Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Az FPS jövője

Cikkek/Interjúk 2010. november 23. FreddyHawk 58 hozzászólás 16170 olvasás Címkék: war Counter-Strike Call of Duty kép konzol XBOX XBOX360 World of Warcraft fejlesztés EA games Valve Modern Warfare 2 World Online DICE Battlefield Battlefield 1942 Battlefield Bad Company 2 Battlefield Vietnam

Az FPS jövője

Nem szívesen bújnék mostanában olyan fejlesztő designer bőrébe, akit a munkaadó gazdája azzal a feladattal bíz meg, hogy találjon ki egy új, forradalmi First Person Shooter játékot, amellyel aztán piaci sikereket és hosszú éveken át tartó kiegészítő eladásokat lehet majd produkálni.

Olyan érzéBattlefield 1942sem van,  mintha a játékokat gyártó iparág kreatív válságba került volna. Játszottunk már a második világháborúban számtalanszor, voltunk Vietnámban nem egyszer, nem kétszer, harcoltunk mindenféle modern hadszíntéren is  - ezt is kivesézte már nem egy alkotás... A Halo-ban, a BF2142-ben futurisztikus körülmények között is volt lehetőségünk kipróbálni magunkat. Mit lehet még kitalálni?

Battlefield Vietnam

Game design szempontból – már ami a multiplayert illeti – 2002-ben megállt az idő. Az EA DICE kitalálta a Conquest játékmódot, ami zseniális dolog volt, de azóta nem látok az FPS játékokban olyan forradalmi ötletet, amelyikre új játékot, új élményt lehetne építeni. A Deatmatch-ről, Team Deathmatch-ről és a Capture the flag-ről is lehúztunk már minden bőrt.

Mindeközben a kiadóknál felgyorsultak az események, évente kipréselnek magukból egy-egy játékot, nagyot kaszálnak, de a kiadók nagy része a játék piacra dobásának első évfordulóján már réges-rég a következő, nagy dobásán dolgozik. Az FPS játékok utógondozására, a patchelésekre, az új pályák, új tartalmak kidolgozásra nincs erőforrás, hiszen abból nem jön pénz. Nem éri meg vele foglalkozni, hiszen minden erőforrásra a következő cím megjelenítésénél van szükség.

Most játszBlackopsottam végig a Black Ops single kampányát, és azon gondolkoztam, hogy apró, grafikai módosításokon túl, igazából a CoD és a Modern Warfare széria is ugyanannak a szerencsétlen rókának az újabb és újabb megnyúzásából  éldegél - immár évek óta - remek üzleti eredményeket generálva. Ám ez utóbbi inkább köszönhető  a csodásan felépített marketing gépezetnek, mint a forradalmi újításoknak, amelyeket a játék készítői az új termékbe építettek. Hol vannak már azok az idők, amikor a Battlefield 1942-vel konkrétan évekig szuperül elvoltunk?

 

CS 1.6Kikerülhetetlen példa még a Counter Strike esete. 1999-ben (úristen!) megalkották a játékot, amely megváltoztatta az FPS-ről alkotott felfogásunkat, így született meg az igazi, kompetitív multiplayer játék, mint fogalom. Az idő azonban a Counter Strike esetében is megállt, a nagy tournamentek még mindig 1.6 alatt futnak, és a Source  - fejlettebb grafikai motorjának és képességeinek ellenére - még mindig nem tudott kilépni "bátyja" árnyékából.

Hová tart az FPS mint játékfajta? Meddig tart ez a helyben járás?

Eresszük szabadon a fantáziánkat – a kommentekben Titeket is erre bíztatlak –, és próbáljuk meg kitalálni, mivel játszunk  majd 5 év múlva? A feladat egyszerű, csupán a vágyainkat kell megfogalmazni...

Összeszedtünk néhány ötletet gondolatébresztőként:

MMOFPS

Az ötlet adja magát! Adott két, legjobban értékesíthető fajta: az MMORPG és az FPS, ötvözzük őket, és már csilingel is a kassza! Bár voltak egész érdekes próbálkozások ezen a fronton, igazán komoly kiadó még nem próbált meg áttörést elérni itt, pedig hallatlanul nagy fantázia van a dologban. Játékdesign szempontjából a koncepció Achilles-sarka az, hogy hogyan tudod úgy elkülöníteni a fejlettebb karaktereket a játékot nemrég kezdő newbie-októl, hogy az újaknak ne menjen el a kedve a játéktól a sikerélmények hiánya miatt, és megmaradjon a játékegyensúly.

Halo Reach Multiplayer

MOZGÁSALAPÚ VEZÉRLŐK

WII, Microsoft Kinect – egymás után jönnek ki a mozgásalapú kontrollerek..., bár én már öreg vagyok, és valahogy nem vonz az ötlet, hogy a kanapén átvetődve verjek be egy fejlövést egy virtuális ellenfélnek. Ebben azért van fantázia, csak találjanak ki egy olyan verziót, amit fekve is lehet. (hehe)

Xbox kinect

VIRTUAL REALITY


Vr cuccMiért nem értek el átütő sikert a VR cuccok?  Néhány éve még lehetett kapni sisakot és kiegészítőket, aztán szépen, lassan elsorvadt ez az ág, pedig van benne lehetőség. Olcsóbb eszközök kellenének, vagy valamit kellene kezdeni az átvert egyensúlyszervünk által okozott émelygéssel? 
Vagy ne adj isten már tényleg itt az ideje a neurális interface-nek (á la Matrix), és akkor tényleg lecsukott szemmel, fekve lehet majd játszani egy totálisan élethű, tapintható, szagolható, érzékelhető világban..., vagy túlságosan előre szaladtam?

Mit gondoltok? Merre tart az FPS?

avatar #58
shaddam 2010. november 27. 906 hozzászólás 406.
Remélem nem a futószalagon gyártott codok és a hadonászós kinecktes marhaságok lesz a jövő.Példát kéne venni a fejlesztőknek a killzone sorozatról.
"When the battlefield is under total control, war becomes routine." Solid Snake
avatar #57
nurain 2010. november 27. 685 hozzászólás 541.
Nem tudja senki se hova tart..én személy szerint az ilyen típusú lövöldözést hiányolom..játszottam cod4-el cod-6tal és kb végigröhögtem az egészet
http://www.youtube.com/watch?v=YofVL4UyEM0
Aki nem ismerné : kb full életszerű az egész, ha eltalálnak orvost kell hívnod adott időn belül különben elvérzel, és ez csak egy példa volt a sok közül.
avatar #56
Donpedro 2010. november 26. 18 hozzászólás 6929.
Gondolatébresztő iromány, bár egy kicsit elfogultnak tartom. Az még hagyján hogy tulajdonképpen azt állítja hogy a BF és a CoD szar (persze a Source sincs megemlítve mer' az 1.6 a keráály), de ez azért "enyhe" túlzás: "így született meg az igazi, kompetitív multiplayer játék, mint fogalom." Szerintem Q3 vagy UT'99, legalább...(wikipedia szerint az első Quake volt az a játék, ahol versenyeket is rendeztek és IRC alapú meccsszervezés is aktív volt)
avatar #55
Drang 2010. november 25. 2730 hozzászólás 86.
Válasz McDogless #54. hozzászólására
Hát én a mai napig Battlefield 1942-n játszok. :D
gyere a Battlefield.hu szerverére játszani

Drang over and out!
avatar #54
McDogless 2010. november 25. 142 hozzászólás 2226.
Hát én a mai napig Battlefield 1942-n játszok. :D
avatar #53
-WYLER- 2010. november 25. 3020 hozzászólás 69.
Ez egy nagyon jó cikk! Elismerésem!
belőlem csak 1 van... legalábbis az egyistenhitben
avatar #52
payam 2010. november 24. 9 hozzászólás 9212.
a jatekipar fejlodese a mai fejlodesi szinten 5 ev mulva eler egy olyan szintet ahol az emberek pusztan a gondolatok segitsegevel jatszhatnak ( vagy szimplan a levegoben valo kalinpalassal) az ezekhez kello eszkozok a mai napon is leteznek csak nem kifomultak, es nemkerultek tomeggyartasra
minden olyan teknika, ami olcson eloallithato befog lepni a jatekokba (lasd 3dtv.monitor)
elosegiti azok fejlodoseset.

milyen jatekokok lesznek? LESSZ E EGGYALTALAN FPS? a mai first person shooterek mar xpre alapulnak, ecsivmentekre es nem az oldsql tdm lan feeling ami volt, de amai generacio erre no fel, nemismerik a hangulatot amit mi megtudtunk, magyaran barhol is leszunk 5 ev mulva, az mar nemfog minket annyira erinteni
avatar #51
carnelian 2010. november 24. 20 hozzászólás 6502.
Most játszottam végig a Black Ops single kampányát eddig tartott a cikk .p
avatar #50
rudii 2010. november 24. 419 hozzászólás 948.
Merre tart az FPS? Azert ez eleg nyilt es szinte szamtalan lehetoseg van. Szoval nem igen mernek beleszolni, de nekem pont azert tetszenek fps jatekok mert aki fel eve tolja, lehet olyan jo mint aki masfel eve. Sokszor porgosebb es elvezetesebb mint egy MMO(persze szamomra). Amugy az igaz, hogy 99 koruli nagy jatekok ota nem jott ki nagy durranas es csak a grafika valtozik a jatekmenete lenyegeben nem. Illetve ha most valaki megtudna mondani amit kertek, hogy mi lehet az UJ ami teljessen elter regi jatekok altalanos menetetol valami uj, de megis FPS akkor o nem sokara gazdag is lehetne! :D
avatar #49
mmofps évek óta van :P
IBIZA LOVE COKE
avatar #48
Titanium. 2010. november 24. 1275 hozzászólás 267.
Válasz Kazuya871 #46. hozzászólására
Nekem az MMOFPS-el van egy kis gondom.
Ugye egy MMO játékban az ember fejlődési szinteken megy át , sok xp sok új cucc képesség stb...
De ugye a cikkben írt szöveg arra utal hogy a 40-es szintű karik nem fogják tudni lehentelni a kezdő játékosokat ezzel elvéve a kedvüket a gametől , igen ám de akkor hol marad a a stílus egyik legjobb eleme idézem: Én már 260 napja tolom és azt vágok miszlikbe akit csak akarok :D
Aki szintet lép a játékban azt azonnal deportálják másik levelre? De akkor mi értelme a fejlődésnek ha csak veled egy szintűekkel nyomulhatsz?
low raten nagyon is sok.
avatar #47
WAD_ 2010. november 24. 52 hozzászólás 4084.
Hmmm....ez 1 fogós kérdés hogy hova tart az FPS.....
Pl elsők közt volt a Doom meg a Quake de mostmár azt se tudják az emberek hogy milyen állat is volt.
Az igaz hogy a COD a MOHA a HALO és a BF fejlődik, és egymással versengenek megminden, de azért télleg egyszer csak abba kell hagyniuk!Találjon ki mindeggyik cég a játékoknak 1 1 Final fajtáját amit annyira nemcsicsáznak túl és csinálják úgy mint a tf2 vel hogy már csak patchelik meg updatelik!
Na mondjuk a játékokban az online shoppal a tökömtelevan remélem nemgondolkoznak olyanba mostanság,
Amúgy meg az lenne a jó, hogyha minden játéknak a FŐ KONZOLJA a PC LENNE.A többire már csak úgy mellékbe csinálnák!Ennyit akartam mondani csak.
avatar #46
Kazuya871 2010. november 24. 71 hozzászólás 3448.
Nekem az MMOFPS-el van egy kis gondom.
Ugye egy MMO játékban az ember fejlődési szinteken megy át , sok xp sok új cucc képesség stb...
De ugye a cikkben írt szöveg arra utal hogy a 40-es szintű karik nem fogják tudni lehentelni a kezdő játékosokat ezzel elvéve a kedvüket a gametől , igen ám de akkor hol marad a a stílus egyik legjobb eleme idézem: Én már 260 napja tolom és azt vágok miszlikbe akit csak akarok :D
Aki szintet lép a játékban azt azonnal deportálják másik levelre? De akkor mi értelme a fejlődésnek ha csak veled egy szintűekkel nyomulhatsz?
avatar #45
-NixX1- 2010. november 24. 307 hozzászólás 1227.
Az MMOFPS nem rossz:)
Nekem olyan elképzelésem van hogy FPS nézetbe játszodik
A játék: van egy nagyon nagy pálya úgy mint a wow-ba csak itt nem Stromwind,hanem pl.: Afganisztán(valami név:D)
Kocsikkal is lehessen közlekedni.
Küldetés hogy: Öld meg azt,Hozz azt... Klán küldetés hogy a játékba lennének egy város amit le kell támadni és megszerezni a bombákat vagy ilyesmi és csapatba kell be menni lenen sok ellenfél és ott fegyvereket,gránátokat lehetne szerezni,de élethűn hogy pl.: egy embernél nem lehet 500 gránát meg 5 fegyver, amennyit bír és amit megszerzel szállíthatod kocsival(Olyan mint egy BOSS)
Csinálsz 1 karaktert és van 2 választható(pl.: T,CT)
A játék legyen élethű hogy fej lövés rögtön meghal, kézlövés rossz célzás vagy elejti a fegyvert, láb lövés lassabban menne elfeküdne.Vagy látod hogy kocsival valakik mennek ülnek 3 an a kocsiba megy rád lőnek nem találnak el és akkor gyors elbújsz kinézel kocsi kerekét kilövöd felborulnak felrobban a kocsi és 3 kill vagy el bújsz sniper vagy látod jön kilövöd a vezetőt a kocsi elindul balra nekimegy egy fának és meghalnak. .Az elején kilehetne választani mi szeretnél lenni, Medic,Sniper...
És klán háború hogy kihívod az ellenfelet és akkor berakna egy kisebb pályára mint a wow-ba (Aréna,Battleground).
:ASDF ezt jól leírtam :D de jó játék lenne.
Olyan mint az American Army 3 csak jobban meglenne csinálva ez mmofps lenne:D
N!xX
avatar #44
Visszatértek az élvezetes olvasmányok! :)

Egy valamit tennék még hozzá, ami talán kimaradt.

Nem is olyan régen olvastam egy könyvet egyik barátommal. A címe: Enders Game
A lényege hogy zéró gravitációban játszódik az összes hadszíntér. Később barátom rám írt azzal az ötlettel hogy miért nem csinálunk egy 0 gravos játékot? Nekem nagyon tetszett az ötlet és láttam is benne lehetőséget.

Még csak a koncepciót dolgoztuk ki mikor kijött a Shattered Horizon névre hallgató fps. A játékélményt a zéró gravitáció adja meg, ami szerintem igen is egy új vonalat visz, és úgy értesültem már készülnek további művek az ötlet kihasználására.

Akit szereti a Sci-Fit és érdekli egy új mozgáskultúra annak csak ajánlani tudom, mert igen jó játékot dobtak piacra a készítők.
avatar #43
MarX 2010. november 23. 1 hozzászólás 20627.
Üdvmindenkinek!

Lehetséges sok emberrel együtt játszani és mind emelett élvezni is. Például a WorldWarII online, (megelőztél Freddi!) jópár éve mozgat meg játékostömegeket. Lehet hogy egy kicsit körülményes és lassú, de jó kiinduló alap lehet egy mmofpshez.
Elsősorban sajnos a piac határozza meg mit fognak fejleszteni. De ahogy elnézem a kommenteket, a játékosok jórésze nem igényli a változást. Nyilván egy stabil, könnyen és gyorsan játszható játék kellene nekik, kompetitív célokra. Egy "versenyjáték", amely például szándékosan úgy van fejlesztve, hogy megnehezítse a csalók dolgát. Nem kellene valami olyan nagy, vagy látványos dolgot kitalálni, csak egyszerű legyen és megbízható, valamint megfeleljen versenykövetelményeknek. Ez utóbbiakat természetesen a játszóközönséggel, vagy professzionális játékosokkal kellene megterveztetni, és nem cégesrabszolgákkal.
Ha évente jön ki új játék, lehet hogy évente kaszálnak vele a fejlesztők/kiadók de csak szétforgácsolódik a játszóközönség, és így kevesebben mérkőzhetnek meg egymással. Az nem termel profitot ha 5+ évig játszanak valamivel, ezért e sport szponzorokat kellene bevonni a fejlesztésbe.
Nyilván most belelógott a kezem a bilibe, de akkor a vitaindító vezetésével összeírhatnánk, hogy is nézhetne ki egy "versenyjáték". Bármilyen ötlet jöhetne, például a teljes meccslog és az eredmény azonnali küldése az adminnak emailban titkosított szabványon -tól, az ingyenes, nem ingyenes kérdésen keresztül, akár a hardver kérdésekig.

E
avatar #42
kill3m 2010. november 23. 2993 hozzászólás 71.
A mostani CODok elsosztalyuak, de szemely szerint egy 3dbe athelyezett stalkert is el tudnek viselni :)
avatar #41
FreddyHawk 2010. november 23. 62 hozzászólás 3728.
Válasz k0ala._ #39. hozzászólására
Tetszett a felvetés, úgyhogy gondoltam én is írok pár gondolatot a témához!

Szóval olvasgattam miket írtak le előttem, nekem Sötétpapa ötlete megragadta a fantáziámat, szerintem lenne is rá kereslet, DE eszméletlen nehéz lenne kidolgozni egy ilyen világot, mondjuk olyan szinten mint World Of Warcraft. (pláne free for all szerű stílusban)

Amit írtak még sokan, hogy 1.6 régi meg hasonló... Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem pont a játék egyszerűsége adja a játék szépségét és élvezhetőségét. Megtehetném, hogy vegyek simán ilyen meg olyan neves játékot ilyen olyan grafikával, de biztos vagyok benne, hogy pár hét után nem adná azt az élményt, mint az 1.6. Jó példa volt nekem erre még régebben amikor megjelent a source... És ami még az 1.6 mellett szól, az az hogy nem kerül sokba és kis gépigény. Szóval szerintem bárki számára elérhető, és mégis élvezhető is. Én például nagyon nem értek egyet azzal, hogy sokak 1.6ot steam nélkül játszanak... Ez szerintem elég gáz hogy itt tartunk.

A 3. amin nevetni tudtam volna: azok a kommentek akik olyanokat írtak, hogy elment a kedvük a játéktól, mert levillogták és lebénázták őket :) Menjenek single playeres játékokat játszani az kell nekik! :D

Ennyit akartam... GL & HF
A sötétpapa által leírt játék létezik!

WWII online-nak hívják, és egész európán lehet 400 v 400 páncélos támogatásal megfejelt csatákat játszani rajta de sajnos a grafikája... öööö hát... szóval nem a legjobb!

http://www.battlegroundeurope.com/
avatar #40
PozitiveRP 2010. november 23. 1125 hozzászólás 311.
Válasz sotetpapa #34. hozzászólására
Üdv!

Az MMOFPS vonal már kb a bf42 idején felmerült sokakban... Amikor az ember megízleli milyen egy 64-es szerveren írtani az ellent és hullani együtt a csapattársakkal, akkor a következő gondolata, hogy még több ember legyen egy még nagyobb pályán. Nem lenne olyan fene nagy dolog összerakni egy "világot" amiben országok/fajok konfliktusa dúl épp, a különböző hadszíntereken, dúlna a harc, afféle területfoglalós dolog ha egy térképen nézzük... különböző hadszínterekkel el lehet különíteni a különböző fejlettségű bakákat stb-stb. Egy ilyen keretbe szinte bármi belefér, fegyverek, járművek, űrhajók stb. Sőt sok jelenidőben is létező világba be lehetne illeszteni ezt a sémát. Pl. Fél karomat odaadnám ha egy fent felvázolt Starcraft MMOFPS-ben írthatnám a zergeket egy gyalogossal vagy akár küldhetném rájuk az atomot egy Ghosttal...
Mindez készül a Shootmaniaban - már ha lehet hinni egy Nadeonak és Ubisoftnak. Bár ott a hírek szerint 32vs32 lesz a maximum, de azért nem árt azzal számolni, hogy 63 másik gépről érkező információhoz nem lesz elég egy átlagos internet, ha csak nem valami baromi jó algoritmust használnak.
avatar #39
k0ala._ 2010. november 23. 65 hozzászólás 3651.
Tetszett a felvetés, úgyhogy gondoltam én is írok pár gondolatot a témához!

Szóval olvasgattam miket írtak le előttem, nekem Sötétpapa ötlete megragadta a fantáziámat, szerintem lenne is rá kereslet, DE eszméletlen nehéz lenne kidolgozni egy ilyen világot, mondjuk olyan szinten mint World Of Warcraft. (pláne free for all szerű stílusban)

Amit írtak még sokan, hogy 1.6 régi meg hasonló... Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem pont a játék egyszerűsége adja a játék szépségét és élvezhetőségét. Megtehetném, hogy vegyek simán ilyen meg olyan neves játékot ilyen olyan grafikával, de biztos vagyok benne, hogy pár hét után nem adná azt az élményt, mint az 1.6. Jó példa volt nekem erre még régebben amikor megjelent a source... És ami még az 1.6 mellett szól, az az hogy nem kerül sokba és kis gépigény. Szóval szerintem bárki számára elérhető, és mégis élvezhető is. Én például nagyon nem értek egyet azzal, hogy sokak 1.6ot steam nélkül játszanak... Ez szerintem elég gáz hogy itt tartunk.

A 3. amin nevetni tudtam volna: azok a kommentek akik olyanokat írtak, hogy elment a kedvük a játéktól, mert levillogták és lebénázták őket :) Menjenek single playeres játékokat játszani az kell nekik! :D

Ennyit akartam... GL & HF
avatar #38
hello_kitty 2010. november 23. 1633 hozzászólás 197.
Válasz PozitiveRP #30. hozzászólására
A TF2 anno egy remek fps játék volt, már el mmofps-edett... Nem jó az az mmofps.
Nem egészen, inkább rps (role-playing shooter), mivel még csak 12-24, szarabb helyeken több játékos van a pályán egyszerre. Így, ahogy a tf2-vel csinálták egy bullshit és csak az embereket sikerült eltávolítani a valódi játéktól, valamint a játekenginnel rendereltetni a sok felesleges sapiiiit! Szóval ez így nem menne.

#34 sötétpapa
Ez a vonal, amit te felvázoltál, nekem tetszene, de sajnos ebben nem lenne elég pénz, még így sem, mert ez nem arról szól, hogy a sok hülye farmolja ugyanazt a baromi hülye bosst századszor. Az ember-ember elleni harcokhoz pedig nagyon-nagyon-nagyon kidolgozott taktika kellene és oldalanként 4-5 ember aki irányítja a csapatokat, mondjuk egy 128vs128-ban. Ez már nem erőssége a többségnek, valamint random emberekkel elég nehezen lenne megvalósítható értelmes csapatjáték, mert sokaknak a kpd, a rang vagy épp az aktuális kitüntetés/csillag lefarmolása élvezne nagyobb prioritást. Nagy katasztrófa lenne, akármennyire is tetszene a dolog. Úgyhogy marad a Balck Opsban már felvillantott elem, a ezerféle fegyver, ezerféle ruha, ezerféle kiegészítő, mert nem kurvamindegy, hogy hogyan lőnek szarba a skillesek/csalók. Ez egy ilyen műsör... profit először, a játékos hülyegyerek meg kit érdekelnek. Ennek ékes bizonyítékát adta már az Activison és az EA nem egyszer. De a remény hal meg utoljára.
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #37
Titanium. 2010. november 23. 1275 hozzászólás 267.
Válasz Grifter #36. hozzászólására
...és ennek az lenne a csúcsa, amikor egy egész sereg lagol át a csatamezőn.
ezért kell nagy játéktér ..
avatar #36
Grifter 2010. november 23. 1609 hozzászólás 203.
Válasz sotetpapa #34. hozzászólására
Üdv!

Az MMOFPS vonal már kb a bf42 idején felmerült sokakban... Amikor az ember megízleli milyen egy 64-es szerveren írtani az ellent és hullani együtt a csapattársakkal, akkor a következő gondolata, hogy még több ember legyen egy még nagyobb pályán. Nem lenne olyan fene nagy dolog összerakni egy "világot" amiben országok/fajok konfliktusa dúl épp, a különböző hadszíntereken, dúlna a harc, afféle területfoglalós dolog ha egy térképen nézzük... különböző hadszínterekkel el lehet különíteni a különböző fejlettségű bakákat stb-stb. Egy ilyen keretbe szinte bármi belefér, fegyverek, járművek, űrhajók stb. Sőt sok jelenidőben is létező világba be lehetne illeszteni ezt a sémát. Pl. Fél karomat odaadnám ha egy fent felvázolt Starcraft MMOFPS-ben írthatnám a zergeket egy gyalogossal vagy akár küldhetném rájuk az atomot egy Ghosttal...
...és ennek az lenne a csúcsa, amikor egy egész sereg lagol át a csatamezőn.
"The power of accurate observation is often called cynicism by those who have not got it." - G. B. Shaw
avatar #35
Titanium. 2010. november 23. 1275 hozzászólás 267.
Válasz sotetpapa #34. hozzászólására
Üdv!

Az MMOFPS vonal már kb a bf42 idején felmerült sokakban... Amikor az ember megízleli milyen egy 64-es szerveren írtani az ellent és hullani együtt a csapattársakkal, akkor a következő gondolata, hogy még több ember legyen egy még nagyobb pályán. Nem lenne olyan fene nagy dolog összerakni egy "világot" amiben országok/fajok konfliktusa dúl épp, a különböző hadszíntereken, dúlna a harc, afféle területfoglalós dolog ha egy térképen nézzük... különböző hadszínterekkel el lehet különíteni a különböző fejlettségű bakákat stb-stb. Egy ilyen keretbe szinte bármi belefér, fegyverek, járművek, űrhajók stb. Sőt sok jelenidőben is létező világba be lehetne illeszteni ezt a sémát. Pl. Fél karomat odaadnám ha egy fent felvázolt Starcraft MMOFPS-ben írthatnám a zergeket egy gyalogossal vagy akár küldhetném rájuk az atomot egy Ghosttal...
szép amit leírtál ^^
avatar #34
sotetpapa 2010. november 23. 154 hozzászólás 2091.
Üdv!

Az MMOFPS vonal már kb a bf42 idején felmerült sokakban... Amikor az ember megízleli milyen egy 64-es szerveren írtani az ellent és hullani együtt a csapattársakkal, akkor a következő gondolata, hogy még több ember legyen egy még nagyobb pályán. Nem lenne olyan fene nagy dolog összerakni egy "világot" amiben országok/fajok konfliktusa dúl épp, a különböző hadszíntereken, dúlna a harc, afféle területfoglalós dolog ha egy térképen nézzük... különböző hadszínterekkel el lehet különíteni a különböző fejlettségű bakákat stb-stb. Egy ilyen keretbe szinte bármi belefér, fegyverek, járművek, űrhajók stb. Sőt sok jelenidőben is létező világba be lehetne illeszteni ezt a sémát. Pl. Fél karomat odaadnám ha egy fent felvázolt Starcraft MMOFPS-ben írthatnám a zergeket egy gyalogossal vagy akár küldhetném rájuk az atomot egy Ghosttal...
avatar #33
SATAN- 2010. november 23. 930 hozzászólás 393.
Válasz -zsolna- #21. hozzászólására
Ez magyarul levezetés azokról a játékokról ami fent található köztük a nagy kedvenc a Counter-Strike 1.6.Ennyire 1.6 ellenes vagy?Nem értem miért akarod hivatalos magyar counter strike oldalon az embereket levezetni a játékról:/. Azt tudom csak gondolni hogy alacsony fps-d van meg utáltad és lázadsz!Remélem sokan rá ébrednek mit akarok mondani és ő mit akar elérni.Menj legozni ! Sziasztok
te most aztán kurva okosat mondtál...
avatar #32
Cro_Kop 2010. november 23. 22 hozzászólás 6246.
Nem tudom merre tart az FPS, de mikor lesz már hl2 ep3, és BMS?????
avatar #31
Titanium. 2010. november 23. 1275 hozzászólás 267.
Válasz -zsolna- #21. hozzászólására
Ez magyarul levezetés azokról a játékokról ami fent található köztük a nagy kedvenc a Counter-Strike 1.6.Ennyire 1.6 ellenes vagy?Nem értem miért akarod hivatalos magyar counter strike oldalon az embereket levezetni a játékról:/. Azt tudom csak gondolni hogy alacsony fps-d van meg utáltad és lázadsz!Remélem sokan rá ébrednek mit akarok mondani és ő mit akar elérni.Menj legozni ! Sziasztok
okos vagy
avatar #30
PozitiveRP 2010. november 23. 1125 hozzászólás 311.
Válasz Drang #29. hozzászólására
Sztem olvass utána... ;)
A TF2 anno egy remek fps játék volt, már el mmofps-edett... Nem jó az az mmofps.
avatar #29
Drang 2010. november 23. 2730 hozzászólás 86.
Válasz Krissz #26. hozzászólására
Helo!

Amúgy ez fasság mert a mmmokba nem lehet lövöldözni szóval ENNYI!
Sztem olvass utána... ;)
Drang over and out!
avatar #28
stelar 2010. november 23. 8192 hozzászólás 7.
Válasz -zsolna- #21. hozzászólására
Ez magyarul levezetés azokról a játékokról ami fent található köztük a nagy kedvenc a Counter-Strike 1.6.Ennyire 1.6 ellenes vagy?Nem értem miért akarod hivatalos magyar counter strike oldalon az embereket levezetni a játékról:/. Azt tudom csak gondolni hogy alacsony fps-d van meg utáltad és lázadsz!Remélem sokan rá ébrednek mit akarok mondani és ő mit akar elérni.Menj legozni ! Sziasztok
:DDDDDDDDDDDD
Nem annak van nagy hatalma,aki irányítani tudja a történéseket,hanem annak,akire nem hatnak...
avatar #27
anakin 2010. november 23. 247 hozzászólás 1475.
Jó hát ezt szar :D:D
avatar #26
Krissz 2010. november 23. 83 hozzászólás 3133.
Helo!

Amúgy ez fasság mert a mmmokba nem lehet lövöldözni szóval ENNYI!
Kedvencem a műfenyő ha rálépek porhanyós!
avatar #25
Drang 2010. november 23. 2730 hozzászólás 86.
Üdv!



Én úgy gondolom ez egy gondolatébresztő cikk és nem minősíti az adott játékokat. Inkább útkeresés.

Szerintem is fontos kérdés a játékipar szempontjából, hogy PC vagy konzol a jövő útja, de ez a hardver része a dolognak.

Az FPS -mint klasszikus egyszemélyű lövöldözős játéktípus- ettől függetlenül válságban van. A CS az egy külön világ, és cáfoljatok meg ha nem így van, de nem a hatalmas újdonságok világa. FreddH. által megfogalmazott kérdés nagyon is időszerű. Mit várhatunk a jövőben, ha a kiadók a gyors lefölözésre játszanak és nem a minőségi programfejlesztésre. Manapság az járja, hogy futószalagon jönnek ki az ismertebb játékbrandek alatt az újabbnál újabb programrészek. Ezeket félkészen piacra dobják, mondván hogy menetközben befoltozzák a hibákat. Ám pont erre nem jut idő az újabb kiegészítő/rész fejlesztése miatt. Sajnos azok az idők biztos elmúltak, mikor évekig játszottunk egy-egy játékkal. Minden hihetetlenül felgyorsult és szerintem a világ válság még egy lapáttal rátett erre, hisz a szoftvergyártók amúgy is sok veszteséget kell, hogy elkönyveljenek a warez miatt, teljesíteni kell az elvárt bevételi szintet. Egy dolog amiben viszont jelentős a fejlődés, az a marketing és a játékok reklámértéke. A nagyobb játék franchiseok komoly bevételeket hoznak. Kezd hasonlatossá válni a filmiparhoz az egész.


Az MMOFPS biztató fejlődési iránya lehet a lövöldözős játékoknak, ebben az irányban talán a kiadók is pénzügyi lehetőséget látnak.
Drang over and out!
avatar #24
ViBE 2010. november 23. 3095 hozzászólás 67.
Válasz -zsolna- #21. hozzászólására
Ez magyarul levezetés azokról a játékokról ami fent található köztük a nagy kedvenc a Counter-Strike 1.6.Ennyire 1.6 ellenes vagy?Nem értem miért akarod hivatalos magyar counter strike oldalon az embereket levezetni a játékról:/. Azt tudom csak gondolni hogy alacsony fps-d van meg utáltad és lázadsz!Remélem sokan rá ébrednek mit akarok mondani és ő mit akar elérni.Menj legozni ! Sziasztok
újonc...látom, tudsz olvasni.
a hozzászólásaim állandó támogatója: édesanyám
avatar #23
pirE 2010. november 23. 720 hozzászólás 527.
Válasz -zsolna- #21. hozzászólására
Ez magyarul levezetés azokról a játékokról ami fent található köztük a nagy kedvenc a Counter-Strike 1.6.Ennyire 1.6 ellenes vagy?Nem értem miért akarod hivatalos magyar counter strike oldalon az embereket levezetni a játékról:/. Azt tudom csak gondolni hogy alacsony fps-d van meg utáltad és lázadsz!Remélem sokan rá ébrednek mit akarok mondani és ő mit akar elérni.Menj legozni ! Sziasztok
úristen
avatar #22
ViBE 2010. november 23. 3095 hozzászólás 67.
Válasz caribou #20. hozzászólására
Mondjuk a cz ötlet nem hülyeség, nekem anno mikor kipróbáltam bejött, akkoriban volt is 1-2 magyar cz szeró
Én anno nonsteam-esként masszívan teszteltem. szerintem bátran lehetne vele játszani, főleg, hogy a többségnek Anthology-je van. így még Daniel_ által felvetett ingyenesség se nagyon szükséges, csupán telepíteni kellene. szinte minden hosting-nál lehet igényelni szervert is, árban szinte ugyanaz, mint 1.6. ha külföldön ennyire megy, itthon se lenne lehetetlen rávenni a közösséget, hogy ugyan próbálják már ki. ha nem is látványos, de szebb, élvezhetőbb grafika, színesebb, mint a sima CS. terhelés meg minimális. low config gép is el van vele. a hitbox is valamivel jobb. tunkolás szinte hasonló, veszíteni való lényegébe nincs. egyszerűen csak sokan be vannak gyepesedve.
a hozzászólásaim állandó támogatója: édesanyám
avatar #21
-zsolna- 2010. november 23. 2245 hozzászólás 117.
Ez magyarul levezetés azokról a játékokról ami fent található köztük a nagy kedvenc a Counter-Strike 1.6.Ennyire 1.6 ellenes vagy?Nem értem miért akarod hivatalos magyar counter strike oldalon az embereket levezetni a játékról:/. Azt tudom csak gondolni hogy alacsony fps-d van meg utáltad és lázadsz!Remélem sokan rá ébrednek mit akarok mondani és ő mit akar elérni.Menj legozni ! Sziasztok
"Bízom az Igazság és a Szellem erejében, ezért hiszek az Emberiség jövőjében." Albert Schweitzer
avatar #20
caribou 2010. november 23. 2129 hozzászólás 133.
Mondjuk a cz ötlet nem hülyeség, nekem anno mikor kipróbáltam bejött, akkoriban volt is 1-2 magyar cz szeró
A szenilitás biztos jele, ha elfelejtjük befeje
avatar #19
stelar 2010. november 23. 8192 hozzászólás 7.
Válasz ViBE #16. hozzászólására
elsősorban morális hibáról van szó. "minek vegyem meg, ha le lehet tölteni ingyen?" itthon ez megy. sokan nem azzal kezdik, hogy megnézik, hogy ugyan mennyibe is kerül, hanem egyből "letöltöm". azt hiszem érdemel annyit a CS ennyi év után, hogy ráköltünk. örülni kellene, hogy nem kerül 10000-12000 forintba. a morál még más pontokon is hibádzik. a váltás is nehézkes volt 1.5-ről. nem kötelező, de nem hátrányos, főleg, hogy ma már mindenképp célszerű 1.6-ot használni. a CZ számomra egy fura kérdés, itthon valahogy mindenki csak hurrog. pedig ha a grafikát fikázzák 1.6-ban és Source-al meg nincs eszük játszani, simán megéri. csak ebben a retkes országban nem megy a CZ. körül lehet nézni a szomszédoknál meg egész EU-ban, meglepő az eredmény. ilyen f*szságokra fogni, hogy hitbox, meg fps...hagyjuk már. lehet választani. ráadásul nonsteam CZ szerver alig van. de hát Ti tudjátok. többi sorozatról sokat nem tudok mondani, értelmetlenségnek tartom. színtiszta marketing már. a COD, BF, MOH, mind az utolsókat rúgja, csak pénzt próbálnak kifacsarni a maradék hírnévből. egyedül a CS-nek látom értelmét. jó lenne normális, magyar CZ és Source szerver, ez lehetne szerintem megoldás, nem szükséges új játékot fejleszteni.
A legtöbb játék, ha okosan csinálják az ingyen letöltéseknek köszönheti sikerét, de erről már volt cikk itt is korábban
Nem annak van nagy hatalma,aki irányítani tudja a történéseket,hanem annak,akire nem hatnak...
avatar #18
Grifter 2010. november 23. 1609 hozzászólás 203.
ö, wtf? Ez most komoly? :DDD

A cikk írójának ajánlanám figyelmébe a valóság tanulmányozását. Kérje meg az anyukáját, hogy csináljon minden este más ételt tojásból....
"The power of accurate observation is often called cynicism by those who have not got it." - G. B. Shaw
avatar #17
wasdhiro 2010. november 23. 1410 hozzászólás 235.
azért a valve-sok se voltak hülyék, 2 parancs az egész
hud_saytext 0
a másikat meg szerón mp_flashlight 0 :D
probléma megoldva
+ szerintem felesleges dolog felbaszni magadat a másik nagyképűségén
had villogjon bazdmeg kit érdekel, ezzel se több se kevesebb nem lesz.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.” /Edmond Burke/
avatar #16
ViBE 2010. november 23. 3095 hozzászólás 67.
elsősorban morális hibáról van szó. "minek vegyem meg, ha le lehet tölteni ingyen?" itthon ez megy. sokan nem azzal kezdik, hogy megnézik, hogy ugyan mennyibe is kerül, hanem egyből "letöltöm". azt hiszem érdemel annyit a CS ennyi év után, hogy ráköltünk. örülni kellene, hogy nem kerül 10000-12000 forintba. a morál még más pontokon is hibádzik. a váltás is nehézkes volt 1.5-ről. nem kötelező, de nem hátrányos, főleg, hogy ma már mindenképp célszerű 1.6-ot használni. a CZ számomra egy fura kérdés, itthon valahogy mindenki csak hurrog. pedig ha a grafikát fikázzák 1.6-ban és Source-al meg nincs eszük játszani, simán megéri. csak ebben a retkes országban nem megy a CZ. körül lehet nézni a szomszédoknál meg egész EU-ban, meglepő az eredmény. ilyen f*szságokra fogni, hogy hitbox, meg fps...hagyjuk már. lehet választani. ráadásul nonsteam CZ szerver alig van. de hát Ti tudjátok. többi sorozatról sokat nem tudok mondani, értelmetlenségnek tartom. színtiszta marketing már. a COD, BF, MOH, mind az utolsókat rúgja, csak pénzt próbálnak kifacsarni a maradék hírnévből. egyedül a CS-nek látom értelmét. jó lenne normális, magyar CZ és Source szerver, ez lehetne szerintem megoldás, nem szükséges új játékot fejleszteni.
a hozzászólásaim állandó támogatója: édesanyám
avatar #15
caribou 2010. november 23. 2129 hozzászólás 133.
Válasz NascarNSX #11. hozzászólására
Szerintem meg siman melle nyultal. Aki noob az noobkent kezdi, ez minden jatekban igy van, az hogy van egy gyarto es segit neki, az egy dolog, de meg akkor is noob lesz, es kb 0 / 12-es statal fogja tolni. A problema ott van, hogy az 1.6 tul oreg, egy 15 eves nem azt nezi, hogy a nagyteso / nagybatyo mit jatszik hanem, hogy melyiknek van a legjobb csilli villi effektje...

Egy uj CS kellene ide, vagy a regi jatekosok CS:S szidasanak befejezese (amit mar kezdek nagyon unni). Az 1.6 jo jatek en is imadom mai napig tolom vele, de fos szar. A mostani jatekokhoz kepest ego vele jatszani, a grafika es maga az egesz motor egy vicc. Amugy ezt a cikket itthon feldobni eleg meresz, amikor feljon valaki es irja, hogy laggol neki az 1.6 akkor fogom a fejemet, nem azert mert en hu de gazdag lennek, de istenem, 2010-ben egy 1999-es jatek szaggat??? az mar elegge gaz...

Amugy HL3-mal fog uj CS kijonni szerintem ami minimum 2-3 ev. Addig meg szerintem nekem marad a Source meg varom a promodot... Amugy a CS-t mar nem is nagyon futattja a Valve... Mindenhol left 4 dead es a tobbi, szal nem csak azert haldoklik a CS mert a prok lovik a noob-okat...

Sot.... Source-ban igen is nagyon sok az uj jatekos, majdnem a fele a scene-nek uj jatekosokbol van osszerakva, a Source meg mindig felveszi a kesztyut a tobbi FPS-el (meg akkor is ha az 1.6-os reteg fikazza) csak amit elottem is irt valaki, Console VS PC-rol kellene beszelnunk, mert tetszik vagy sem, egy Console-n jobban futnak a jatekok es szebb is, elerheto aron.

A legjobb pelda ha valaki olvasgat D3-as hireket, a blizzard keress Console-ra programozokat. Erre meg egy lapattal tudok rakni: 2 haverom megvette az uj COD-ot, egyik PC-re masik XBOX-ra. Belogoltak a 2. napon, a PC-en kiirta, hogy online user-ek szama 200 000 , XBOX-on ez a szam 1 100 000 volt...
Szerintem ha az 1.6 új grafikát és nagyobb marketinget kapna, akkor bőven vennék mint a cukrot. Lhet beszélni a cs scene haldoklásáról, de még a mai napig kint van az tesco/auchan polcain az anthology és szerintem nem véletlenül. Mert még mindig van aki megveszi. Személy szerint amíg az 1.6 akkora játékosállománnyal fog rendelkezni, hogy létezzenek lanok versenyek, addig ennél a "gagyi, ócska, kopott 10 éves játéknál" maradok. Lássuk be a valve is így gondolkodik. Nem hiába nem dobtak még ki új cs-t, mert még mindig van akkora vevőköre, hogy megérje nekik ezt nyújtani plusz meg már réges-rég nem ez a játék hozza nekik a legnagyobb profitot. Én remélem, hogy még jó ideig nem lesz meg az 1.6 pusztulása, mert ez a promod/source x év 1.6 után játszhatatlan és szerintem ez a cs2-vel sem lesz másképp.



Az meg, hogy a villogás meg a sok say miatt nem játszik vele valaki az egy irtózatos nagy baromság. Akkor az ki se menjen az utcára, mert mindig lesz olyan aki "villogni" fogja bár tény, hogy kurva idegesítő:D
A szenilitás biztos jele, ha elfelejtjük befeje
avatar #14
Titanium. 2010. november 23. 1275 hozzászólás 267.
Válasz defcon #13. hozzászólására
Tényleg nehéz. De, a 18. - 19. században is azt hitték az emberek, mindent tudnak a Fizikáról, fizika törvényéről, de mégse.

95% -ig biztos vagyok benne, hogy van még más fajta, új FPS játék. Természetesen nem csak PC, hanem xbox, PS3 terén is.
ebbe mindenki biztos , csak a legtöbb ötlet faszság és nem piacra dobható.
avatar #13
defcon 2010. november 23. 2787 hozzászólás 81.
Tényleg nehéz. De, a 18. - 19. században is azt hitték az emberek, mindent tudnak a Fizikáról, fizika törvényéről, de mégse.

95% -ig biztos vagyok benne, hogy van még más fajta, új FPS játék. Természetesen nem csak PC, hanem xbox, PS3 terén is.
internazionale giocatore
avatar #12
FreddyHawk 2010. november 23. 62 hozzászólás 3728.
Válasz NascarNSX #11. hozzászólására
Szerintem meg siman melle nyultal. Aki noob az noobkent kezdi, ez minden jatekban igy van, az hogy van egy gyarto es segit neki, az egy dolog, de meg akkor is noob lesz, es kb 0 / 12-es statal fogja tolni. A problema ott van, hogy az 1.6 tul oreg, egy 15 eves nem azt nezi, hogy a nagyteso / nagybatyo mit jatszik hanem, hogy melyiknek van a legjobb csilli villi effektje...

Egy uj CS kellene ide, vagy a regi jatekosok CS:S szidasanak befejezese (amit mar kezdek nagyon unni). Az 1.6 jo jatek en is imadom mai napig tolom vele, de fos szar. A mostani jatekokhoz kepest ego vele jatszani, a grafika es maga az egesz motor egy vicc. Amugy ezt a cikket itthon feldobni eleg meresz, amikor feljon valaki es irja, hogy laggol neki az 1.6 akkor fogom a fejemet, nem azert mert en hu de gazdag lennek, de istenem, 2010-ben egy 1999-es jatek szaggat??? az mar elegge gaz...

Amugy HL3-mal fog uj CS kijonni szerintem ami minimum 2-3 ev. Addig meg szerintem nekem marad a Source meg varom a promodot... Amugy a CS-t mar nem is nagyon futattja a Valve... Mindenhol left 4 dead es a tobbi, szal nem csak azert haldoklik a CS mert a prok lovik a noob-okat...

Sot.... Source-ban igen is nagyon sok az uj jatekos, majdnem a fele a scene-nek uj jatekosokbol van osszerakva, a Source meg mindig felveszi a kesztyut a tobbi FPS-el (meg akkor is ha az 1.6-os reteg fikazza) csak amit elottem is irt valaki, Console VS PC-rol kellene beszelnunk, mert tetszik vagy sem, egy Console-n jobban futnak a jatekok es szebb is, elerheto aron.

A legjobb pelda ha valaki olvasgat D3-as hireket, a blizzard keress Console-ra programozokat. Erre meg egy lapattal tudok rakni: 2 haverom megvette az uj COD-ot, egyik PC-re masik XBOX-ra. Belogoltak a 2. napon, a PC-en kiirta, hogy online user-ek szama 200 000 , XBOX-on ez a szam 1 100 000 volt...
Na, a konzol vs pc háború is megér majd egy misét azt hiszem...
avatar #11
NascarNSX 2010. november 23. 2491 hozzászólás 102.
Szerintem meg siman melle nyultal. Aki noob az noobkent kezdi, ez minden jatekban igy van, az hogy van egy gyarto es segit neki, az egy dolog, de meg akkor is noob lesz, es kb 0 / 12-es statal fogja tolni. A problema ott van, hogy az 1.6 tul oreg, egy 15 eves nem azt nezi, hogy a nagyteso / nagybatyo mit jatszik hanem, hogy melyiknek van a legjobb csilli villi effektje...

Egy uj CS kellene ide, vagy a regi jatekosok CS:S szidasanak befejezese (amit mar kezdek nagyon unni). Az 1.6 jo jatek en is imadom mai napig tolom vele, de fos szar. A mostani jatekokhoz kepest ego vele jatszani, a grafika es maga az egesz motor egy vicc. Amugy ezt a cikket itthon feldobni eleg meresz, amikor feljon valaki es irja, hogy laggol neki az 1.6 akkor fogom a fejemet, nem azert mert en hu de gazdag lennek, de istenem, 2010-ben egy 1999-es jatek szaggat??? az mar elegge gaz...

Amugy HL3-mal fog uj CS kijonni szerintem ami minimum 2-3 ev. Addig meg szerintem nekem marad a Source meg varom a promodot... Amugy a CS-t mar nem is nagyon futattja a Valve... Mindenhol left 4 dead es a tobbi, szal nem csak azert haldoklik a CS mert a prok lovik a noob-okat...

Sot.... Source-ban igen is nagyon sok az uj jatekos, majdnem a fele a scene-nek uj jatekosokbol van osszerakva, a Source meg mindig felveszi a kesztyut a tobbi FPS-el (meg akkor is ha az 1.6-os reteg fikazza) csak amit elottem is irt valaki, Console VS PC-rol kellene beszelnunk, mert tetszik vagy sem, egy Console-n jobban futnak a jatekok es szebb is, elerheto aron.

A legjobb pelda ha valaki olvasgat D3-as hireket, a blizzard keress Console-ra programozokat. Erre meg egy lapattal tudok rakni: 2 haverom megvette az uj COD-ot, egyik PC-re masik XBOX-ra. Belogoltak a 2. napon, a PC-en kiirta, hogy online user-ek szama 200 000 , XBOX-on ez a szam 1 100 000 volt...
"A Szeretet az egyetlen , amit nem kell és nem is lehet kimutatni.
avatar #10
Titanium. 2010. november 23. 1275 hozzászólás 267.
Válasz stelar #8. hozzászólására
akkor ne cs-zz, ha téged idegesít a villogás
nem is cs-zek , max fórumot olvasgatom.
avatar #9
Skyress_ 2010. november 23. 20 hozzászólás 6504.
Válasz Titanium. #1. hozzászólására
Szerintem lényegtelen új játékon gondolkodni mivel évek óta csak azért veszik meg a játékokat mert olyan híre és neve van. gondolok itt COD,MOHA szériára.

Egyébként szerintem nagyot ütne egy olyan játék alkotás (MMOFPS) pl Teljes pályán és városokba lehetne mozogni , más veled hasonló szintű játékosoktól fejlődnél és kapnál pénzt amiből weapon,armor shopba lehetne venni fegyót,armort,max hp fegyer sebzés stb.



+++