Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Battlefield 3 vs COD: Modern Warfare 3

Cikkek/Interjúk 2011. november 19. sydac 27 hozzászólás 17209 olvasás Címkék: videó Call of Duty EA games DICE Battlefield Battlefield 3 OGC WebShop Call of Duty:Modern Warfare 3

Battlefield 3 vs COD: Modern Warfare 3

A Battlefield 3 jelentette a kikapcsolódást számomra, amióta csak megjelent. De közben vártam a közeledő ellenség, a legnagyobb rivális eljövetelét is, hiszen anno a Modern Warfare jónéhány átjátszott éjszakával rövidítette meg életemet és a folytatással a MW2-vel is el lehetett szórakozni. Elkészült, kiadták és partnerünk a GameShop jóvoltából tesztelhettem. 2011 két legjobban várt játékának nem szokványos összehasonlítását olvashatjátok!

Előjáték

Az előzmények már gondolom mindenki számára ismertek. Az Elecronic Arts a sok milliós bevétel reményében adta ki a Battlefield 3-at, míg az Activision abban bízott, hogy a sok százmillió dolláros bevétel mellett ismét sikerül megdöntenie saját rekordját a szórakoztató termékek piacán.

A részletek taglalása előtt itt sietve megjegyzem, hogy jelen állás szerint mindkét kiadó elérte célját és elégedetten dőlhetnek hátra bőrfoteljeikben a két cég vezérigazgatói.

A BF3-ból az első héten 5,6 milliót értékesítettek és ezzel sikerült meghaladni az 5 milliós remélt darabszámot, míg a COD MW3-ból az első becsült statisztikák szerint naponta fogy 4-5 millió és ezzel minden valószínűség szerint ismét át kell majd írni a Guiness Rekordok könyvének néhány bejegyzését.

A két játék közül eldönteni, hogy melyik a jobb nem könnyű feladat már csak azért sem, mert az egyetlen hasonlóság kimerül abban, hogy mindkettő modern hadszíntéren játszódó FPS. Ennyi és nincs több. DE aspektusaikat illetve, hogy milyen újításokat hoztak az FPS-ek gigantikus piacára már össze lehet vetni.

A Batlefield 3, pontosabban a Frostbite 2 grafikai újításairól már olvashattatok itt nálunk is, rengeteg renderelt kép, screenshot, videó tanúsítja, hogy vitathatatlanul a valaha volt legszebb játékot készítették el. Továbbfejlesztették a környezet rombolhatóságát, újratervezték a fényekért felelős grafikai részt és még sorolhatnánk oldalakon keresztül, a lényeg, hogy döbbenetes látvány tárul elénk már közepes grafikai beállításon is.

A Modern Warfare 3 nem fejlődött grafikai téren... semmit. Elindítottam a játékot és az első élményem egy időutazás volt 2007-be. Az érzés nem egyfajta “déjà vu”, sokkal inkább olyan, mintha véletlenül az azóta is a gépemen terpeszkedő Modern Warfare-t indítottam volna el csak a Steam automatikusan felpeccselte a játékot.

Kampány ellenkampány!

Ez utóbbi momentummal természetesen tisztában volt az Activision és látva a BF3 PC-s verziójának trailereit, játékból felvett jeleneteit idejében elkezdte ellenkampányát, mondván a jelenkor csúcskategóriás PC-ire fejlesztett BF3 nem fog megfelelően futni a mára már kissé elavult konzolokon. A játék reklámkampánya egyértelműen arra összpontosított, hogy aki megveszi az MW3-at az ezúttal sem fog csalódni a játékmenetben! Ezek közül kiemelkedik az alábbi reklámfilm, ami egyszerűen zseniálisan hívja fel a figyelmet arra, hogy a MW3 a játékmenettel akar sikert elérni. A filmben gyakorlatilag nincsen egy kocka sem bevágva a játékból cserébe viszont szerepel benne két világsztár színész és napjaink egyik leghíresebb kosárlabdázója is feltűnik a végén:


Az EA ezzel szemben szinte naponta jött ki szebbnél szebb bemutató videókkal, kihangsúlyozva technikai többletét és  vadiúj motor okozta valóságérzetet a konkurens termékkel szemben.

Interaktív mozi

Októberben eljött a megmérettetés napja, kiadták a BF3-at és a kritikák zöme szerint a BF3 egyszemélyes kampánya gyengére sikerült, és várhatóan jócskán alul fog maradni a konkurensétől. Azóta már kiderült, hogy annyira nagyon nincs miért szégyenkeznie.

A Modern Warfare 3 egyszemélyes küldetéseit egyedül az dobja fel valamelyest, hogy ismét belecsempésztek egy jó adag nyers brutalitást, hasonlóan mint tették azt a MW2 esetében. Gondolom sokan emlékeznek arra a feladatra amikor hősünkkel nőket, gyerekefegyvertelen civileket kellett egy reptéren lemészárolni egy nagy, magasztos távlati cél érdekében. Nem lövöm le a poént, de brutalitásban ezúttal sem lesz hiány. Bár az MW2 a szintjét ezúttal nem éri el a játék, de ezt mindenki döntse el maga.

A szokásos erőltetett, teljesen kiszámítható csavarokat, klisséket most sem hagyták ki a forgatókönyv írói és az embernek teljesen olyan érzése van, mintha egy küldetéslemezt indított volna el, nem pedig egy új játékot. Makarov üldözése során az izgalom meg sem közelíti az előzményekben átélteket, sokkal inkább a “legyünk már túl ezen a pályán” hangulat a jellemző. Felhozható viszont mentségükre, hogy másról nem nagyon szólhat a kampány mint az előzmények folytatásáról, hiszen ezért veszik meg a vásárlók. Aki beül egy Star Trek mozira az nem azt várja, hogy Kirk kapitánynak az arcába fröccsenjen egy Alien vére hanem azt, hogy Spock egyetlen fogással kábítson el egy rakoncátlan lázadozót.

Természetesen az Activision hozza a kötelezőt, a kampány játszható, én nem tapasztaltam benne bugokat és arra tökéletes, hogy a sorozatba most bekapcsolódók megtapasztalják a történet hangulatát, a sötét, nyomasztó, korrupt világot.

A kampányban bejárt helyszínek a Spec Ops játékmódban újra feltűnnek. Itt egyedül vagy egy társunkkal közösen különböző küldetéseket kell teljesítenünk, variálható nehézségi fokokon. Ezt a Modern Warfare 2-ben már bemutatták és el kell ismerni, hogy az egyszemélyes játékmódból kihozzák azt, amit csak lehet.

Arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a sokat kritizált BF3-as kampány így, hogy egy “teljesen új, minden eddigit felülmúló” MW3-as küldetéssorozattal össze tudom hasonlítani, nem is akkora bukta. Végezetül pedig, bár már volt róla szó és lesz is még bőven, az MW3 látványvilágára nem tudok jobb kifejezést, egész egyszerűen kiábrándító ma már. Tudom, hogy például egy izgalmas multi-csatában ez nem szempont de ha filmszerű történetbe kell(ene), hogy beleéljem magam, ezt igen nehéz megtenni miután fél órát játszottam a BF3-al (vagy a BC2-vel), vagy a Crysis 2-vel, akár alacsony grafikai beállításon.

Többjátékos mód

Akik az oldalainkat olvassák az esetek döntő többségében az FPS-ek többjátékos módjaival múlatják az időt, következzék most ennek taglalása.

A Battlefield 3-ról többen írtak már itt is, ezért most csak röviden térnék ki rá. Az eddig lejátszott körök után, úgy tűnik, hogy a pályák tervezése minimum jól sikerült. A fegyverek változatosak és “hála” a konkurens játéknak most már minden igényt kielégítően fel lehet tuningolni minden egyes darabot. A Battlefield sorozatot mindig is a járművek használatának lehetősége különböztette meg leginkább a többi FPS-től. Ez most is így van, számos járművel utazhatunk és írthajuk az ellent földön, vízen, levegőben.
A jellemzően nagy méretű pályák arra sarkallják a játékosokat, hogy taktikusan, a csapattársaikkal együtt mozogva hódítsák meg a mappot.
A másik igen jellemző vonása a sorozatnak a csapatorientáltság, ami egyértelműen nélkülözhetetlen még publicon is. Elég egy jól összedolgozó squad ahhoz, hogy a játékmenet felboruljon és az ellenfél néhány perc alatt visszaszorul a főbázisára.Ez igaz a CoD sorozatra és így a MW3-ra is, de olyan taktikai elemek, mint például a squadtársa születés csak a BF szériára jellemző. A DICE további lépéseket tett annak érdekében, hogy a játékosok squadokba tömörülve játszanak. Ilyen megoldás például a squad-perkek bevezetése amivel egy játékos megoszthatja a squadon belül egy speciális képességét. Hasonlóan a Battlefield 2-höz, ha egy elesett társunkat felélesszük, akkor nem csak a csapat kap vissza egy pontot, hanem a játékos “halála” sem kerül be a statisztikába.
A Battlefield 3 nem sikerült tökéletesre, de a fejlesztők meghagyták a kiskapukat, hogy a szegényes egyszemélyes küldetés ellenére a többszemélyes játékmódok támogatásával hosszútávon élvezhető maradhasson a játék. Arra vonatkozóan is vannak bíztató jelek, hogy megint odafigyelnek a BF-es közösség kéréseire és beépítik azokat a javításokba. A Frostbite motor most már valóban teljes fordulatszámon pörög és nagyon nehéz kritikával illetni tudását.

Nézzük inkább az új jövevényt, mit sikerült alkotni az Infinity Ward géniuszai nélkül! Az Activision és az IW alapítói szép, harmonikus elválásnak semmiképp sem nevezhető módon intettek (be) búcsút egymásnak, erről anno hírt adtunk, ez már a múlté. Most bemutatkozott az új multis fejlesztőcsapat a Sledgehammer!
A méltán világhírű előd által lefektetett alapokhoz totálisan érthető egyben az unalomig ismételt okból (járt utat járatlanért el ne hagyj!!!) nem mertek nyúlni a srácok. A játékmenet alapvetően ugyanolyan gyors, pörgő, megállás nélküli, mint ahogy az elődeinél tapasztalhattunk. Nullás szint gyakorlatilag nem létezik, már az első killjeink után villog a képernyő, kapjuk a plecsniket, érmeket, tuningokat, amiknek se szeri se száma. Ha valaki végignézi az egyszemélyes kampány legelső beveztő videóját, máris kap egy kitüntetést! A haverok noszogatására MW3-at vásárolt “ultranoob” is azt érezheti, hogy megy ez neki, csak így tovább, abba-ne-hagyd-öt-óra-után!
Számos módozatban lehetséges virtuális ellenségeinket lenyomni. A fegyvereken túl különböző csapdák, elrejthető robbanószerek és egyéb sunyi eszközök állnak rendelkezésünkre ahhoz, hogy  elérjük, hogy az ellenbfeleink szétverjék billentyűzetüket “örömükben”!
A multi minden egyes kis részletében érezhető, hogy úgy tervezték meg a pályákat, úgy találták ki a perkeket, fegyverkiegészítőket, hogy azzal a gyakorlatlan játékosoknak is garantáltan legyen némi sikerélménye. Egyébiránt a BF3 tervezői is elmentek ebbe az irányba, elég ha csak a sokat vitatott napfénnyel töltött lámpácskára vagy a legális wallhack-ként funkcionáló infratávcsőre gondolunk. Mindezek célja világos mindkét játéknál: Elérni, hogy az is huzamosabb ideig a játék elött maradjon, akinek nincs több éves tapasztalata az FPS-multiplayerek terén.A MW3 fegyvereit hasonlóan a BF3-hoz, tuningolhatjuk, saját stílusunkhoz alakíthatjuk. Csökkenthetjük például a fegyver visszarúgásának mértékét vagy távcsöveket szerelhetünk fel szinte bármelyik fegyverre. Az új fejlesztőcsapatot nem érheti az a kritika, hogy terveztek 16 új pályát, aztán a többi összetevőhöz nyomtak egy copy-paste-t (CTRL-C CTRL-V), mert kitaláltak illetve továbbgondoltak jópár dolgot, ami bár eddig bevált de már kezdett kissé unalmas lenni. Lássuk mik ezek az újítások!

A Team Deathmatch játékmódot szerintem senkinek sem kell bemutatnom, aki az OGC oldalait olvassa. Egy kicsi, de annál ügyesebb húzással feltuningolták ezt az ősi FPS-multi játékmódot és elnevezték Kill Confirmed-nek. A lényege, hogy miután megöltük az ellenség egyik tagját NEM kapunk pontot csak, ha odasétálunk annak hullájához és felszedjük a dögcéduláját. Ebben az elhalálozott katona társai nem csak úgy tudnak megakadályozni, hogy lelőnek hanem úgy is, hogy előbb szedik fel a bajtárs céduláját, mint mi. Ezzel arra sarkallva a hagyományos TDM játékstílus szerelmeseit arra, hogy változtassanak taktikájukon, mozogjanak kempelés helyett, és ráadásként figyeljenek oda elesett társukra is.
A Capture the Flag alapjaira épülő Team Defender játékmódban a megszerzett zászlóért járó pontokon felül megvédeni is érdemes azt, hiszen amíg az ellenség nem tudja azt visszaszerezni, addig minden ölésért dupla pont jár! Ezzel is egy kicsit taktikusabbá sikerült tenniük a játékot, az esztelen öldöklés után kifejezetten jól esik egy célra, egy feladatra koncentrálni.
Többjátékos mód a Survival, ami a hagyományos Co-op és a MW2-ből már megismert Spec Ops módok továbbgondolása, mégis egyszerűbb játékcéllal. Társunkkal közösen kell írtanunk a gép által hullámokban a skalpunkért küldött, egyre “ügyesebb” katonákat. Mindenkinél eljön az a szint amikor már igencsak kapkodnunk kell fejünket, hogy honnan is lőnek éppen keresztül, ezt garantálhatom!
A jó öreg, bejáratott játékmódokat (Search and destroy, Team Deathmatch, Domination) természetesen meghagyták és nem hiányozhat a Hardcore Mode sem.
Az előző részekben sok játékos bujkált sötét sarkokban arra várva, hogy valaki arra tévedve áldozatává váljék. Ennek oka legtöbbször az volt, hogy összekaparjon magának annyi killt zsinórban, amiért megkaphatja áhított jutalmát, ami egy vezethető helikopter vagy egy légitámogatás vagy egyéb nyalánkságok formájában volt elérhető. Ezek az úgynevezett Killstreak jutalmak megmaradtak, csak az MW3-ban Poinstreak-ként találjuk meg őket a menüben. Az újítás lényege az, hogy most már nem csak sorozatgyilkosként rohangálva juthatunk extra segítséghez, hanem a csapatot segítő tetteinkkel is. (Példaként néhány: bomba lerakása, hatástalanítása, zászló védelme. )
A Poinstreak jutalmak három csoportba rendezve találhatóak:

-Az Assault csoportban támadó jellegű, az MW sorozatból ismerős jutalmak közül válogathatunk.

-A Support csoportban mint azt neve is mutatja a csapatot támogató jutalmak vannak és ennek a csomagnak van egy olyan további előnye, hogy halálunk után nem kell előlről kezdeni a pontok gyüjtögetését.
-A Specialist-ot választók minden második ölés után újabb perkkel gazdagodnak.

Vannak tehát újítások is, nem csak arról a szerencsétlen rókáról húztak le egy újabb bőrt.

Összeségében elmondható, hogy a Battlefield 3-nál a fejlesztők betartották azt az ígéretüket, a PC-sekre külön gondoltak. Összevetve a konzolos és a PC-s képeket szembetűnő a különbség. A MW3-nál ez egyáltalán nem mondható el. Nem kellett új grafikus motor fejlesztésébe pénzt időt és energiát fektetniük, maradt ezekből elég arra, hogy kitaláljanak, újragondoljanak néhány fentebb felsorolt dolgot. Azonban nem vagyok meggyőződve arról, hogy ezek nem fértek volna bele egy patchbe vagy egy 10-20 eurós letölthető kiegészítőcsomagba. A grafikai motor elavult és bár ennek meg van az a vitathatalan előnye, hogy 5-6 éves gépeken is vígan elszaladgál azért ez nem lehet mentség arra, hogy miért nem csiszoltak rajta. Konzolokon bevett szokás, hogy a játékok tök egyformák csak a textúrák és a skinek változnak, de ez engem nem vigasztal és ne is várják el, hogy ezt megértve szemet húnyjak minden felett. Mindezek ellenére, aki még nem játszott egyetlen Call of Duty-val sem az biztos nem fog az MW3-ban csalódni, a CoD sorozat régi rajongói közül viszont biztos sokan lesznek, akikben felmerül a kérdés: ennyi?

avatar #25
nuqu 2012. január 3. 27 hozzászólás 5725.
Szerintem a COD csak ara jo hogy lövöldözz nem kell bene különösebb ügyeség vagy taktika egyszerüen lösz aszt kész.
A BATTLEFIELD viszont egyszere köt le a single-lel és késztet a késég használatra a multival.
Emelett grafikailag is jobb mint a COD.


(nemek elegem van abból hogy mindig csak COD VS BATTLEFIELD a BATTLEFIELD elöbb utobb gyöz csak az a kérdés hogy mikor térnek át az emberek rá)
avatar #24
v9oo 2011. november 29. 724 hozzászólás 524.
Hali, valaki cserélné MW3-át erre az accra? http://steamcommunity.com/id/Rolikaaaa
Ha igen go Pm. :mosoly:
Impossible
avatar #23
Bujci 2011. november 27. 1 hozzászólás 20203.
Nekem:xD:
avatar #22
Gamos87 2011. november 25. 16 hozzászólás 7177.
kinek van MW3 eredetiben ?
avatar #21
DMC 2011. november 24. 798 hozzászólás 471.
Válasz Silverss #20. hozzászólására
"enber"? :uncsi:
"ösze"?
avatar #20
Silverss 2011. november 24. 107 hozzászólás 2722.
Válasz lodovics96 #19. hozzászólására
hát én nem tudom de én tolom a MW3mat meg a de ha jó csapatot ösze szed az enber akkor nem futok ölök valami akkor lehet azt is rendesen taktikusan nyomni
"enber"? :uncsi:
avatar #19
lodovics96 2011. november 24. 5 hozzászólás 11266.
hát én nem tudom de én tolom a MW3mat meg a de ha jó csapatot ösze szed az enber akkor nem futok ölök valami akkor lehet azt is rendesen taktikusan nyomni
avatar #18
Tzuko 2011. november 22. 1 hozzászólás 20051.
hmm Banana joe, nem értek veled egyet.

én rengeteget bf2 ztem, és ez a 3 tökéletesen átadta nekem azt az érzést amit a 2 ben szerettem. Sőt hát ujabb ugyebár, ezek a fegyvertuningok egyenruha skin csere pedig szerintem teljesen jók,

Én nem elcodosodásnak nevezném ezt, mindössze a jóféle dolgok átvételének.

BC2 kevésbé adta át a Bf érzést, a hatalmas pályákat repülőket stb.

Codot meg mindig is singlért toltam ezt az mw3 mat 2 percig birtam nézni is, multiját mw nek alapból rühelltem a sok futok lövök azt megsemtudokhalni szindróma miatt.
avatar #17
BananaJoe 2011. november 21. 1107 hozzászólás 317.
Válasz Corzi #16. hozzászólására
a battlefield-et és a cod-ot pont olyan értelmetlen összehasonlítani mint mondjuk messit és c. ronaldot. mindkettő jó valamiben. mindkettőnek megvan a maga stílusa és ki-ki saját ízlése szerint döntse el, hogy melyikkel akar játszani. mindegyiknek megvan a jó és rosz tulajdonsága. egy kategória mer fps és háború de mégis ég és föld a kettő. aki háborús élményt akar battlefieldezzen aki hőst akar játszani menjen codozni. teljesen felesleges ezen vitatkozni vagy összehasonlítani. ennyi erővel rakjuk ide a cs-t is mert hát az is fps és múlt évben kapott grafikai frissítést. mérnem hasonlítják össze a coddal vagy a battlefieldel soha? mert bár fps-ek nem egy kategória a két játék. ebből induljunk ki és így gondolkozzunk, ne úgy, hogy ez most cod akkor nyan-nyan mer én battlefieldezek és fordítva.
ebben igazad van hogy nem kéne hasonlítgatni, csak az a baj hogy a dice-nak köszönhetően "elcodosodik" a bf széria
avatar #16
Corzi 2011. november 20. 5 hozzászólás 11201.
a battlefield-et és a cod-ot pont olyan értelmetlen összehasonlítani mint mondjuk messit és c. ronaldot. mindkettő jó valamiben. mindkettőnek megvan a maga stílusa és ki-ki saját ízlése szerint döntse el, hogy melyikkel akar játszani. mindegyiknek megvan a jó és rosz tulajdonsága. egy kategória mer fps és háború de mégis ég és föld a kettő. aki háborús élményt akar battlefieldezzen aki hőst akar játszani menjen codozni. teljesen felesleges ezen vitatkozni vagy összehasonlítani. ennyi erővel rakjuk ide a cs-t is mert hát az is fps és múlt évben kapott grafikai frissítést. mérnem hasonlítják össze a coddal vagy a battlefieldel soha? mert bár fps-ek nem egy kategória a két játék. ebből induljunk ki és így gondolkozzunk, ne úgy, hogy ez most cod akkor nyan-nyan mer én battlefieldezek és fordítva.
avatar #15
Előjáték : A Batlefield 3, pontosabban a

gg
avatar #14
Activity378 2011. november 19. 11 hozzászólás 8607.
Válasz Drang #3. hozzászólására
Köszönjük a kimerítő elemzést!

Idén a Frostbite miatt a felfrissült látványvilággal és a rombolhatósággal nyert a Battlefield 3, a jövőre nézve nagy kérdés, hogy ezt a motorbeli előnyét pénzre is tudja-e váltani majd EA/DICE páros...

igen, csak egy a bibi a bf3-ban 15 gb-re egy normális szerverkereső is ráfért volna szerintem ez amit a battlelog futat elég gagyi, és erös vasakon is kilép a játék itt egy uj patsh helye :)
avatar #13
pampo 2011. november 19. 929 hozzászólás 395.
Válasz Koppi #11. hozzászólására
és ennek mi köze a CS-hez?:wtf:
bind i "say és ennek mi köze van a CS-hez?"
avatar #12
krsztn 2011. november 19. 79 hozzászólás 3249.
úgy tűnik minden OGC-s oldalon (BF, CS, CoD stb) kint van ez a cikk... ami mellesleg nem is baj hisz mindenki aki érdeklődik az fps-ek világában és akit érdekelt a "két titán" harca annak érdekes lehet ez a cikk is. szal senki ne csodálkozzon ha a hozzászólásokban összegyűlik a bf-es, cod-os vagy akár a cs-s közösség. (OFF) a cikkhez pedig annyit hogy én ezzel mindig is úgy álltam hogy ha egy jó sztorit akartam akkor cod ha pedig multizni akartam akkor BATTLEFIELD (4 EVER). pedig van eredeti cod-om is szal játszottam már multijával de sose tudott igazán lekötni az a stílusú harcmodor ami oda kell.
avatar #11
Koppi 2011. november 19. 79 hozzászólás 3237.
és ennek mi köze a CS-hez?:wtf:
avatar #10
shaddam 2011. november 19. 906 hozzászólás 407.
Válasz McDogless #9. hozzászólására
Sztem cod.hu-n is látni a cikket és azért van itt nagy örömünkre. trolol
"És ennek mi köze a cséhez?:vigyor: "
Nem akarom fara festeni az ördögöt.A cikk teljesen korrekt, bár sajnos manapság mindenki ezt az ellentétet lovagolja meg így az értelem elveszik a bulváros flém kanálisában.

Az érdekel a 2-3 éven belüli generáció váltás új motorra kényszeríti-e a codot. Szerintem nem.
"When the battlefield is under total control, war becomes routine." Solid Snake
avatar #9
McDogless 2011. november 19. 142 hozzászólás 2223.
Válasz Cadaverass #6. hozzászólására
Ezzel a postoddal és az összes eddigivel is bebizonyosodott,hogy ifj. Vér Istvánnal van dolgunk...
Ha meg már annyira fanolod a cod szériát t,akkor miért nem ott of-folod szét magad,ahol nektek codosoknak almoztak be????
Komolyodni kellene,és kicsit felnőni is...


itt:www.cod.hu
Sztem cod.hu-n is látni a cikket és azért van itt nagy örömünkre. trolol
avatar #8
cars1dA 2011. november 19. 84 hozzászólás 3111.
http://www.gamestat.co.uk/
inkább támadj mint védekezz ;>
avatar #7
nyihah 2011. november 19. 1147 hozzászólás 307.
Moderálva...
avatar #6
Cadaverass 2011. november 19. 337 hozzászólás 1130.
Válasz Fox35 #4. hozzászólására
MW3 4EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:vigyor::vigyor::vigyor:
Ezzel a postoddal és az összes eddigivel is bebizonyosodott,hogy ifj. Vér Istvánnal van dolgunk...
Ha meg már annyira fanolod a cod szériát t,akkor miért nem ott of-folod szét magad,ahol nektek codosoknak almoztak be????
Komolyodni kellene,és kicsit felnőni is...


itt:www.cod.hu
No one gets left behind...
avatar #5
.Garfield. 2011. november 19. 1025 hozzászólás 344.
bf3.exe stopped working

i not pausing my porn for this
!
avatar #4
Fox35 2011. november 19. 349 hozzászólás 1097.
MW3 4EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:vigyor::vigyor::vigyor:
avatar #3
Drang 2011. november 19. 2740 hozzászólás 85.
Köszönjük a kimerítő elemzést!

Idén a Frostbite miatt a felfrissült látványvilággal és a rombolhatósággal nyert a Battlefield 3, a jövőre nézve nagy kérdés, hogy ezt a motorbeli előnyét pénzre is tudja-e váltani majd EA/DICE páros...

Drang over and out!
avatar #2
Feris-HUN 2011. november 19. 28 hozzászólás 5607.
Nagyon tetszetősre sikeredett a cikk gratula!

name Egyet értek veled! :vigyor:

Ui: Jobb lenne inkább, ha a COD rá startolna egy jó pörgős akciós, háborús filmre... :nyelves:
" Csalás nélkül nehezebb a játék, de amit csalás nélkül érsz el azt te magad éred el! " (NO CHEAT/HACK!!!)
avatar #1
name 2011. november 19. 285 hozzászólás 1311.
Odanyan-nyan az MW3 mouvie :D de maradok a BF3 nál :D