötlet nem új, de mindenképpen életképes, a lényeg az, hogy a scoreboard-on külön legyenek feltüntetve az ölésekért és a csapatmunkáért járó pontok.

Ne lehessen csapattársa spawn-olni ha éppen tűzharcban van: Ez két részről is fontos lehet, egyszer azért mert ki szereti azt, ha a semmiből odaterem még egy ember a másik mögé, akivel már majdnem végeztünk, illetve ezzel elkerülhető lenne az a szomorú helyzet, amikor azért halunk meg, mert a csapattársunk éppen Rambo módjára futkározik nyitott területeken.

Női katonák: Valakinek nagyon elindult a fantáziája, vagy 900 hozzászólás érkezett vele kapcsolatban, tény hogy a játék meneten nem változtat, de biztos szeretnénk női sikításokat és kiabálást hallani? Én hallok itthon eleget 


Ezek voltak azok, amiket a legtöbben vitattak meg, ez persze nem azt jelenti, hogy ezek így is lesznek, mert ha mindent felvetést megfogadnának fejlesztők, akkor valami olyan születne, amit senki nem akarna játszani. A tesztelés holnap véget ér, lezárják a Battlelogot is, összességében amit láttam, hallottam, és tapasztaltam az engem meggyőzött. A Battlefield 3 nem hasonlítható igazán egyik korábbi játékhoz sem, az alap formula a régi, de a körítés, ami karakteressé tesz egy játékot nagyon sokat változott, hol az előnyére hol hátrányára. Biztos lesznek olyanok, akiknek nem fog tetszeni ez az irány, nekik a reményt a jól beállítható szerverekben látom, mert a választás ott van a mi kezünkben, amikor fel akarunk menni egy-egy szerverre. Az alphablog sorozatom a végéhez ért, remélem ezzel a pár résszel sikerült kielégíteni az új információk utána vágyatokat, és köszönöm, hogy olvastátok.


avatar #10
hTw-Bloodyx 2011. augusztus 4. 15 hozzászólás 7381.
Válasz SpongeBob #9. hozzászólására
Igen, de legalább kétszer is meggondolja Vér Pista, hogy rambozzon-e, vagy sem. BC2-ben sokan lerusholják az ellenséget szemből, persze közben beléjük is lőnek jópár golyót, de ez mit sem érdekli őket, mert besprintelnek a fedezékbe, visszatöltődik az életük és máris mehet a következő rambo akció... Másrészt(nem tudom, megírtad-e már, én nem emlékszem, hogy láttam volna), BC2-ben volt az, hogy ha kb 200-300 méter távolságba lőttél, akkor már beletelt 2-3 másodpercbe, mire odaért a golyó(én most konkrétan a sniper puskák golyóiról beszélek, de mondhattam volna akár mást is), ráadásul pár száz métertől már olyan szintet süllyedt a golyó, hogy 2 fejjel az ember fölé kellett célozni, hogy fejbe találd. Ez javult/javulni fog a későbbiekben szerinted? Tudsz erről mondani valamit(mert a BC2 számomra majdnem tökéletes volt, csak ezekkel az apróságokkal idegesített fel, amikre már azt hiszem rájöttél, hogy mik).
A BC2 normal sebzese teljesen jo lett VOLNA, ha nem nyan-nyanak el a gagyi konzolportos nyan-nyan hitreggel, amit jol is irtal, hogy kesik rendesen.

Ilyen nem volt BF3 alfaban vagy csak minimalisan, egy az egyben MOH-ra hasonlitott a netkodja es a sebzese is (ott is eleg korrekt a netkod es tul sok az alap sebzes).
(Mellekesen szamomra egyertelmu emiatt es mas miatt is, hogy MOH-a alapjaibol fejlesztettek tovabb a BF3at, nem pedig a BC2es vonalbol.)
Sztem visszabb kell venniuk a BF3 alfahoz kepest a sebzesbol es pont jo lesz (jo hitreggel) es mellette legyen HC opcio/szerverek is, igy mindenki orulni fog.
avatar #9
SpongeBob 2011. augusztus 4. 50 hozzászólás 4173.
Válasz KristofER20 #8. hozzászólására
A jó hit detection és ezáltal a jobb találat/sebzés szerintem is kicsit sok, nincs időd reagálni, aki először lő az nyer, mert mire észbe kapsz halott vagy. BC2-ben marha sokszor van olyan hogy kivérzik az ember full vörös a kép, de még élsz, itt az alfában ilyen soha nem volt, ha elkapott egy sorozat abba bele is haltál.
Igen, de legalább kétszer is meggondolja Vér Pista, hogy rambozzon-e, vagy sem. BC2-ben sokan lerusholják az ellenséget szemből, persze közben beléjük is lőnek jópár golyót, de ez mit sem érdekli őket, mert besprintelnek a fedezékbe, visszatöltődik az életük és máris mehet a következő rambo akció... Másrészt(nem tudom, megírtad-e már, én nem emlékszem, hogy láttam volna), BC2-ben volt az, hogy ha kb 200-300 méter távolságba lőttél, akkor már beletelt 2-3 másodpercbe, mire odaért a golyó(én most konkrétan a sniper puskák golyóiról beszélek, de mondhattam volna akár mást is), ráadásul pár száz métertől már olyan szintet süllyedt a golyó, hogy 2 fejjel az ember fölé kellett célozni, hogy fejbe találd. Ez javult/javulni fog a későbbiekben szerinted? Tudsz erről mondani valamit(mert a BC2 számomra majdnem tökéletes volt, csak ezekkel az apróságokkal idegesített fel, amikre már azt hiszem rájöttél, hogy mik).
avatar #8
KristofER20 2011. augusztus 4. 291 hozzászólás 1282.
Válasz hTw-Bloodyx #6. hozzászólására
Szted az hulyeseg hogy tobb loves kelljen az emberbe, masok szerint meg az hulyeseg, ha ezt a jatekot harc-szimulatornak gondolod.
Ilyen stilusu jateknal nagyobbnak kell lennie a jatekelmenynek mint a realisztikussagnak, mivel ez nem egy kemenyvonalas szimulacio, hanem egy elvileg jol balanszolt katonai akcio fps taktikai elemekkel.
A netkod sokkal jobb mint BC2ben, igy a HC szeru is BC2es HCnek tunik es a tamadokkal sokszor alig tudtunk elore menni par metert kuszva is, ugy hullottunk azonnal.
Nem sok jatekelemny volt ebben a hatalmas "realisztikussagban". :p
A jó hit detection és ezáltal a jobb találat/sebzés szerintem is kicsit sok, nincs időd reagálni, aki először lő az nyer, mert mire észbe kapsz halott vagy. BC2-ben marha sokszor van olyan hogy kivérzik az ember full vörös a kép, de még élsz, itt az alfában ilyen soha nem volt, ha elkapott egy sorozat abba bele is haltál.
avatar #7
SpongeBob 2011. augusztus 4. 50 hozzászólás 4173.
Válasz hTw-Bloodyx #6. hozzászólására
Szted az hulyeseg hogy tobb loves kelljen az emberbe, masok szerint meg az hulyeseg, ha ezt a jatekot harc-szimulatornak gondolod.
Ilyen stilusu jateknal nagyobbnak kell lennie a jatekelmenynek mint a realisztikussagnak, mivel ez nem egy kemenyvonalas szimulacio, hanem egy elvileg jol balanszolt katonai akcio fps taktikai elemekkel.
A netkod sokkal jobb mint BC2ben, igy a HC szeru is BC2es HCnek tunik es a tamadokkal sokszor alig tudtunk elore menni par metert kuszva is, ugy hullottunk azonnal.
Nem sok jatekelemny volt ebben a hatalmas "realisztikussagban". :p
Igen, de nézzük egy sima, nem HC BFBC2 játékmódot. Az ellenfél ott van az orrod előtt, becélzod, lövöd egy M416-tal, már hármat belelőttél a testébe, erre ő besprintel a fedezékbe, másodpercekkel később pedig kiugrik, odasprintel a fedezékedhez, te reménytelenül belelősz pár golyót, ő meg célzás nélkül kinyír 4 találattal. Vagy egy m95-tel belelősz 300 méterről(megjegyzem: ez a másik gondom a BC2-vel, hogy 200 méter fölött már fél méterrel a célpont fölé kell célozni, hogy fejbetaláld), ő pedig vígan sprintel tovább a fedezékbe, onnan bejelöl téged, majd elintéz egy assault fegyverrel. Szerintem ez hülyeség egy M95-össel, mert az a legerősebb sniper puska a játékban, és azzal is kell a legtöbbet vacakolni az újratöltéshez, mégis 2 lövés kell az ellenbe, ha nem találtad fejbe. Vagy ha mégis visszaállítanák ezt, legalább azt csinálják meg, hogy ha a lábát vagy a mellkasát találom el, akkor picit lassuljon már le és ne tudjon elfutni olyan könnyen, ha már tüdőn/lábonlőttem... Ha meg a karját találom el akkor meg nem igaz, hogy bevonul a fedezékbe, teljesen visszagyógyul aztán, mintha mi sem történt volna becéloz aztán kilő. Legalább ne tudjon rendesen becélozni.
avatar #6
hTw-Bloodyx 2011. augusztus 3. 15 hozzászólás 7381.
Válasz SpongeBob #5. hozzászólására
Bár az alfát nem próbáltam ki, abból következtetve, hogy valahol írta valaki, hogy a sebzés valahol a bf2-bc2-ben tapasztalt normál és hardcore sebzés között van, nem értek egyet azzal, hogy túl nagy lenne a sebzés. Személy szerint nekem a BF2-ben és a BC2-ben pont ez volt a bajom, hogy még a legerősebb fegyverekkel is 4 lövés kellett ha a testét találtuk el, illetve a legerősebb mesterlövész puskával is 2 lövés kellett a testbe(persze bc2-ben még lagg is volt több szerveren is meg egy elrontották valahogy a hitboxot is), kivéve, ha hardcore szerveren mentünk. Őszintén szólva akármit is gondoltok, hogy több lövés kelljen egy emberbe, az nagy hülyeség szerintem, mert a valóságban már két mell lövéstől is meg lehet halni egy AK74u-tól. Egy félautomata mesterlövész puskával nem igaz, hogy 3 lövés kell hasba, vagy mellkasba.
Szted az hulyeseg hogy tobb loves kelljen az emberbe, masok szerint meg az hulyeseg, ha ezt a jatekot harc-szimulatornak gondolod.
Ilyen stilusu jateknal nagyobbnak kell lennie a jatekelmenynek mint a realisztikussagnak, mivel ez nem egy kemenyvonalas szimulacio, hanem egy elvileg jol balanszolt katonai akcio fps taktikai elemekkel.
A netkod sokkal jobb mint BC2ben, igy a HC szeru is BC2es HCnek tunik es a tamadokkal sokszor alig tudtunk elore menni par metert kuszva is, ugy hullottunk azonnal.
Nem sok jatekelemny volt ebben a hatalmas "realisztikussagban". :p
avatar #5
SpongeBob 2011. augusztus 3. 50 hozzászólás 4173.
Válasz hTw-Bloodyx #2. hozzászólására
Par nap alfazas utan:

1. Tul nagy, Hardcore szintu sebzes (teljesen MOH-as, forumban is sokan irjak)
2. Killcam mindenkeppen kellene tobb okbol is valamilyen formaban
3. Tobb recoil kell minden fegyvernel
4. 3D spot ne legyen vagy legalabb szerveropciokban ki/be kapcsolhato legyen
Bár az alfát nem próbáltam ki, abból következtetve, hogy valahol írta valaki, hogy a sebzés valahol a bf2-bc2-ben tapasztalt normál és hardcore sebzés között van, nem értek egyet azzal, hogy túl nagy lenne a sebzés. Személy szerint nekem a BF2-ben és a BC2-ben pont ez volt a bajom, hogy még a legerősebb fegyverekkel is 4 lövés kellett ha a testét találtuk el, illetve a legerősebb mesterlövész puskával is 2 lövés kellett a testbe(persze bc2-ben még lagg is volt több szerveren is meg egy elrontották valahogy a hitboxot is), kivéve, ha hardcore szerveren mentünk. Őszintén szólva akármit is gondoltok, hogy több lövés kelljen egy emberbe, az nagy hülyeség szerintem, mert a valóságban már két mell lövéstől is meg lehet halni egy AK74u-tól. Egy félautomata mesterlövész puskával nem igaz, hogy 3 lövés kell hasba, vagy mellkasba.
avatar #4
BananaJoe 2011. augusztus 2. 1107 hozzászólás 316.
először is gratula a blogsorozatért, látszik hogy vetted az időt és fáradságot hogy ebben a pár napban végigtold gyakorlatilag az alphát. amikor az első hírek, videók kijöttek, sokkal rosszabbnak gondoltam a játékot, most pedig hogy valamelyest kibontakozott, örülök hogy vannak pozitív irányú változások is a negatívak mellett. azt kell mondjam hogy a javaslatok 2/3-ával nagyon egyet tudok érteni (mondjuk én még hiányolom a commandert, a 6fős squadokat, a normális zászlóneveket, örök futás viszont nem kéne). a 3d spot nevetséges, a commo rose-on nem tudom mit vacilálnak ennyit (talán félnek hogy túl bonyolult vérpistának?) én alapnak gondolnám, a golyók helyett tárakkal pedig 1 komolyabb játék látszatát lehetne kelteni de ez így az élet regennel együtt nagyon gáz (és nagyon árkád). kicsit vicces hogy egy LAN rendezvényen netre kell felmenni hogy a melletted ülővel játszhass....
Na igen a hosszabb fejlődés. Ezzel nagyon egyértelműen belövik hogy meddig akarják hogy játszanak a játékkal az emberek (csak egy példa: bf2-ben rengeteg idő és erőfeszítés kellett 1 szinthez, 1 kitüntetéshez - de legalább volt is súlya, és adott egy hosszú távú célt...).
avatar #3
Donpedro 2011. augusztus 1. 18 hozzászólás 6948.
Köszi hogy vetted a fáradtságot hogy megírd ezeket a posztokat, rengeteg videót láttam jutúbon az Alpha Trial-ról, de volt pár új dolog a leírásodban amiről nem tudtam.

Egyébként nekem nem sok bajom van a játékkal azok alapján amiket eddig láttam/hallottam, csak apróságok, pl. Rushban a szirénát igazán kukázhatták volna, meg jól jönne néhány új játékmód is (jól emlékszem hogy szó volt arról hogy lesz TDM?).

Olvastam a hozzászólásokat a BF3-as híreknél, sokan azt szeretnék, hogy a játék a BF 2-re "hajazzon", én a másik tábort erősíteném :) Én anno a BF 1942-vel kezdtem az egész multiplayer FPS "pályafutásom" (jó kis 56k betárcsázós net), a Vietnam kimaradt, a Bf 2 meg be kell valljam egyáltalán nem tetszett. A BFBC 2-őt leárazva szereztem be, jó kis játék, de az igazság az, hogy egy konzolport a játék. Tetszik az az irány, amerre elvitték a BF 3-at, első napi vétel lesz, az tuti.
avatar #2
hTw-Bloodyx 2011. július 31. 15 hozzászólás 7381.
Par nap alfazas utan:

1. Tul nagy, Hardcore szintu sebzes (teljesen MOH-as, forumban is sokan irjak)
2. Killcam mindenkeppen kellene tobb okbol is valamilyen formaban
3. Tobb recoil kell minden fegyvernel
4. 3D spot ne legyen vagy legalabb szerveropciokban ki/be kapcsolhato legyen
avatar #1
Drang 2011. július 31. 2730 hozzászólás 86.
3dspot:
Azt gondolom, hogy a hasalás miatt új értelmet nyert számomra ez a featura -egyesek szerint: beépített wallhack". Ha valaki fekszik a földön akkor csak a körülbelüli pozicióját érzékeled. Tehát megfontolandó.
Commo rose: hiányzik nekem is egyértelműen
Mod tools: azért is érdekes, hogy egy kicsit haza beszéljek, mert ha így folytatódik bezárhatjuk a mod rovatot...
Töltőképernyőn kilépés: hasonlatos a BFBC2-höz, nem is értem miért nem tudták itt átszabni már a dolgot
Frakciófüggő fegyverek: Battlefieldes hagyomány, balgaság lenne a BFBC2 vonalát erősíteni e téren
LAN: sztem fontos lenne a versenyjáték miatt!
Kit váltás kezdőhelyen: nekem nagyon CS-s, szal nem támogatnám
K/D vs W/L: érdekes dolog de szerintem mind kettő legyen

A végére: Mi is köszönjük az élvezetes beszámolókat az alphából! Remélem fogunk még találkozni veled itt az oldalon... ;)
Drang over and out!