Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

FreddyHawk 

FreddyHawk

Név:
Életkor:
Nem:
Város:
-
férfi
Csapat:
Blog:
Fórumrang:
Albumok:
Weblap:
E-mail cím: nem publikus
MSN:

[BF3] Néhány gondolat a fekvésről 2011. október 1. FreddyHawk 2 hozzászólás 12254 olvasás

Visszahozták a fekvést a játékba... Hiba vagy a lehetőségeket bővítő taktikai elem?

Első pillantásra egy pofonegyszerű dolgról van szó : ok, mondták a fejlesztői értekezleten, lehessen feküdni is. A grafikusok megalkották a fekvő karakter modelleket és puszi.

Hát ez bizony nem így működik. A jelenlegi állás szerint az összes pálya kialakításánál figyelembe vették a fekvés, a fekvő tüzelési helyzetet és mozgást mint lehetőséget. Rush módban metrón csodás módon látszik a gamedesign szemlélet, amit alkalmaztak, miszerint a támadó fél és a felrobbantani kívánt két objective pont közé bizonyos térközölésekkel elhelyezték a vitális fedezék elemeket, amelyek nélkül a feladat - élve eljutni a robbanti kívánt pontig - kivitelezhetetlen lenne.

Még hangsúlyosabban érvényes ez egy olyan játékkörnyezetben, ahol a hasalás a védő oldalon is jelen van - nézzétek csak meg mi történik jelenleg a Metró pályákon - a szervezetlen támadó fél általában vért izzad, mire felrobbantja - ha egyáltalán sikerül - a parkban a pontokat.

Amit viszont bizonyosan állíthatunk, hogy a designerek figyelembe vették a hasalást :

- a fedezékek jó része hasalásra lett méretezve ( pl.: metro sövénysorai, illetve az alacsony kőkerítések az alső ill. felső vektorokon.
- a sniperek távcsövének becsillanása - enélkül tényleg reménytelen sniperharccá válhatna a játék

Egyenlőre azt látom hogy sikeresen tompították a hasalás kempelés indukáló hatását, de sajnos még korántsem tudom milyen fegyverek illetve fegyverkiegészítők lesznek magasabb szinteken. Vajon egy fullra fejlesztett 50-es géppuskás support 2 golyóból ölő 100 golyós tárjával és alig visszarúgó fegyverével hasalva nem fogja teljesen megölni a játékot egy jó helyről fedezve a vitális előrenyomulási lehetőségeket?

És a legfontosabb dolog : HOL A FÜST ? Gyerekek , van füstgránát a játékban ? Csak én vagyok láma ? Ha nincs a játékban, félő hogy egy durván kempelős játék lesz a BF3-ból !


avatar #2
FreddyHawk 2011. október 1. 62 hozzászólás 3751.
Válasz Drang #1. hozzászólására
Érdekes meglátások. A hasalás téma egyébiránt nemcsak értekezleten került elő, bár ott bizonyosan. A Bf fanok követelték vissza a játékba, mert a BFBC2-ből hiányzott. Ami igazán érdekes dolog szerintem a 3d spot működése, mert a nyíl ugyanott lebeg egy fekvő, térdelő vagy álló ember esetében is, tehát csak hozzávetőlegesen mutatja a pozíciót.
A sniper távső csillanása nekem is tetszik, a fegyverre szerelhető lámpával egyetemben, bár azt nem értem miért alapból bekapcsolt állapotban van spawn után.
A füstgránátot én is hiányolom, de ez még csak béta ne feledjük. Van még esély a változtatásra
Füst nélkül nagy szívás lesz, nagyon jó taktikai elem volt a bc-2-ben... de a dolgot hamarosan kivesézem a kempelésről szóló blogbejegyzésben haha :D
avatar #1
Drang 2011. október 1. 2730 hozzászólás 86.
Érdekes meglátások. A hasalás téma egyébiránt nemcsak értekezleten került elő, bár ott bizonyosan. A Bf fanok követelték vissza a játékba, mert a BFBC2-ből hiányzott. Ami igazán érdekes dolog szerintem a 3d spot működése, mert a nyíl ugyanott lebeg egy fekvő, térdelő vagy álló ember esetében is, tehát csak hozzávetőlegesen mutatja a pozíciót.
A sniper távső csillanása nekem is tetszik, a fegyverre szerelhető lámpával egyetemben, bár azt nem értem miért alapból bekapcsolt állapotban van spawn után.
A füstgránátot én is hiányolom, de ez még csak béta ne feledjük. Van még esély a változtatásra
Drang over and out!