Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

A PC igazi ellenlábasa

Cikkek/Interjúk 2010. december 4. sydac 84 hozzászólás 5915 olvasás Címkék: war Counter-Strike Call of Duty kép konzol XBOX XBOX360 World of Warcraft fejlesztés EA games Valve Modern Warfare 2 World Online DICE Battlefield Battlefield 1942 Battlefield Bad Company 2 Battlefield Vietnam

A PC igazi ellenlábasa

Megjelent a Microsoft XBOX360-hoz a Kinect. Ez egy mozgást érzékelő kamera, hasonló játékélményt ígér mint a wii, csak ennél nem kell a kézben tartani semmit. Ez minket, PC-seket nem feltétlenül kell, hogy érdekeljen, azonban az eszköz kitalálója és tervezője Kudo Tsunoda a Gameinformer-en adott egy interjút, ami mellett egyetlen nagyobb gamer-oldal sem ment el szótlanul, mi se tegyük!

A teljes cikk angolul ezen a linken olvasható. A mondat, ami leginkább felkavarta a PC-s játékosokat és ezen belül is az FPS-eket favorizálók tömegét, az valahogy így olvasható magyarul: “...nem tudom elképzelni, hogy ezután bárki is PC-n játszon FPS-t....”

Elsőre én is azt mondtam magamban, hogy ez egy idióta... Egy mérnök az tervezzen eszközöket, gépeket, de ne ossza már az észt, hogy mivel és hogyan fogok/fogunk játszani “ezek után”.
Ebben rengeteg komment megerősített, ezrek küldték vissza a tervezőasztalhoz Kudot visszafogott, de inkább durva stílusban. A kommentelők egyértelműen visszautasítják világszerte, hogy a PC-s játékok haldoklanak. De több tucat hozzászólás és hivatalos közlemény elolvasása után kezdett bennem összeállni a kép.

Az FPS-t játszók legnagyobb táborát a CounterStrike-osok és a CoD-osok adják, a BF sorozattal játszók száma elenyésző hozzájuk képest, ezért most koncentrájunk rájuk.

A Counter Strike PC-n manapság egy erősebb estén még mindig akár 100.000 játékost is a gép elött tart, pedig nem ma jött ki, és ez meg is látszik a grafikáján -ez a HC-gamereket egyáltalán nem zavarja. Elfut egy nagyon szerény PC-n, nem kell hozzá erőmű.
A CoD sorozat legújabb része most jött ki, toplistás darab ismét, hagyjuk most, hogy milyen lett. Az átlag játékosoknak bejön, hiszen a steam adatok szerint kb. 100.000-en játszák ezt is naponta.
Ezek globális adatok. Látszik, hogy megéri PC-re FPS játékokat kiadni, de mit hoz a jövő?

Konzolokat

A HALO sorozat legújabb darabjának BÉTA tesztjén 800.000 felhasználó vett részt. Egyetlen nap alatt csak az USA-ban 200 millió dollár értékben fogyott el kicsit több mint 3.000.000 példányban. Az EU-ban ehhez jött még kb. 900.000 db. A sorozat ezzel az epizóddal eléri a minimum 2 milliárd dollár árbevételt!!! A  példányszámok KIZÁRÓLAG XBOX360 eladási adatok.
A CoD legújabb része ismét robbantott. 360 millió dollár az első nap. Ebből a PC-s eladások pár százalékot tesznek ki.

A konzolos multi-csatákat nem zavarják meg csíterek, a lagg többnyire ismeretlen fogalom, és a grafika mindenkinél egyforma. Nem számít, hogy hány százezerért vettél videókártyát. Egy jobb grafikus kártya árából játékkal együtt meg van a konzol. Az pedig, hogy nincsenek warok a konzolosoknak nem hiányzik. A beépített voice progikkal és chat lehetőségekkel, barátlistákkal ellátott játékokkal ugyanúgy tudjuk a haverokkal tolni esténként.


Egy, a Kinect-hez hasonló, forradalmi újítás PC-re is készülhetett volna, de minek, kinek? Az FPS-t jászók legnagyobb tábora, a CS- közösség biztosan nem áll át 5-10 év után az egérről. De szerintem a CoD-osok sem. Ők egérrel és billentyűzettel alázzák egymást a virtuális harcmezőn. Hivatalosan kevesen vannak ahhoz, hogy a fejlesztők újra rájuk, RÁNK figyeljen, mint amikor az első 3d-s gyorsítókártyákat gyakorlatilag kierőszakolta a játékipar. Az új játékokat statisztikailag már nem játszák annyian, legalábbis nem PC-n.

Kevesen maradtunk akik MEGVESZIK a játékokat PC-re, a többség inkább letölti és ezzel leépítik az egész PC-s iparágat. Már leépítették. Az egyik magyar fájlcserélő oldalon a CoD-ot és a BFBC2-t több mint 100.000-en töltötték le. Ez csak egyetlen torrent oldal és csak magyarország. A kiadók a legutóbbi jelentésekben már tippelni sem mernek a kalózkodás mértékéről inkább azt mondják, minden eladott játékra 50-100 warez példány jut.
Egy zárójeles adat szintén PC-ről: a WoW legújabb részére még Magyarországon is várni kell, nem tudnak belőle eleget szállítani ebben az évben, EU-szerte nagy gondok lesznek emiatt a karácsonyi szezonban. Miért??? Mert meg kell venni ahhoz, hogy tudjál vele játszani. Ezért a játékosok megveszik. Cserébe folyamatos support, és fejlesztés jár.

A konzolosok megveszik a játékokat, akár multi akár single módban tolják utána, ezzel az egekbe röpítve a konzolt gyártó cégeket, akiknek minden egyes eladott játék után jár a liszenszdíj. Ekkora pénzből már lehet új, forradalmi hardwareket fejleszteni KONZOLHOZ. A SONY-t gyakorlatilag a PS3 tartja életben.

Mielött virtuálisan elásnátok, és árulónak kiáltanátok ki, még elmondanám, hogy ez az írás a számok és tények egyszerű vizsgálata után született. Ha a PC-s FPS-ek eltünnek én nem valószínű, hogy átállok konzolra, inkább kitömöm és a falra szögelem az egeremet.
Nemrég megjelent itt nálunk egy cikk( Az FPS jövője) arról, hogy mitől lehetnének ismét jók az FPS játékok. Ez az írás inkább arról szól, miért nem fognak a jelen körülmények mellett beruházni új ötletbe vagy ha mégis, akkor ahhoz kell vennünk egy konzolt.

Minden szám, statisztika, tendecia, fejlesztés azt mutatja, hogy a komoly PC-s FPS-ek ideje lejárt. Sajátos optimizmusom viszont azt mondatja velem, hogy egy új, nagy ötlet (lásd másik cikk) még megmentheti az iparágat és nem kell a TV elött hadonászva játszanunk.

avatar #84
1stBosco 2010. december 9. 45 hozzászólás 4180.
Válasz Shephard #83. hozzászólására
amikor szükség van újításra, akkor jönnek létre korszerű megoldások-ötletek. (gondoljatok csak vissza történelembe, ipari forradalmak stb)
úgyis lesz majd olyan, hogy kitalálnak egy olcsó, erős és keveset fogyasztó hardvereket PC-re és akkor meg a konzol fog cumizni. (lehet túl előre gondolkodok, de az biztos, hogy a PC tovább fog élni, mint bármelyik konzol :) )
Így igaz!
avatar #83
Shephard 2010. december 9. 17 hozzászólás 6584.
amikor szükség van újításra, akkor jönnek létre korszerű megoldások-ötletek. (gondoljatok csak vissza történelembe, ipari forradalmak stb)
úgyis lesz majd olyan, hogy kitalálnak egy olcsó, erős és keveset fogyasztó hardvereket PC-re és akkor meg a konzol fog cumizni. (lehet túl előre gondolkodok, de az biztos, hogy a PC tovább fog élni, mint bármelyik konzol :) )
avatar #82
shaddam 2010. december 9. 521 hozzászólás 716.
Válasz Shephard #77. hozzászólására
akkor menj konzolozni okostojás és meglátjuk kinek lesz igaza (ja és dobd ki a PC-det) :)
Megtörtént,bár eladtam és nem kidobtam.Office-ra meg elég a laptopom.
A cs 1-6-tal meg a sourcel felesleges következtetéseket levonni,mivel azóta kicsit fejlődött a piac.Arra meg hogy a pécések az érettebb korosztályból kerülnek ki gondolom a cod és a magyar wow törtszerver réteg a kivétel :D

3% pécés black ops, gondolkozzatok jövőre ennyi sem lesz...
"I used to play cod, untill I took Battlefield to the knee" hasonló agymenéseket csiripelek @Szondikapitany
avatar #81
VeNY-Leo 2010. december 8. 68 hozzászólás 3340.
Válasz -Iceman- #65. hozzászólására
Most önző leszek! Aki a valóságot keresi az menjen el katonának afganisztánba és lövesse magát picsán!
Vagy ha köztes megoldást akar menjen paintballozni!
1ik sem adja nekem meg azt az élményt amit a CS 1.6! Sőt tovább megyek egyik PCre kijött FPS sem képes erre! A CS 1.6 nem azért a világ legjobb fps játéka mert a legszebb. Mert ügye ott van a Source.
Kiváló marketing fogás volt h megvedd a jobb hardwaret! Meg szép a Source. Szép szép, de a faszom is szép azt mégse játszunk vele.
Azért a világ legjobb játéka mert tökéletesen megtalálta az egyensúlyt a valóság és a valótlan között 1 olyan dimenzióban amit egérrel és billentyűzettel lehet játszani. És elég nehéz ahhoz, hogy akármeddig motivációt adjon maga a játék más kérdés hogy az élet közbeszól.
Továbbá globáéisan a CS 1.6nak van a legprofibb szellemisége! Ezt mindenki érzi aki valaha elmerült az 1.6ba. Én nagyon tisztelem Török Balázst és tisztában vagyok vele hogy ha ő nincs sokan nincsenek sehol az 1.6 ban ma magyarországon! És ugaynez igaz Goda Tamásra is! És még sok régi elfeledett nagy öregre.
Sokan hajlamosk elfelejteni, hogy sok régi játékosnak mennyit köszönhetünk mi!
A majom nem mászik vissza a fára.
Tény hogy egymás között megvoltak a maguk vitái de ez már történelem! Kodiak Zseniális Source karriert futott be az 1.6 után és letette a névjegyét a nemzetközi mezőnyben is!
De ugyanez a vonulat még meg volt az 1.5 korában is! a 3Dt verő FoP! Csak még külföldön a fejlődés a 3szorosára kapcsolt itthon nagy mértékben lelassult. És ez nem a játékosok hibája!
Az ilyesfajta consoleos próbálkozásokról pedig az a véleményem, hogy bár nem vagyok sztárjátékos! A CS 1.6 életem része lett! és ezt a részt nem tudja pótolni semmi mert egyéni érzéseket ad legfeljebb felvehetek mellé újabb mókát de nem vágyom rá mert magánéletre az embernek szüksége van!
Vagy ha fel is veszek másik hobbit akkor azt nem a számítógép környékén keresem, és ebbe a consoleok is beletartoznak, mert ezen a palettán a CS 1.6 a tető!
És szerintem hasonlóan vannak ezzel sokan ezért írtam kisregényt, mert kíváncsi vagyok kiből mit vált ki.
Amit leírtam abszolút az álláspontom senkit semmiről nem akarok meggyőzni!
És nem nézem le azt aki Sourecozik mert abban is munka van. Csupán az én életemben ennyit jelent a Source az fpsek terén vagy a Red Alert 3 a stratégiák terén vagy a Tiberium Wars ugyanazt a célt szolgálják vegyél erős gépet 1 primitív de nagyon szép szarért!
SC és Generals ZH illetve a sima a király ebben a kategóriában!
Mert a való életben nem lehet lefeküdni lövéshez ugye?



avatar #80
Gregfine 2010. december 8. 139 hozzászólás 2136.
A Pc-s játékipart tönkreteszik a multiplatformmal a gyártók. Ezért kell nekünk folyamatosan fejleszteni a számítógépet, drágábbnál drágább hardvereket vásárolva meg. A méregdrága videó kártyákat el kell adni és nem a tervezők, könyvelők, titkárnők veszik nagyrészt, hanem a játékosok.. azokhoz pedig játékok kellenek. Nem költene az ATI és Nvidia dollármilliókat ha már meghalt volna a PC-s játékipar.
Warez ide vagy oda, ha egy gyártó jó játékot gyárt akkor azt meg fogják venni. Sajnos mostanában csak szarokat csinálnak.. és ez is részben a multiplatformnak köszönhető.
Amíg léteznek olyan emberek mint John Carmack nem kell attól tartani, hogy kifogyunk a játékokból
avatar #79
1stBosco 2010. december 8. 45 hozzászólás 4180.
Válasz -Iceman- #65. hozzászólására
Most önző leszek! Aki a valóságot keresi az menjen el katonának afganisztánba és lövesse magát picsán!
Vagy ha köztes megoldást akar menjen paintballozni!
1ik sem adja nekem meg azt az élményt amit a CS 1.6! Sőt tovább megyek egyik PCre kijött FPS sem képes erre! A CS 1.6 nem azért a világ legjobb fps játéka mert a legszebb. Mert ügye ott van a Source.
Kiváló marketing fogás volt h megvedd a jobb hardwaret! Meg szép a Source. Szép szép, de a faszom is szép azt mégse játszunk vele.
Azért a világ legjobb játéka mert tökéletesen megtalálta az egyensúlyt a valóság és a valótlan között 1 olyan dimenzióban amit egérrel és billentyűzettel lehet játszani. És elég nehéz ahhoz, hogy akármeddig motivációt adjon maga a játék más kérdés hogy az élet közbeszól.
Továbbá globáéisan a CS 1.6nak van a legprofibb szellemisége! Ezt mindenki érzi aki valaha elmerült az 1.6ba. Én nagyon tisztelem Török Balázst és tisztában vagyok vele hogy ha ő nincs sokan nincsenek sehol az 1.6 ban ma magyarországon! És ugaynez igaz Goda Tamásra is! És még sok régi elfeledett nagy öregre.
Sokan hajlamosk elfelejteni, hogy sok régi játékosnak mennyit köszönhetünk mi!
A majom nem mászik vissza a fára.
Tény hogy egymás között megvoltak a maguk vitái de ez már történelem! Kodiak Zseniális Source karriert futott be az 1.6 után és letette a névjegyét a nemzetközi mezőnyben is!
De ugyanez a vonulat még meg volt az 1.5 korában is! a 3Dt verő FoP! Csak még külföldön a fejlődés a 3szorosára kapcsolt itthon nagy mértékben lelassult. És ez nem a játékosok hibája!
Az ilyesfajta consoleos próbálkozásokról pedig az a véleményem, hogy bár nem vagyok sztárjátékos! A CS 1.6 életem része lett! és ezt a részt nem tudja pótolni semmi mert egyéni érzéseket ad legfeljebb felvehetek mellé újabb mókát de nem vágyom rá mert magánéletre az embernek szüksége van!
Vagy ha fel is veszek másik hobbit akkor azt nem a számítógép környékén keresem, és ebbe a consoleok is beletartoznak, mert ezen a palettán a CS 1.6 a tető!
És szerintem hasonlóan vannak ezzel sokan ezért írtam kisregényt, mert kíváncsi vagyok kiből mit vált ki.
Amit leírtam abszolút az álláspontom senkit semmiről nem akarok meggyőzni!
És nem nézem le azt aki Sourecozik mert abban is munka van. Csupán az én életemben ennyit jelent a Source az fpsek terén vagy a Red Alert 3 a stratégiák terén vagy a Tiberium Wars ugyanazt a célt szolgálják vegyél erős gépet 1 primitív de nagyon szép szarért!
SC és Generals ZH illetve a sima a király ebben a kategóriában!
Milyen jó neked, hogy te ilyen bizton állítod, hogy a CS 1.6 nehezebb, és mindenben übereli a Source-t!
Akkor gyere át barátom és állj be a "nemadja" játékosok népes táborába!!! Hiszen ha átjönnél megtanulnád, hogy egyáltalán nem tudsz lőni! :D
És ennyi... ezt már nálad okosabbak mondták jópáran, akik átjöttek és karriert futottak be... ezt a szöveget azok fújják akik leragadtak az 1.6 mellett és ezzel a dumával " a CS 1.6 sokkal jobb" maradnak is mellette...
Hiszen vagy a gépük nem bírja a Source-t, vagy már ő maguk nem tudnak megbirkózni a problémával....
Hiszen minek játsszak egy ultralow grafikájú, de jó taktikai játékkal, ha ugyanez megvan szebben, okosabban is...
Na erről ennyit...
avatar #78
1stBosco 2010. december 8. 45 hozzászólás 4180.
Válasz shaddam #76. hozzászólására
Kár hogy egy pécés játék sem használja ki a csúcshardvereket.Arról nem is beszélve hogy egy god of war3 uncharted, esetleg killzone olyan(jövőre jön a 3. rész ami feltörli a padlót a pécés crysis 2-vel GRAFIKÁBAN) élményt nyújt amit pc-n nem is láttam eddig.Grafikában is bármelyik pc exkluzív játék megirigyelhetné őket.
Angliában 3%- black opsot adtak el pc-re( wii-re 5 %!)Hülyeség azon vitatkozni hogy van-e jövője az fps-nek konzolon, ha már ez a jelen.Tessék kicsit kitekinteni a pc világából és adatokat keresni.
Értem amit mondasz, és van is alapja... de gondoljuk csak végig, hogy a "komolyan játszható" játékok csak és kizárólag PC-n lesznek elérhetőek! Itt van pl. a cs source! Soha nem nyújtana olyan játékélményt konzolon mint PC-n! És lesznek ilyen játékok még abban is biztos vagyok... csak egyenlőre fontosak voltak a kiadási dátumok a nagy gyártóknak.... :S
Amúgy a konzol azt a réteget fogja meg akik többet játszanak... vagyis a gyerek korsztályt!
A PC az ennél kevesebb, ám de komolyabb játékostársadalom...
Amúgy nekem nem fog álmatlan éjszakákat okozni ha nem játszhatom pl. a god of war 3. részével, hiszen az eddigiek sem érdekeltek...
avatar #77
Shephard 2010. december 8. 17 hozzászólás 6584.
Válasz shaddam #76. hozzászólására
Kár hogy egy pécés játék sem használja ki a csúcshardvereket.Arról nem is beszélve hogy egy god of war3 uncharted, esetleg killzone olyan(jövőre jön a 3. rész ami feltörli a padlót a pécés crysis 2-vel GRAFIKÁBAN) élményt nyújt amit pc-n nem is láttam eddig.Grafikában is bármelyik pc exkluzív játék megirigyelhetné őket.
Angliában 3%- black opsot adtak el pc-re( wii-re 5 %!)Hülyeség azon vitatkozni hogy van-e jövője az fps-nek konzolon, ha már ez a jelen.Tessék kicsit kitekinteni a pc világából és adatokat keresni.
akkor menj konzolozni okostojás és meglátjuk kinek lesz igaza (ja és dobd ki a PC-det) :)
avatar #76
shaddam 2010. december 7. 521 hozzászólás 716.
Válasz 1stBosco #75. hozzászólására
Mint grafikailag, mint játékélményben sokkalta jobb a PC mint bármelyik konzol!!!
Amikor konzolon játszottam, az csak olyan "haverokkal összeülősben" volt király... egyedül unalmas...
Mert tartalmas játékok nem játszhatók akkora élvezettel mint PC-n!
PC-n minden sokkal bonyolultabb (ezt a jó értelemben mondom), nem olyan lebutított mint az "amerikai" világ!
A grafika megint csak a PC oldalára súlyozza a mérleget! Hiszen a mai modern videokártyákkal messze übereli bármely jelen kapható konzolt! Nekem Sapphire HD5870 VAPOR-X-em van, szóval tudom miről beszélek!

Természetesen vannak olyan játékok melyek élvezetesebbek konzolon... dehát istenem, csak egy kontroller kell hozzá, és egy HD TV... oszt jónapot!
Semmi különös nincs ebben, csak a mobilitása!
Természetesen lehet, hogy a játékgyárak ezt máshogyan látják... de addig amíg csőstül jönnek a játékok, és mindegyiket gyártják PC-re nincs baj... és ez így is fog maradni!!!
A PC mindig élni fog! Ez nem kérdés!!!
Bizton állíthatom, hogy nem lesz etéren változás! Max jobban lekódolt játékok, hogy ne lehessen másolni őket 100ezrével!
Kár hogy egy pécés játék sem használja ki a csúcshardvereket.Arról nem is beszélve hogy egy god of war3 uncharted, esetleg killzone olyan(jövőre jön a 3. rész ami feltörli a padlót a pécés crysis 2-vel GRAFIKÁBAN) élményt nyújt amit pc-n nem is láttam eddig.Grafikában is bármelyik pc exkluzív játék megirigyelhetné őket.
Angliában 3%- black opsot adtak el pc-re( wii-re 5 %!)Hülyeség azon vitatkozni hogy van-e jövője az fps-nek konzolon, ha már ez a jelen.Tessék kicsit kitekinteni a pc világából és adatokat keresni.
"I used to play cod, untill I took Battlefield to the knee" hasonló agymenéseket csiripelek @Szondikapitany
avatar #75
1stBosco 2010. december 7. 45 hozzászólás 4180.
Mint grafikailag, mint játékélményben sokkalta jobb a PC mint bármelyik konzol!!!
Amikor konzolon játszottam, az csak olyan "haverokkal összeülősben" volt király... egyedül unalmas...
Mert tartalmas játékok nem játszhatók akkora élvezettel mint PC-n!
PC-n minden sokkal bonyolultabb (ezt a jó értelemben mondom), nem olyan lebutított mint az "amerikai" világ!
A grafika megint csak a PC oldalára súlyozza a mérleget! Hiszen a mai modern videokártyákkal messze übereli bármely jelen kapható konzolt! Nekem Sapphire HD5870 VAPOR-X-em van, szóval tudom miről beszélek!

Természetesen vannak olyan játékok melyek élvezetesebbek konzolon... dehát istenem, csak egy kontroller kell hozzá, és egy HD TV... oszt jónapot!
Semmi különös nincs ebben, csak a mobilitása!
Természetesen lehet, hogy a játékgyárak ezt máshogyan látják... de addig amíg csőstül jönnek a játékok, és mindegyiket gyártják PC-re nincs baj... és ez így is fog maradni!!!
A PC mindig élni fog! Ez nem kérdés!!!
Bizton állíthatom, hogy nem lesz etéren változás! Max jobban lekódolt játékok, hogy ne lehessen másolni őket 100ezrével!
avatar #74
Shephard 2010. december 6. 17 hozzászólás 6584.
szerintem lesznek játékstílusok amik pc-re jobbak lesznek, jobban élvezhetőek (stratégia, fps) és vannak olyanok, amik konzolokon (mondjuk nekem az NBA, NHL nagyon tetszett xboxon) és lesznek amik mindkettőre jók (pl. egy jó kis tps esetleg rpg pl. mass effect) (de ez csak a jelen, kitudja mit hoz a jövő)
avatar #73
TomSPecial 2010. december 6. 63 hozzászólás 3491.
Először is gratula a cikkhez, lekötött, bár néha nekem kicsit zavaros.
Szóval, én körülbelül 1992-93 óta játszok FPS-ekkel azaz megközelítőleg 20 éve. Mindent végignéztem, kipróbáltam, mert egyszerűen imádok játszani és ami nagyon fontos, FPS-ekkel imádok játszani.
Én azt gondolom a témáról, HOGY NEHOGY MÁ OLYANOKAT, OLYAN ÉRZÉSSEL TUDJ LŐNI, MINT PC-n.....
De tényleg emberek, én is kipróbáltam XBOX-ot, PS3-t, WII-t de azt az érzést egyik sem tudta visszadni:
- mint amikor a DUKE 3D-ben rpg-vel kilövöd a földönkívűlit, CS 1.6-ban egymás után nyomsz 5 "hecsátot", a Q2-ben nyomod a 15-ös killstreak-et vagy TeamFortress 2 - ben Soldierral lőssz egy 2-3 airshot-ot.
És azt csak te csináltad, nincs jobbfelső gomb, ami kicsit segít célozni, meg nincs idegesítő továbbfordulás a tengelyed körül a joy miatt, és a fejes is nagyobb valószínűséggel a te ügyességednek köszönhető.

Igen, sajnálom és bocsánat a COD sorozat szerelmeseítől, de az utóbbi két-három rész, kritikán alulira sikeredett,( Ugyanitt jár most körübelül a BF is.) hol van már az 1-2 által felállított mérce... Na elmondom, a konzolokban, és itt jönn az, hogy bár a Kinect nem tudom hogyan kapcsolodik a témához, de konzol csakugyan kifogja végezni a PC-s játékipart.
Hogy miért, ezt csak és kizárólag a kiadóknak köszönhetjük, akik mindenféleképpen, a minél nagyobb profit érdekében, minden platformra fejlesztenek. A legnagyobb baj, hogy elöbb van konzolos változat mint PC-s.

Egyetlen mentsvár amit látok, az a Machintos felemelkedése és ezáltal, a PC-s játékipar megmenekülése .... sajnos ... és talán....
avatar #72
Shephard 2010. december 6. 17 hozzászólás 6584.
[töröltem] - hagyom is inkább, mert már bocs Basidin, de egy halom hülyeség amit összehordtál.
avatar #71
Ohh istenem, 20 évvel ezelött is ment ez a háború. A NES, SNES után mindenki temette a pc plattformot.. amiga c64 haldoklott a pc meg szar volt.. örült is a sok konzolos aztán még se lett igazuk.

amúgymeg

HALÁL A KONZOLRA!:D
IBIZA LOVE COKE
avatar #70
StexMan 2010. december 6. 2 hozzászólás 14917.
baba csak nem olcsó
avatar #69
Basidin 2010. december 6. 90 hozzászólás 2829.
Különben aki azt mondja hogy nem haldoklik a pc az hülye... anno 4éve cod.hu-n napi 4 5új cikk volt most van kb heti egy. cod.hu csatin volt 980user most van 30.... amúgy cod.hu @ quakenet:)
Szal nincs már scene nincs már semmi az egész egy ilyen nagy szar káosz lett... ebben szerintem benne van a konzol gyártók keze is... nekik csak jó ha a pc haldoklik....
avatar #68
Basidin 2010. december 6. 90 hozzászólás 2829.
Sajnos a konzol a jövő.... viszont már van pár próbálkozás ami jónak tűnik... pl Combat Arms Urban Terror
Urban Terrornak pl hihetetlen jó feelingje van csak sajna kevesen ismerik pedig tök ingyenes és nincsenek csíterek. Combat Arms is jónak tűnik, remélem ha már végképp nem adnak ki FPS-t pc-re akkor ezek a gamek kapnak kicsit nagyobb nyilvánosságot.
avatar #67
were 2010. december 6. 846 hozzászólás 418.
Kb. 3 hónapja tolom Wii-n a COD 4 -et multiban és ezerszer jobban élvezem mint a CS-t, pedig jópár évet játszottam vele de mégsem térnék vissza hozzá. Hihetetlen élmény Wii-n játszani (és nem laggol mint a Kinect.) Én is a konzolokat tartom a jövő platformjának mert ezeket játékokra tervezik és a játékokat is könyebb tesztelni egy fix környezetben. Mondok egy élő példát... http://goldeneyegame.com/
Csak Wii -re megjelenő FPS játék amit semmilyen más platformra nem írnak meg. Ez csak egyetlen példa de számtalan ilyen játék van minden platformra. Az FPS-nek van jövője a konzolokon... az más kérdés hogy a Kinect nem fogja megváltani a világot ilyen téren. Egy Kinect árából lazán veszel egy Wii-t amin élvezetesebb FPS játékokat találsz.
"Ha lenni akarsz valaki, ne próbálj valakinek látszani."
avatar #66
mal1 2010. december 6. 2058 hozzászólás 137.
Válasz Grazuya #55. hozzászólására
Azért nem olyan megerőltető. Dual layer író, keresel valami torrentet a játékhoz, kiírod egy dvd-re azt csókolom. Ki kell adni kb 150 forintot játékonként, ami a bolti 10-18 ezerhez képest túlélhető.
es ezzel fogsz jatszani neten ? nem hiszem, vagy ha igen lebanoljak a gepedet. Eléggé megdobná a pc-s játékpiacot, ha a gépedet banolnák le 1-1 tört játék után, de mint tudjuk ez nem lehetséges és faszság is lenne. Viszont konzoloknál nagyon jól megvan oldva. Maradjon is így.
avatar #65
-Iceman- 2010. december 6. 106 hozzászólás 2582.
Most önző leszek! Aki a valóságot keresi az menjen el katonának afganisztánba és lövesse magát picsán!
Vagy ha köztes megoldást akar menjen paintballozni!
1ik sem adja nekem meg azt az élményt amit a CS 1.6! Sőt tovább megyek egyik PCre kijött FPS sem képes erre! A CS 1.6 nem azért a világ legjobb fps játéka mert a legszebb. Mert ügye ott van a Source.
Kiváló marketing fogás volt h megvedd a jobb hardwaret! Meg szép a Source. Szép szép, de a faszom is szép azt mégse játszunk vele.
Azért a világ legjobb játéka mert tökéletesen megtalálta az egyensúlyt a valóság és a valótlan között 1 olyan dimenzióban amit egérrel és billentyűzettel lehet játszani. És elég nehéz ahhoz, hogy akármeddig motivációt adjon maga a játék más kérdés hogy az élet közbeszól.
Továbbá globáéisan a CS 1.6nak van a legprofibb szellemisége! Ezt mindenki érzi aki valaha elmerült az 1.6ba. Én nagyon tisztelem Török Balázst és tisztában vagyok vele hogy ha ő nincs sokan nincsenek sehol az 1.6 ban ma magyarországon! És ugaynez igaz Goda Tamásra is! És még sok régi elfeledett nagy öregre.
Sokan hajlamosk elfelejteni, hogy sok régi játékosnak mennyit köszönhetünk mi!
A majom nem mászik vissza a fára.
Tény hogy egymás között megvoltak a maguk vitái de ez már történelem! Kodiak Zseniális Source karriert futott be az 1.6 után és letette a névjegyét a nemzetközi mezőnyben is!
De ugyanez a vonulat még meg volt az 1.5 korában is! a 3Dt verő FoP! Csak még külföldön a fejlődés a 3szorosára kapcsolt itthon nagy mértékben lelassult. És ez nem a játékosok hibája!
Az ilyesfajta consoleos próbálkozásokról pedig az a véleményem, hogy bár nem vagyok sztárjátékos! A CS 1.6 életem része lett! és ezt a részt nem tudja pótolni semmi mert egyéni érzéseket ad legfeljebb felvehetek mellé újabb mókát de nem vágyom rá mert magánéletre az embernek szüksége van!
Vagy ha fel is veszek másik hobbit akkor azt nem a számítógép környékén keresem, és ebbe a consoleok is beletartoznak, mert ezen a palettán a CS 1.6 a tető!
És szerintem hasonlóan vannak ezzel sokan ezért írtam kisregényt, mert kíváncsi vagyok kiből mit vált ki.
Amit leírtam abszolút az álláspontom senkit semmiről nem akarok meggyőzni!
És nem nézem le azt aki Sourecozik mert abban is munka van. Csupán az én életemben ennyit jelent a Source az fpsek terén vagy a Red Alert 3 a stratégiák terén vagy a Tiberium Wars ugyanazt a célt szolgálják vegyél erős gépet 1 primitív de nagyon szép szarért!
SC és Generals ZH illetve a sima a király ebben a kategóriában!
avatar #64
zomgzerg 2010. december 5. 832 hozzászólás 426.
bohóc konzolok, bohóc konzolosok.
avatar #63
stelar 2010. december 5. 8145 hozzászólás 7.
Válasz Shephard #62. hozzászólására
igen, igen és meghal a PC és/vagy jön a világvége,2012, armageddon, jégkorszak, globális felmelegedés, brutális játékok kitiltása Európából, békák fognak esni az égből, felrobban az atomerőmű, leárazzák az XXXL-es Chuck Norris-os alsógatyákat stb stb.
menjetek ki inkább focizni-kosarazni-csajozni, mint hogy ilyen hülyeségen elmélkedjetek, mert tökre nincs rálátásotok/rálátásunk a dolgokra. (és ez a RIP PC hülyeségeket meg nyugodtan el lehet hagyni...a PC eddig is élt és élni fog, max nem gamelésre fogjuk használni(vagyis pontosabban nem lesz annyira széles játéklista, mint konzolokon), mert a PC-t nem csak játékra találták ki...)
de ha vennék is konzolt (aminek kicsi az esélye) akkor is PS-t vennék , de xarboxot biztos nem, mert csak a lehúzásról szól az egész ott...ja meg a gagyi LIVE-ukról, ami a büdös életben nem éri el a steam színvonalát, de azért ki akarnák szorítani azt is.
te mit kapsz? :D
Nem annak van nagy hatalma,aki irányítani tudja a történéseket,hanem annak,akire nem hatnak...
avatar #62
Shephard 2010. december 5. 17 hozzászólás 6584.
igen, igen és meghal a PC és/vagy jön a világvége,2012, armageddon, jégkorszak, globális felmelegedés, brutális játékok kitiltása Európából, békák fognak esni az égből, felrobban az atomerőmű, leárazzák az XXXL-es Chuck Norris-os alsógatyákat stb stb.
menjetek ki inkább focizni-kosarazni-csajozni, mint hogy ilyen hülyeségen elmélkedjetek, mert tökre nincs rálátásotok/rálátásunk a dolgokra. (és ez a RIP PC hülyeségeket meg nyugodtan el lehet hagyni...a PC eddig is élt és élni fog, max nem gamelésre fogjuk használni(vagyis pontosabban nem lesz annyira széles játéklista, mint konzolokon), mert a PC-t nem csak játékra találták ki...)
de ha vennék is konzolt (aminek kicsi az esélye) akkor is PS-t vennék , de xarboxot biztos nem, mert csak a lehúzásról szól az egész ott...ja meg a gagyi LIVE-ukról, ami a büdös életben nem éri el a steam színvonalát, de azért ki akarnák szorítani azt is.
avatar #61
WAD_ 2010. december 5. 52 hozzászólás 3873.
RIP PC;(
Amm meg ha ilyen "kinect'-ezni akarnak az eberek akkor inkább takarodjanak el Paintballozni vagy álljanak be a seregbe én viszont maradok a PC-nél és esküszöm a gépemre, hogy SOHASEM VÁLTOK ÁT MÁSIK KONZOLRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pc a legjobb az FPS-es játékok terén szerintem a többikonzolt meg nyomják fel maguknak
avatar #60
sydac 2010. december 5. 87 hozzászólás 2885.
ha nem a kinect valik be mint next gen kontroller. lesz majd mas. wii, ps3 akarmi. nem ez a lenyeg, hanem hogy NEM PC-re keszulnek ezek a dolgok, mert mar nem eri meg senkinek. XBOX es a PS3 megoldotta, hogy ha warzzal nem lehet online tolni, rakenyszeritve a jatekra vagyokat, hogy megvegyek a jatekokat. ezert nem lesz tobb kifejezetten PC-re irt FPS, mint amilyen a legnagyobb sikernek szamito CS volt, vagy a BF sorozat.
Atportolt valamik maradnak nekunk, de ezeket legalabb le lehet tolteni torrentrol...
avatar #59
nyihah 2010. december 5. 928 hozzászólás 380.
Válasz Grazuya #55. hozzászólására
Azért nem olyan megerőltető. Dual layer író, keresel valami torrentet a játékhoz, kiírod egy dvd-re azt csókolom. Ki kell adni kb 150 forintot játékonként, ami a bolti 10-18 ezerhez képest túlélhető.
csakhogy akkor nincs Live és egyéb dolgok... Ha iNet en akarsz akkor képtelenség warezolni
avatar #58
Shephard 2010. december 5. 17 hozzászólás 6584.
ennyi hülyeséget is rég olvastam. na további szép estét.
avatar #57
w4cKy 2010. december 5. 10 hozzászólás 8198.
Szerintem soha nem fog konkurenciát jelenteni a PC-s FPS játékosoknak ez vacak. Én voltma Budapest gameshown, ahol bemutatták a kütyüt. Tényleg élvezetes mozogva játszani, stb. Mindenben igazat adok, hogy jobb, DE ez mindenre alkalmas csak FPS-re nem, és soha nem is lesz az! A PC-n az FPS műfajban kijön a reflexek közötti különbség, illetve a precizitás. Ez a vacak úgy laggol, hogy az leirhatatlan. PC-n meglátod, rárántod, lelövöd. KINECTEN??? Meglátod, elfordulsz, vársz pár tizedmásodpercet, hogy közvetítse hogy elfordultál, és majd leakarod lőni, de ennyi idő alatt a másik valószínűleg le is lőtt. Itt nem a szerver és a gép között lesz lagg, ahogy a PC-n, mert mondják hogy a konzolon nincs lagg ,hát most lesz. Közted és a gép között lesz a lagg. És FPS-en ez élvezhetetlenné is fogja tenni az egészet. Ez a vacak soha nem fog akadályt jelenti a PC-s FPS játékok fejlődésének!
Nekem ez a véleményem!
avatar #56
Bullshit 2010. december 5. 71 hozzászólás 3268.
Válasz lszr_ #34. hozzászólására
én erre egy példát mondanék,

csörög a telcsi az ember felveszi
-gyere holnap után focizni, jó időt mondanak
-oké!

a nagy nap.
csörög a teló
-bazd esik az eső üljünk le akkor a kinect elé

ha most tovább visszük nem kifejezetten fps-re nézve a dolgokat, de még sokan így is az élvezhetőség kedvéért megveszi, hisz itt ez a mekkora baromság ez az ugrálás azért van, mert ti a pc-be nőttetek bele.
én is abba nőttem bele, de néha elég gecire unalmas 4-5 órát ülni míg, ha közben mozgol az sokkal jobban adja a játék élvezhetőségét, valamint ez új lehetőséget nyithat olyan szempontból, hogy minnél inkább szabadabban lehet mozgatni majd a karaktert így annál inkább fontosabb, hogy milyen képességekkel rendelkezel, így mondjuk egy swat izggisebb, élvezhetőbb lehet(ha már lentebb volt szó a régebbi játékokról), ez a mozgás számtalan új lehetőséget teremthet az fps mozgási terében ami olyan egyedi megoldásokhoz vezethet egy akcióban ami sokkal inkább élethű

csörög a telcsi
-gyere paintball szombaton
oké

szombat
-fos esős az idő ne menjünk paintballozni
-oké akkor, kockuljunk be és megúszunk egy alapos elázást
++
avatar #55
Grazuya 2010. december 5. 38 hozzászólás 4537.
Válasz nyihah #53. hozzászólására
Már befutottak a konzolok, csakhogy ott egy pöppet nehezebb a kalózkodás
Azért nem olyan megerőltető. Dual layer író, keresel valami torrentet a játékhoz, kiírod egy dvd-re azt csókolom. Ki kell adni kb 150 forintot játékonként, ami a bolti 10-18 ezerhez képest túlélhető.
avatar #54
kHRIS 2010. december 5. 1470 hozzászólás 219.
Válasz t0ky #28. hozzászólására
nekem pc-n csak a cs 1.6 minden más xbox 360 de egyenlőre én sem tervezem a kinect et
nekem is ugyanez :D gépen csak 1.6, xbox-on meg a többi :)
gNu flesske =D: megkell fesulnom a loboncom
avatar #53
nyihah 2010. december 5. 928 hozzászólás 380.
Válasz valesh #51. hozzászólására
Ha a konzolok befutnak akkor ott is ugyanúgy kalózkodni fog mindenki ne aggódj :)
Már befutottak a konzolok, csakhogy ott egy pöppet nehezebb a kalózkodás
avatar #52
rudii 2010. december 5. 412 hozzászólás 922.
Tul sok minden jon mar egyszerre. Szamomra nem is igazan kovetheto. Nem reg volt peldaul az fps jovoje, ahol leirtak valamely szinten. Itt is hasonlo dolog van ami az "idezetbe" van. Messze nem vagyok benne biztos ,hogy az egyesek szerint egy uj kor kezdetet majd az internten lathatod elore mi lesz az. Gondolj csak bele az igazi atoresek csak ugy a semmibol jottek, jonnek, es jonni fognak. A medai es a vilag mar csak akkor eszmel ra, mikor mar mindenhol jelen van es tobmillio embert halozot be.:)
avatar #51
valesh 2010. december 5. 156 hozzászólás 1964.
Ha a konzolok befutnak akkor ott is ugyanúgy kalózkodni fog mindenki ne aggódj :)
avatar #50
NascarNSX 2010. december 5. 2490 hozzászólás 94.
Válasz zuGee- #42. hozzászólására
Ebben van valami, ugyanis nekem is nagyon sok ismerősöm hasonlóan fogja fel és vélekedik a témáról, de azt azért cáfolnám hogy csak erről van szó, inkább ami a cikkben olvasható ok + a szocializáció együtt..

Egyébként végre egy cikk, ami számomra érdekes, jól össze van rakva és olvastam volna a folytatást tovább, persze ha lett volna. grat sydac.

csak egy példa, pár napja volt szó a suliban hasonló témáról, kb 10-12en beszélgettünk ebéd közben, s én dobtam fel a témát hogy pc-n kéne tolni egy fifa bajnokságot együtt, majd mindenki leszavazott hogy márpedig pc-n biztos nem, áthozzák az xboxot és csak úgy.. :D

de másban is ez a véleményük, én biztos vagyok benne hogy a konzolé a jövő.. Sajnos vagy nem sajnos, ez tényleg így van.


Nem a konzolé a jövö. Valahol igen, de amig van Blizzard és neki egy olyan játekos állománya, ami 20-25 millio (ha nem tobb) mert ugye a lassan 13 millio wow elofizeto, ehhez jonnek a 2-3 millio tortos plusz az SC2 na meg az 1. és ha nem elég akkor Warcraft :D. A diablo 3-rol nem is beszelek...

#47 Ez sem igaz. 1-2 héttel ezelött keresett a blizzard programozokat konzole-ra. Ha minden igaz a D3 miatt. Ok is érzik, hogy jo bevétel.
"A Szeretet az egyetlen , amit nem kell és nem is lehet kimutatni.
avatar #49
-EDEM- 2010. december 5. 2459 hozzászólás 98.
Válasz NascarNSX #32. hozzászólására
Hát nem tudom, magát a PC-t temetni hülyeség amig WoW, Aion, Eve MMO-k, vagy Starcraft 1-2/Warcraft él. Nekem tetszenek a konzolok, de én elvagyok a géppel. Konzol az olyan fajta embernek kell, aki nem éri be egy játékkal, aki honaponta uj jatekot akar, meg csilivili grafikát. Lehet én vagyok az unalmas ember, de lassan 4 éve jatszom 3 játkekkal, és sose gondolkodtam azon, hogy az uj CoD-ot kikene probalni vagy az uj NFS-t.

Az a baj, a legtobb uj játék szar. Volt egy szint amit már nem tudnak utni. Gondoljatok bele hany olyan regi jatekot ismertek amivel a mai napig leultok és szivesen jatszanatok vele?

Kis példa:
NFS -> MEnnyire jo volt anno, hogy az ellenfel ment... Ha kezdo voltal 0-ba vertek, ha jo voltál akár koroket vertel az ellenfelre. A mostani NFS-ek milyenek? Ha kezdo vagy az ellenfél belassul, ha tul gyors vagy, akár easy mode-ban is tartja a sebessegedet...

Half-life 1-2 -> Mai napig az egyik kedvenc FPS-em, a story-t egyik ilyen fajta jatek sem uberli.

Doom 3 -> jo nagy fail lett, ahhoz keppest, hogy a doom 1-2-ben csak irtani kellett, a Doom3 meg jaj feljunk egy kicsit meg paraztatos jatek, aminek a doom-hoz (az eredetihez) koze se volt

Gran Turismo -> 1-2 volt a legjobb, a versenyzesre ment meg a tomerdek kocsira. Az utolso Gran Turismo-t mar vagy lassan 2 eve huzzák mert fikázák az 5-10 evesek, hogy jaj nem torik benne az auto. A gran turismonak sose az auto tores volt az erosegge.

Counter-Strike -> Ingyenes játéknak indult, es most hol van. Ha nem lett volna ingyen nem biztos, hogy itt tartana.

WoW - Sajnos nekem a regebbi jobban bejott, de ez az a jatek amit én a társaság miatt játszom.

Én nem fogok váltani, ha meg is teszem akkor sem XBOX-ot veszek, mert egyszeruen utálom, a legtobb játek erre jon ki, de kb le...rom. PS párti vagyok és az is maradok. De mindenek elott PC.

Valaki meg irta, hogy a legtobb PC-s jatekos inkabb letolti crackelten, hat nem tudom en egyetértek veluk. Mostanaban olyan hulladek 0 játekokat adnak ki, hogy a penzt sem érik meg. Inkabb megnézek egy játekot es ha tetszik, ha megutotte azt a szintet akkor megyek a boltba és megveszem.
++
Soha nem próbálok semmit se kétszer, soha nem állok szembe a fénnyel, Nem én leszek ki a szarban majd térdel!
avatar #48
Tiszaboy. 2010. december 5. 339 hozzászólás 1078.
Válasz elefuNIKE #46. hozzászólására
elfáradsz mire betámadsz infin bre:DDDDDDDDDDDDD
Meg nincs akkora nappalija senkinek se h annyit lehessen futni...Meg amúgy is megfejelnéd a falat...
"Tiszta hülye aki nem normális."
avatar #47
alyr_ 2010. december 5. 955 hozzászólás 369.
a blizzardé a jövő, az pedig konzolra nemigazán fejlesztget
avatar #46
elefuNIKE 2010. december 5. 1963 hozzászólás 141.
elfáradsz mire betámadsz infin bre:DDDDDDDDDDDDD
defcon: majdnem szétrepedt a picsám
avatar #45
Tiszaboy. 2010. december 5. 339 hozzászólás 1078.
A konzolnak csak az Autós játékokba van jövője lásd(GT,NFS,Dirt...).Szerintem...
"Tiszta hülye aki nem normális."
avatar #44
shaddam 2010. december 5. 521 hozzászólás 716.
Válasz MortiCian #41. hozzászólására
Igazából egyik se megoldás, ha a konzol teret akar nyerni az fps-ek terén, akkor oldja meg az egér+billentyűzet lehetőségét a játékokban is, mivel csábító lehet az fps-t játszók számára, hogy mindenkinek ugyanaz a vas zörög a tv alatt. De ugyanaz vonatkozik az Rts műfajára is. Próbált már vki joystickkal redalertezni?
ha viszont a pc akarja megtartani és/vagy növelni a táborát, akkor igazán leállhatna a csillivilli fényűző megoldásokról, egyszerűen tartsa a szintet egy bizonyos intervallumban, ne kelljen félévente új vasat v. videjókártyát venni, hogy fusson rajta egy játék, inkább a játékélményt növelje.
Ahogy többen megírták már a konzol játékárai igazából a konzolgyártók tiszteletdíjai is, bár számomra akkor is horror a 13-14 ezres játékok megvétele, bár még mindig olcsóbb, mintha pc-re vennénk, mert itt ugye a dobozt is kell fejleszteni hozzá, hogy elfusson rajta.
Az első 1-2 nap után senkinek sem hiányzik az egér+billentyűzet.Mire a feléig elvittem a cod3-at teljesen megszoktam.Az ut3 pl 100%-ban támogatja mégis szinte senki sem használja.Ez nem meglepő mivel fotelből elég rossz egérrel játszani
"I used to play cod, untill I took Battlefield to the knee" hasonló agymenéseket csiripelek @Szondikapitany
avatar #43
k0ala._ 2010. december 5. 65 hozzászólás 3417.
én nagyon nem tudom elképzelni ezeket az fps játékokat konzolokon, szerintem ennek pc-s formában van hangulata... ilyen konzolokat max verekedős játékokban tudok elképzelni, olyanokat viszont szivesen kipróbálnék :)
visszatérve: szerintem a pc ideje baromira nem járt még le... sok embernek arra nem telik, hogy cs acc-ot vegyen, nemhogy tobb ezer forintos konzolokat + hozzá 12e-15e forintos játékokat :D
avatar #42
zuGee- 2010. december 5. 3628 hozzászólás 46.
Válasz Macintosh #12. hozzászólására
Szerintem ez a verseny egeszen masrol szol, mint magarol a jatekokrol.

A konzolok nem elvezhetosegben verik meg a pcket, hanem szocializacioban, nekem eleg sok haverom-baratom van, akik abszolut nem "kockak" es sose jatszottak gepen semmit komolyan, max 1-1 single jatekot regebben es nem is kulonosebben koti le oket, de a konzol igen, megis a kerdes nem a konzolban keresendo, hanem a szocializacioban.

Szeretnek konzolozni, mert kozvetlen, haverokkal funoltok a jatek elvezeteert jatszatok, kozbe megvitatjatok a csajos storykat, ezt-azt es megis csinaltok vmit ami szorakoztato.
Gepen, interneten pedig aki nem "ebben nott fel" annak ez tulsagosan tavoli, sokkal inkabb szeret osszeulni a haverokkal, mint 1 programon keresztul tarsalogni erre ott a facebook es a netszocializacio, de kellenek a tenyleges interakciok is es ezekre egy remek lehetoseg a konzol. Ennyi. (raadasul megfizetheto aron van boven.)
Ebben van valami, ugyanis nekem is nagyon sok ismerősöm hasonlóan fogja fel és vélekedik a témáról, de azt azért cáfolnám hogy csak erről van szó, inkább ami a cikkben olvasható ok + a szocializáció együtt..

Egyébként végre egy cikk, ami számomra érdekes, jól össze van rakva és olvastam volna a folytatást tovább, persze ha lett volna. grat sydac.

csak egy példa, pár napja volt szó a suliban hasonló témáról, kb 10-12en beszélgettünk ebéd közben, s én dobtam fel a témát hogy pc-n kéne tolni egy fifa bajnokságot együtt, majd mindenki leszavazott hogy márpedig pc-n biztos nem, áthozzák az xboxot és csak úgy.. :D

de másban is ez a véleményük, én biztos vagyok benne hogy a konzolé a jövő.. Sajnos vagy nem sajnos, ez tényleg így van.


A LANos teljesítmény a mérvadó! ;)
avatar #41
MortiCian 2010. december 5. 119 hozzászólás 2387.
Igazából egyik se megoldás, ha a konzol teret akar nyerni az fps-ek terén, akkor oldja meg az egér+billentyűzet lehetőségét a játékokban is, mivel csábító lehet az fps-t játszók számára, hogy mindenkinek ugyanaz a vas zörög a tv alatt. De ugyanaz vonatkozik az Rts műfajára is. Próbált már vki joystickkal redalertezni?
ha viszont a pc akarja megtartani és/vagy növelni a táborát, akkor igazán leállhatna a csillivilli fényűző megoldásokról, egyszerűen tartsa a szintet egy bizonyos intervallumban, ne kelljen félévente új vasat v. videjókártyát venni, hogy fusson rajta egy játék, inkább a játékélményt növelje.
Ahogy többen megírták már a konzol játékárai igazából a konzolgyártók tiszteletdíjai is, bár számomra akkor is horror a 13-14 ezres játékok megvétele, bár még mindig olcsóbb, mintha pc-re vennénk, mert itt ugye a dobozt is kell fejleszteni hozzá, hogy elfusson rajta.
avatar #40
Grifter 2010. december 5. 1574 hozzászólás 203.
A Kinect jelen formájában egy vicc, annyira pontatlan és lagos, hogy egyszerű arcade játékokat is csak "rásegítéssel" lehet vele úgy játszani, hogy ne tűnjön az egész szánalmasnak. ( Az olyan játékokról nem is beszélve, ahol konkrétan akkor is befejezi a versenyz a mezőny közepén az autód, ha meg se mozdulsz... )

Persze, talán, majd egyszer - ez most csak hype, aminek (már bocs) bedölni és hozzátenni is ostobaság. Mintha első számú Viktorunk közölné, hogy kész az első magyar villany autó, ezért a németek és a japánok fel is hagyhatnak a fosszilis üzemanyagú autógyártással. Csak arra hívja fel a figyelmet, hogy vki méretes baromsággal akar ingyen reklámot, mások meg szívességet tesznek neki (akik leközlik).

15 éve a kínai piacos konzolhoz is adtak pisztolyt, ami működött a csöves TV-vel - most ki használ otthon pisztolyt FPS-hez?

#2 hsz meg találó: Megnézném hány prau nyomna le egy BO3-at úgy, hogy nem csak a két kézfejét (leginkább) használja. Soha nem fogja átvenni egy első sorban szem-kéz koordinációt és mentállis képességeket igénylő játékban a "beviteli eszköz" szerepét egy olyan dolog, amihez komoly fizikum kell - az már egy teljesen másik játék lenne.

Szóval hype, mégpedig buta, átlátszó és szar - köszönjük, hogy okoskodhattunk egy sort.
"The power of accurate observation is often called cynicism by those who have not got it." - G. B. Shaw
avatar #39
Macintosh 2010. december 5. 438 hozzászólás 850.
Tovabbra is tartom a #12-t ez szocializacio fokent.
avatar #38
superr0x 2010. december 5. 247 hozzászólás 1396.
"Az pedig, hogy nincsenek warok a konzolosoknak nem hiányzik. "
tévedsz, vannak, sőt konzolos ligák, azért nem annyi csapat van mint mondjuk PC-n, de sok és még LAN (!!!!!!!) is van konzollal. :)
amúgy van ps3am, volt xboxom is, mind2 nagyon üt,már szinte nem is veszek pc-re játékot, mert krvadrága folyamatosan updatelni a hardwaret, 1 hét alatt meg lehet szokni a konzolos fps irányítást és elég gizda is szerintem :)
avatar #37
foxx. 2010. december 5. 188 hozzászólás 1715.
Nekem itthon van x-boxom, de alig ismerek olyat akinek van, és azoknak sincsen live-juk. De valóban jó buli mikor átjönnek a haverok, és CoD 4 ezünk, vagy halo 3azunk egymás ellen. De otthon senkinek sincs viszon pc- je manapság mindenkinek van így egy cs-t bárki fel tud rakni , valamint magyarországon nincs akkora átlagkereset mint az USA ban, de világviszonylatba bizony a pcnek leáldozott, aki játszani akar konzolt vesz aki üzleti felhasználó az note/netbook-ot és igazából senkinek sem lesz szüksége asztali PC-re. De amíg az emberek többségének nincs konzolja marad a pc. Egyébként szerintem kényelmesebb játszani mert lenyomsz egy mixet és msneze,l nézed a facebookot, napiszart, cshu-t, ventrin dumálsz a spanokkal. X-boxon mit tud csinálni az ember? Átkapcsol tvre, ha megunta a játékot, x-boxon nincsen külön magyar szerver egyik játékban sem, alig találkozni magyarokkal. Az egyik ismerősöm viszont már nem játszik pc-n pedig annó együtt kezdtük a cs-t de őt jobban lekötötte az x-box. Az illegális játékletöltésekről meg annyit, hogy az xboxot is kicsippelik pár ezresért és után a bolti ár töredékéért tudod megvenni a játékokat csak, ha neten lebuksz, akkor az egész live acc-od lebannolják örökre kvázi, mint egy VAC-ban a Steam-en.
avatar #36
shaddam 2010. december 5. 521 hozzászólás 716.
Válasz lszr_ #34. hozzászólására
én erre egy példát mondanék,

csörög a telcsi az ember felveszi
-gyere holnap után focizni, jó időt mondanak
-oké!

a nagy nap.
csörög a teló
-bazd esik az eső üljünk le akkor a kinect elé

ha most tovább visszük nem kifejezetten fps-re nézve a dolgokat, de még sokan így is az élvezhetőség kedvéért megveszi, hisz itt ez a mekkora baromság ez az ugrálás azért van, mert ti a pc-be nőttetek bele.
én is abba nőttem bele, de néha elég gecire unalmas 4-5 órát ülni míg, ha közben mozgol az sokkal jobban adja a játék élvezhetőségét, valamint ez új lehetőséget nyithat olyan szempontból, hogy minnél inkább szabadabban lehet mozgatni majd a karaktert így annál inkább fontosabb, hogy milyen képességekkel rendelkezel, így mondjuk egy swat izggisebb, élvezhetőbb lehet(ha már lentebb volt szó a régebbi játékokról), ez a mozgás számtalan új lehetőséget teremthet az fps mozgási terében ami olyan egyedi megoldásokhoz vezethet egy akcióban ami sokkal inkább élethű

csörög a telcsi
-gyere paintball szombaton
oké

szombat
-fos esős az idő ne menjünk paintballozni
-oké akkor, kockuljunk be és megúszunk egy alapos elázást
Ha nem tigrissimogatás meg egy helyben ugrálás egy virtuális gumicsónak irányítása lenne a kinect úgy megérteném.Fps-t te ezzel sose fogsz játszani.
"I used to play cod, untill I took Battlefield to the knee" hasonló agymenéseket csiripelek @Szondikapitany
avatar #35
Drang 2010. december 5. 2315 hozzászólás 109.
Válasz lszr_ #34. hozzászólására
én erre egy példát mondanék,

csörög a telcsi az ember felveszi
-gyere holnap után focizni, jó időt mondanak
-oké!

a nagy nap.
csörög a teló
-bazd esik az eső üljünk le akkor a kinect elé

ha most tovább visszük nem kifejezetten fps-re nézve a dolgokat, de még sokan így is az élvezhetőség kedvéért megveszi, hisz itt ez a mekkora baromság ez az ugrálás azért van, mert ti a pc-be nőttetek bele.
én is abba nőttem bele, de néha elég gecire unalmas 4-5 órát ülni míg, ha közben mozgol az sokkal jobban adja a játék élvezhetőségét, valamint ez új lehetőséget nyithat olyan szempontból, hogy minnél inkább szabadabban lehet mozgatni majd a karaktert így annál inkább fontosabb, hogy milyen képességekkel rendelkezel, így mondjuk egy swat izggisebb, élvezhetőbb lehet(ha már lentebb volt szó a régebbi játékokról), ez a mozgás számtalan új lehetőséget teremthet az fps mozgási terében ami olyan egyedi megoldásokhoz vezethet egy akcióban ami sokkal inkább élethű

csörög a telcsi
-gyere paintball szombaton
oké

szombat
-fos esős az idő ne menjünk paintballozni
-oké akkor, kockuljunk be és megúszunk egy alapos elázást
Hát ez nagyon komoly trip volt öregem... ;)

Mi lenne, ha PC alatt is lenne ilyen hardver?
Drang over and out!