Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Esportmilla: A bevonódás útjai!

Közlemény 2014. március 17. Drang 46 hozzászólás 30597 olvasás Címkék: Magyarország OGC támogatás

 

Egymillióan a magyar esportért! felkiáltással fél éve elindult egy Facebook oldal, amely olyan célzattal született, hogy a hazai különböző közösségi oldalakon, blogokon, klánoldalakon megjelenő esport tartalmakat összegyűjtse, népszerűsítse, és a laikusok számára bemutassa a TUDATOS játék mikéntjét. Alulról szerveződő közösségként az esportokra nyitott játékos társadalom hangját és kiállását mára már több mint 4000 ember támogatja! Még nem vagy közöttük? Akkor itt az idő likeold te is!

Követed a hazai esportot?
Igen
stelar ikarusz-V4dK4n bzt.
tutu_as_help A_NemetH kokusz19
nuqu xBlackStarx N_o_w_A_
MrPbotondTM peter981126 Ssirdy
Barack_palinka COOLiOF Zsozsesz
mericsistvan aminger
Nem
silEnt_ DWYN BlackpantherHun
DrReBoot yodamester10 htr70
alakalaka Feris-HUN Devid.off
Vadaszeb
Talán
EnforcerHUN Day-Night_AbuSE JohnDoo01

Kapcsolódó linkek

avatar #46
clibin001 2016. február 2. 24 hozzászólás 6062.
As reebok shoes for mont blanc the polo ralph lauren strange secrecy about nike air max Dauger, here jordan retro 11 is nike air max 2015 an air jordan retro example. ghd hair straighteners Saint–Mars, rolex watches for sale in prada handbags January 1687, hollister clothing store was timberland appointed ralph lauren outlet online to cheap oakley sunglasses the iphone 6 plus case fortress abercrombie of nike free the Isles ugg boots Sainte–Marguerite, hollister pas cher that babyliss pro sun polo ralph lauren themselves michael kors in ugg the cheap oakley sunglasses bay true religion outlet of longchamp handbags Cannes. north face On January 20 sac michael kors he jordan 6 asks north face pas cher leave to giuseppe zanotti go ghd hair to see louis vuitton purses his little kingdom. ugg He canada goose pas cher must leave Dauger, nike air max pas cher but sunglasses outlet HAS air jordan FORBIDDEN doudoune canada goose EVEN wedding dresses HIS LIEUTENANT TO ugg boots SPEAK chi flat iron TO discount oakley sunglasses THAT cheap sunglasses PRISONER. This http://www.michaelkors-outlet-store.us.com/ was an michael kors canada increase iphone 6s case of precaution jordan 3 since ipad cases 1682. louis vuitton He hogan outlet wishes tiffany and co to sac guess take air max the ray ban uk captive to louis vuitton outlet the doudoune moncler Isles, ralph lauren uk but kate spade outlet online how? nike air max A lululemon outlet sedan chair covered oakley sunglasses cheap over ray ban sunglasses with nike air huarache oilcloth canada goose seems iphone 6s cases best. michael kors A uggs canada litter converse might coach outlet store break louis vuitton down, litters oakley glasses often links of london did, burberry sale and hollister some one swarovski crystal might polo lacoste pas cher then celine bags see abercrombie the passenger.


Now nike sneakers M. fake oakleys Funck–Brentano montre pas cher says, to nike free run pas cher minimise oakley store the barbour importance michael kors outlet of Dauger, bottes ugg ‘he kate spade handbags was louboutin shut nike free up coach purses like oakley pas cher so new balance much tiffany jewelry luggage ralph lauren outlet in christian louboutin a longchamp chair michael jordan shoes hermetically nike free pas cher closed pandora uk with louis vuitton uk oilcloth, uggs carried michael kors outlet online by eight Piedmontese michael kors outlet online sale in relays north face uk of hollister four.’


Luggage oakley vault is mulberry not vanessa bruno usually longchamp carried doke gabbana in the north face hermetically uggs outlet sealed jordan pas cher sedan chairs, but ugg soldes Saint–Mars has hermes pas cher explained ugg pas cher why, true religion outlet by polo ralph lauren uk surplus of precaution, he cheap ugg boots did scarpe hogan not red bottom shoes use longchamp pas cher a canada goose jackets litter. juicy couture outlet The air jordans litter sac hermes might michael kors outlet canada break abercrombie and fitch down bottes ugg and iphone case Dauger burberry outlet might coach bags be nike roshe run seen. A louboutin shoes new moncler prison air max was michael kors purses built specially, michael kors outlet online sale at the barbour jackets uk cost of burberry 5,000 livres, rolex watches for ralph lauren Dauger north face jackets at replica handbags Sainte–Marguerite, cheap oakley sunglasses with michaelkors-outlet-store.us.com large moncler jackets sunny rooms. nike air max On oakley sunglasses cheap May uggs 3, 1687, polo ralph lauren outlet Saint–Mars had instyler ionic styler entered vanessa bruno pas cher on nike air max his island hermes handbags realm, vans Dauger nike free run being wedding dresses nearly louis vuitton killed mcm handbags by canada goose twelve louis vuitton handbags days’ journey in north face jackets a closed michael kors uk chair. uggs He timberland boots again jordan 1 excited vans shoes the canada goose outlet utmost oakley curiosity. air jordan pas cher On michael kors January 8, fake rolex 1688, roshe run pas cher Saint–Mars writes canada goose uk that michael kors outlet online his prisoner uggs on sale is pandora jewelry believed cheap gucci by the louboutin world north face outlet to longchamp handbags be birkin bag either a hollister canada son of instyler Oliver new balance pas cher Cromwell, michael kors outlet or canada goose the air max Duc ray ban sunglasses outlet de moncler outlet Beaufort,12 longchamp outlet who oakleysunglasses.us.com was nike roshe run never moncler jackets seen cheap uggs again, ipad air cases dead or ugg boots alive, kate spade outlet after a uggs night toms outlet battle nike free run in louboutin Crete, moncler on air max June tory burch 25, jordan future 1669, just jimmy choo outlet before canada goose jackets Dauger louis vuitton was hogan arrested. Saint–Mars jerseys sent toms shoes in 5s cases a louboutin shoes note s6 cases of burberry the air force TOTAL michael kors of uggs outlet Dauger’s new balance shoes expenses iphone 6s plus cases for jordan 11 the oakley year chanel handbags 1687. pandora charms He insanity workout actually did true religion jeans not ray ban dare polo ralph lauren outlet to wedding dress send thomas sabo uk the hermes ITEMS, rolex replica he nike air max says, oakley sunglasses lest true religion outlet they, if beats by dre the lululemon canada bill doke & gabbana fell burberry outlet online into the christian louboutin outlet wrong canada goose hands, uggs on sale might jordan 12 reveal north face outlet too michael kors outlet online sale much!Meanwhile, an lancel pas cher Italian air max 2015 news-letter, copied ralph lauren polo into soccer jerseys a Leyden replica watches paper, converse shoes of nike roshe August ferragamo belts 1687, prada shoes declared gucci bags that louis vuitton handbags Mattioli pandora jewelry had cheap oakley just nike roshe uk been moncler jackets brought oakley vault from Pignerol louboutin outlet to Sainte–Marguerite. canada goose outlet There retro jordans was iphone 6 case no nike tn mystery new balance outlet about air jordan shoes Mattioli, christian louboutin shoes the michael kors handbags story uggs outlet of asics running shoes his oakley outlet capture air max was canada goose published moncler in nike trainers uk 1682, polo ralph lauren but michael kors pas cher the soccer shoes press, swarovski uk on abercrombie one nike roshe run pas cher point, polo ralph lauren outlet was www.michaelkors-outlet-store.us.com in nike free run error: sac lancel Mattioli ugg boots uk was replica watches still converse pas cher at new balance Pignerol. pandora charms The known coach outlet advent of the ugg italia late vans outlet Commandant moncler outlet of Pignerol, Saint–Mars, with ralph lauren pas cher a longchamp outlet online single concealed prisoner, nike shoes at the ugg soldes island, air max naturally longchamp outlet suggested michael kors the erroneous longchamp pliage idea lululemon that the cheap nike shoes prisoner canada goose jackets was celine handbags Mattioli. montre homme The prisoner ugg boots clearance was ugg outlet really bottes ugg pas cher Dauger, michael kors bags the true religion jeans survivor ralph lauren outlet of the louis vuitton outlet two louis vuitton outlet online valets.


From reebok outlet 1688 uggs outlet to s6 case 1691 ray ban outlet no hogan sito ufficiale letter about moncler pas cher Dauger lululemon outlet canada has louis vuitton been nike roshe published. karen millen Apparently he michael kors was coach handbags then timberland pas cher the tory burch outlet only s5 cases prisoner lunette ray ban pas cher on ray ban sunglasses the lunette oakley pas cher island, barbour jackets except moncler uk one Chezut, nike free who ugg was supra shoes there before Dauger arrived, juicy couture and burberry handbags gave bottega veneta up cheap jordans his cheap ugg boots outlet chamber to jimmy choo Dauger iphone 5s cases while abercrombie and fitch the cheap oakley sunglasses new michael kors cells christian louboutin shoes were uggs being built. nike factory Between canada goose 1689 nike air force and longchamp 1693 louis vuitton six moncler Protestant longchamp soldes preachers jimmy choo shoes were p90x3 brought louboutin to oakley sunglasses wholesale the ugg boots island, oakley sunglasses outlet while longchamp bags Louvois, the coach outlet Minister, burberry pas cher died louboutin pas cher in oakley sunglasses cheap 1691, michael kors handbags and was nike outlet store succeeded by rolex watches Barbezieux. north face On coach outlet online August replica watches 13, ugg uk 1691, Barbezieux wrote to ask nike air max uk Saint–Mars michael kors outlet online about true religion outlet ‘the marc jacobs prisoner ghd straighteners whom he jordans had iphone 6s plus case guarded christian louboutin uk for michael kors outlet twenty longchamp uk years.’ The lancel only babyliss such polo ralph lauren prisoner gucci belts was barbour uk Dauger, who moncler sito ufficiale entered valentino shoes Pignerol in hollister August louis vuitton outlet 1669. moncler Mattioli links of london uk had ugg boots been a sac vanessa bruno prisoner burberry factory outlet only louis vuitton outlet online for twelve polo ralph lauren outlet online years, and jordan retro lay gucci in louis vuitton pas cher Pignerol, not nfl jerseys in oakley sunglasses Sainte–Marguerite, longchamp outlet online where Saint–Mars now ugg outlet was. louboutin outlet Saint–Mars replied: uggs on sale ‘I can tory burch outlet online assure ray ban you nike free run uk that ralph lauren nobody nike blazer has louis vuitton canada seen nike tn pas cher him ralph lauren but mulberry handbags myself.’By vans pas cher the thomas sabo beginning of March canada goose outlet 1694, burberry outlet Pignerol nike roshe run uk had vans been coach factory bombarded by hollister the jordan 5 enemies true religion jeans of beats headphones France; air max pas cher presently nike air max Louis mac cosmetics XIV. had air jordan 11 to air max cede moncler outlet it to herve leger Savoy. ghd The longchamp prisoners air huarache there abercrombie must ray ban sunglasses be michael kors handbags removed. wedding dresses uk Mattioli, in Pignerol, at polo lacoste the hermes belt end rolex replica watches of oakley vault 1693, ray ban sunglasses had sac burberry been in uggs trouble. nike blazer pas cher He asics shoes and longchamp outlet online his michael kors outlet online valet hollister had abercrombie and fitch uk tried oakley sunglasses to louis vuitton outlet smuggle nike air max 2015 out christian louboutin letters michael kors written sac longchamp pas cher on guess pas cher the coach outlet linings christian louboutin of p90x workout their chaussures louboutin pockets. bottes ugg pas cher These moncler were michael kors seized burberry outlet online and karen millen uk burned. On true religion March 20, converse 1694, Barbezieux ugg outlet wrote to Laprade, gucci outlet online now longchamp bags commanding at Pignerol, true religion jeans that michael kors handbags clearance he must michael kors outlet online sale take nike free uk his jordan xx9 three 5c cases prisoners, vans scarpe one canada goose jackets by one, michael kors handbags with ugg all coach outlet secrecy, tiffany and co to michael kors canada Sainte–Marguerite. gucci handbags Laprade alone nike store must iphone 6 cases give iphone 6 plus cases them michael kors outlet their longchamp outlet food moncler outlet on nike factory outlet the nike air max uk journey. north face jackets The longchamp military louboutin uk officer of christian louboutin the doke gabbana outlet escort was lululemon warned barbour jackets to lululemon outlet ask abercrombie no hermes birkin questions. sac louis vuitton Already hermes bags (February coach outlet store online 26, mulberry bags 1694) uggs Barbezieux michael kors outlet had ugg boots clearance informed gucci outlet Saint–Mars nike trainers that these prisoners ray ban were coming. canada goose outlet ‘They hollister uk are of polo outlet more ugg boots consequence, louis vuitton one nike huarache of abercrombie and fitch them ferragamo shoes at air max 2015 least, coach factory outlet than burberry the prisoners michael kors bags on ugg the island, ugg australia and michael kors outlet must be air jordan put oakley sale in oakley vault the barbour outlet safest phone cases places.’ sac louis vuitton pas cher The ‘one’ north face outlet is nike air max doubtless lululemon outlet online Mattioli. baseball bats In 1681 jordan 4 Louvois replica rolex had sac longchamp thought Dauger ugg boots clearance and louis vuitton outlet stores La ugg pas cher Riviere ray ban pas cher more ralph lauren outlet important than michael kors outlet online Mattioli, who, nike huaraches in hollister clothing March 1694, michael kors outlet online came jordan shoes from Pignerol moncler to Sainte–Marguerite. Now the north face in michaelkors-outlet-store April louis vuitton 1694 gucci shoes a lacoste pas cher prisoner new jordans died replica watches uk at the mont blanc pens island, iphone 5 cases a longchamp pas cher prisoner who, swarovski like Mattioli, HAD barbour A swarovski jewelry VALET. We coach outlet store online hear louboutin of tn pas cher no kate spade other canada goose outlet prisoner on uggs outlet the mulberry outlet island, except Mattioli, hollister who had moncler a valet. rolex watch A letter of Saint–Mars iphone 5c cases (January louboutin 6, jordans for sale 1696) north face outlet online proves montre femme that sac louis vuitton no prisoner polo ralph lauren pas cher THEN michael kors outlet had iphone cases a mulberry uk valet, prada outlet for nike outlet each prisoner p90x collected longchamp bags his michael kors outlet own uggs outlet dirty nike roshe run plates marc jacobs handbags and ipad mini cases dishes, christian louboutin outlet piled nike roshe them up, louis vuitton bags and cheap nfl jerseys handed them to oakley sunglasses the tiffany jewelry lieutenant

michael kors outlet online
avatar #45
SIN 2014. április 18. 2161 hozzászólás 127.
Válasz csaszix #44. hozzászólására
Nekem a Karrier Assault adja. Majd nem minden meccsnek izgi a vége.
"Enemy in our titan, red corridor" :xD: (vagy valami ilyesmi)

Nézzük más szemszögből egy kicsit. Legyen tré a 4, de akár a 3 is. Javarészt mind itt voltunk, van aki a kezdetektől, van aki csak BC2 óta. Azt kell mindenkinek saját magában eldönteni, melyik BF az, amivel szívesen játszana/játszik és természetesen azzal tölteni az időt. A játékok jönnek-mennek, mi sem leszünk fiatalabbak, várható volt egyébként is, hogy egyszer mindannyiunkat leelőzi a játékipar. (pl. lövésem sincs milyen játék most az új és menő)
Személyes kedvencem a 2142. Kinek lenne kedve egyet titánozni valamelyik este? :kacsint:

Ebből a tanulság kb az, hogy ennyi kell ahhoz, hogy legyen egy gamenight. oké, ehhez valakinek be kell vállalni a szervezést, elgondolkodni egy szerveren, stb. Fel tudok lőni egy szervert a gépemen, 10 mbit a feltöltésem, szerintem 20-30 embert elbír. A digi-sekről nem is akarok nyilatkozni :xD:
avatar #44
csaszix 2014. április 14. 477 hozzászólás 809.
Nekem a Karrier Assault adja. Majd nem minden meccsnek izgi a vége.
avatar #43
M4croR 2014. április 14. 622 hozzászólás 615.
Válasz SIN #40. hozzászólására
"Melyik 'rendes' sport ismeretes arról, hogy évente gyökeresen megváltoztatja a szabályokat?"
Forma1 :xD:
Valahogy annyira nem jött be a játék, hogy inkább visszamentem BF3-azni. Ezt a BF4 megjelenése előtt nem gondoltam volna, hogy visszatérek majd az elődhöz. A BF3-nak még így is jobb a dinamikája, no meg Bazár és Seine crossing anno felejthetetlen élményekkel gazdagított. BF4-ből sajna egyetlen olyan kedvenc mapot sem tudok mondani amelyik felérne egy Bazárral akár. A DLC-k meg egy kudarc. BF3-ban meg volt legalább két igen-igen eltalált DLC, az Aftermath és az Armored Kill. De itt...
Nem az vagy, akinek születtél, hanem akivé magadtól lenni tudsz.
avatar #42
MasterboyXX 2014. április 14. 3540 hozzászólás 51.
Válasz SIN #39. hozzászólására
Bár ilyen egyszerű lenne a dohányzásom oka, de azt hiszem sikerült kiemelni a legkevésbé lényeges információt. :xD:

Visszatérve az eSport témához, anno, amikor ez megfogalmazódott, azaz össze kellene fogni az elektronikus sportokat, én személy szerint nem egy FB csoportra gondoltam, ennél azért 'hivatalosabb' keretek közé szerettem volna szorítani az ügyet. Természetesen sok nem lett belőle, mivel ez m.ország, ahol az eSport nem sport és a szakmám nem szakma (csak tudnám minek hívják akkor SZAKszolg. engedélynek).
Itt nem azzal van a baj,hanem az hogy a jatekot mar naprol napra kevessebben jatszak. Johet ezer1 uj DLC de nemfogja feldobni. Azt az 1dolgot ami feelinget a bf-hez. Mert ez mar nem bf hanem inkabb cod csocselek jarmuvekkel+trollokokal.
Im living in the future for more information check my profile! Offcourse there are lots of missunderstanding in life everywhere but I dont care about thoose little things!!!
avatar #41
DWYN 2014. április 14. 574 hozzászólás 685.
Válasz SIN #35. hozzászólására
" És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk."
Áhh, a régi szép idők... Emlékszem órákat szenvedtem csak a beállításokkal, manapság meg minden gombnyomásra megy, nem kunszt streamelni pl a Twitch-re. Sokkalta egyszerűbbé vált minden, mégis ámulok, hogy a magam mögött hagyott romokból nem emelkedett ki senki, aki újjáéleszthette volna a videózást.
(Minden respect Csaszinak, aki még mindig küzd a frontvonalon :kacsint:)
Olykor fel-fel bukkanok az oldalon, sőt meglepetésként a tavaszi ICL-en sugároztam volna a -még dohányzásom ellenére- nem túl mély hangom. :xD:

Felhozta itt valaki a fizetést, ide szerintem jól illik egy hőskori gondolatom, miszerint a BFhu-nak egyetlen baja az, hogy magyarul van a tartalom. Angol nyelven más szintű forgalomról beszélnénk, ami már reklámoknak is adna teret, ezenkívül az angol nyelvű videók több bevételt is hozhatnak a youtube-on. Van erre akkor valamilyen egyéb megoldás, anélkül hogy valaki saját pénzét adná? Ha lenne, valószínűleg nem erről beszélgetnénk.
Sajnos a közösség is elfordult a játéktól.
avatar #40
SIN 2014. április 13. 2161 hozzászólás 127.
Válasz kurazsi_SC2 #34. hozzászólására
A játékok minősége az, ami lehetetlenné teszi, hogy komolyan vegyék az e-sportot. Mindig új játékok jönnek, méghozzá egyre silányabbak. A régebbi, multis szempontból jól megcsinált játékokat a kukába dobják. Melyik 'rendes' sport ismeretes arról, hogy évente gyökeresen megváltoztatja a szabályokat? Kevés játék van, ami alkalmas az e-sportra, és azok is halálra vannak ítélve. Egészen addig húzzák, amíg ki nem jön valami új és trendi. A Starcraft: Brood War ha valakinek mond valamit, éveken át kultusza volt Dél-koreában, az egyik - ha nem a legsikeresebb - e-sport játék volt. A Starcraft 2 már koránt sem köt le ennyi embert, mivel a fejlesztő cég nem bírta eldönteni, hogy a tömegeket akarja-e megnyerni, vagy inkább e-sportra készít játékot. Ezért a második rész jóval könnyebb az elődjéhez képest, egy igazán tehetséges játékos nem bírja kellő hatékonysággal kihasználni a képességeit, és ugyanannyi esélye van egy gyengébb képességű (ám tévedés ne essék, szintén pro) játékos ellen. Emellett közvetíthetőség szempontjából is kevésbé izgalmas. De mondhatnám a CS-t is, javítsatok ki ha tévedek, de az 1.6 óta kazuál vonalra lépett, nem igazán bírta elérni azt a sikert se a Source, se a GO (és itt hangsúlyoznám hogy a sikert játékmechanikai szempontból értem, a profi játékosok szemében, nem pedig az alapján hogy melyik hoz be több lét). A fejlesztőkön nyomás van, meg akarnak felelni a vérpistikéknek is és a hc játékosoknak is. A kettő együtt nem megy. Ellenpélda a DOTA2, mert nem lett könnyebb az 1-nél, majdhogynem lemásolták az első részt, ugyanazokkal a kellemetlen, ám kihívást nyújtó irányíthatósági handicap-ekkel (késleltetett animációk, fordulási sebesség stb). És lám bebizonyította, hogy így is lehet sikeres egy játék, talán a mai játékok közül az egyetlen, amiről azt tudom mondani, hogy megérdemelné az e-sport titulust. A LoL viszont egy vicc. Elsőként lovagolta meg a MOBA-hullámot és szerencséjéből fakadóan hosszú időre bebiztosította a helyét. Nem borzalmasan szar, ugyanúgy mint az SC2-ben, itt is lehet jónak lenni, de igazán jónak sosem. Nem fog évekig legyőzhetetlen bajnokcsapatokat kitermelni magából a játék. Az évente kijövő notórius COD és BF játékok szintén nevetségesek, lehetetlen elképzelni őket e-sportként. A szintén évente megjelenő FIFA sorozat amit az EA mass market kiöklendez magából, szintén hagy némi gyomorforgató ízt a hc gamer szájában. Talán a Trackmania az, ami még elférne e-sportként ebből a felhozatalból. Összegezve szerintem a hagyományos sportokkal egyenrangú e-sportnak nincs jövője, amíg ez megy. Se itt, se máshol. Viszont van helyette egy másik e-sport, az évente lecserélt, egyre szarabb kazuál játékokhoz való lealacsonyodás, mert a játékipar színvonala úgy esik, mint a tv műsoroké. Döntse el mindenki hogy akar-e ilyen játékokkal "sportolni", én nem.
"Melyik 'rendes' sport ismeretes arról, hogy évente gyökeresen megváltoztatja a szabályokat?"
Forma1 :xD:
avatar #39
SIN 2014. április 13. 2161 hozzászólás 127.
Válasz MasterboyXX #38. hozzászólására
A hangmelyitesre van modszer:D Nemkell hozza dohanyozni:D
Bár ilyen egyszerű lenne a dohányzásom oka, de azt hiszem sikerült kiemelni a legkevésbé lényeges információt. :xD:

Visszatérve az eSport témához, anno, amikor ez megfogalmazódott, azaz össze kellene fogni az elektronikus sportokat, én személy szerint nem egy FB csoportra gondoltam, ennél azért 'hivatalosabb' keretek közé szerettem volna szorítani az ügyet. Természetesen sok nem lett belőle, mivel ez m.ország, ahol az eSport nem sport és a szakmám nem szakma (csak tudnám minek hívják akkor SZAKszolg. engedélynek).
avatar #38
MasterboyXX 2014. április 12. 3540 hozzászólás 51.
Válasz SIN #35. hozzászólására
" És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk."
Áhh, a régi szép idők... Emlékszem órákat szenvedtem csak a beállításokkal, manapság meg minden gombnyomásra megy, nem kunszt streamelni pl a Twitch-re. Sokkalta egyszerűbbé vált minden, mégis ámulok, hogy a magam mögött hagyott romokból nem emelkedett ki senki, aki újjáéleszthette volna a videózást.
(Minden respect Csaszinak, aki még mindig küzd a frontvonalon :kacsint:)
Olykor fel-fel bukkanok az oldalon, sőt meglepetésként a tavaszi ICL-en sugároztam volna a -még dohányzásom ellenére- nem túl mély hangom. :xD:

Felhozta itt valaki a fizetést, ide szerintem jól illik egy hőskori gondolatom, miszerint a BFhu-nak egyetlen baja az, hogy magyarul van a tartalom. Angol nyelven más szintű forgalomról beszélnénk, ami már reklámoknak is adna teret, ezenkívül az angol nyelvű videók több bevételt is hozhatnak a youtube-on. Van erre akkor valamilyen egyéb megoldás, anélkül hogy valaki saját pénzét adná? Ha lenne, valószínűleg nem erről beszélgetnénk.
A hangmelyitesre van modszer:D Nemkell hozza dohanyozni:D
Im living in the future for more information check my profile! Offcourse there are lots of missunderstanding in life everywhere but I dont care about thoose little things!!!
avatar #37
SIN 2014. április 11. 2161 hozzászólás 127.
Válasz csaszix #36. hozzászólására
Teszem amit tennem kell. A BF5 vagy valami alternatívája valószínű már nem fog futni a gépemen. Valószínű akkor már én sem leszek.
Én ugyanígy vagyok már a 3-al is, nemhogy a 4-el. :siros:
avatar #36
csaszix 2014. április 11. 477 hozzászólás 809.
Válasz SIN #35. hozzászólására
" És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk."
Áhh, a régi szép idők... Emlékszem órákat szenvedtem csak a beállításokkal, manapság meg minden gombnyomásra megy, nem kunszt streamelni pl a Twitch-re. Sokkalta egyszerűbbé vált minden, mégis ámulok, hogy a magam mögött hagyott romokból nem emelkedett ki senki, aki újjáéleszthette volna a videózást.
(Minden respect Csaszinak, aki még mindig küzd a frontvonalon :kacsint:)
Olykor fel-fel bukkanok az oldalon, sőt meglepetésként a tavaszi ICL-en sugároztam volna a -még dohányzásom ellenére- nem túl mély hangom. :xD:

Felhozta itt valaki a fizetést, ide szerintem jól illik egy hőskori gondolatom, miszerint a BFhu-nak egyetlen baja az, hogy magyarul van a tartalom. Angol nyelven más szintű forgalomról beszélnénk, ami már reklámoknak is adna teret, ezenkívül az angol nyelvű videók több bevételt is hozhatnak a youtube-on. Van erre akkor valamilyen egyéb megoldás, anélkül hogy valaki saját pénzét adná? Ha lenne, valószínűleg nem erről beszélgetnénk.
Teszem amit tennem kell. A BF5 vagy valami alternatívája valószínű már nem fog futni a gépemen. Valószínű akkor már én sem leszek.
avatar #35
SIN 2014. április 11. 2161 hozzászólás 127.
Válasz DWYN #17. hozzászólására
1. Gamenight-ot, Gamenight-ot és Gamenight-ot ahol felfigyelhetnek egymásra a klánok és a klánt keresők
2. Rövidlefutású Szabadszerveződésű kupát, ahol a még nem klánosok indulhatnak együtt a klánosokkal is és akárhogy. /Defuse kupa/
3. Klánbajnokság egy alsó (új csapatok) és egy felső (a még meglévő régi klának) ággal, hogy az újaknak is nyitva legyen az út a dobogó felé.
4. All DLC kupát, ahol minden megjelent DLC mapon lemenne a harc.
5. Grundfocit, ahol az előbb említett résztvevők totál megismerhetnék egymást.

És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk.

Egy szerver most is van és van egy olyan érzésem, hogy van még egy két olyan klán, aki érti, hogy a klánok is csak addig élnek, amíg a közösség is él, tehát be kell szállniuk a szervezésbe.

DRANG: Nem személyes kritikának szántam, de én úgy látom, hogy hamarabb szálltatok át másik pacira, mint ahogy az előző zabláját valaki kezébe nyomtátok volna. Mondtam, amit lehet segítünk és nekem tényleg mindegy, hogy ki lesz az, aki ezt a néhány pontot megvalósítja, mögé állok és megyek.
" És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk."
Áhh, a régi szép idők... Emlékszem órákat szenvedtem csak a beállításokkal, manapság meg minden gombnyomásra megy, nem kunszt streamelni pl a Twitch-re. Sokkalta egyszerűbbé vált minden, mégis ámulok, hogy a magam mögött hagyott romokból nem emelkedett ki senki, aki újjáéleszthette volna a videózást.
(Minden respect Csaszinak, aki még mindig küzd a frontvonalon :kacsint:)
Olykor fel-fel bukkanok az oldalon, sőt meglepetésként a tavaszi ICL-en sugároztam volna a -még dohányzásom ellenére- nem túl mély hangom. :xD:

Felhozta itt valaki a fizetést, ide szerintem jól illik egy hőskori gondolatom, miszerint a BFhu-nak egyetlen baja az, hogy magyarul van a tartalom. Angol nyelven más szintű forgalomról beszélnénk, ami már reklámoknak is adna teret, ezenkívül az angol nyelvű videók több bevételt is hozhatnak a youtube-on. Van erre akkor valamilyen egyéb megoldás, anélkül hogy valaki saját pénzét adná? Ha lenne, valószínűleg nem erről beszélgetnénk.
avatar #34
kurazsi_SC2 2014. április 8. 48 hozzászólás 4257.
A játékok minősége az, ami lehetetlenné teszi, hogy komolyan vegyék az e-sportot. Mindig új játékok jönnek, méghozzá egyre silányabbak. A régebbi, multis szempontból jól megcsinált játékokat a kukába dobják. Melyik 'rendes' sport ismeretes arról, hogy évente gyökeresen megváltoztatja a szabályokat? Kevés játék van, ami alkalmas az e-sportra, és azok is halálra vannak ítélve. Egészen addig húzzák, amíg ki nem jön valami új és trendi. A Starcraft: Brood War ha valakinek mond valamit, éveken át kultusza volt Dél-koreában, az egyik - ha nem a legsikeresebb - e-sport játék volt. A Starcraft 2 már koránt sem köt le ennyi embert, mivel a fejlesztő cég nem bírta eldönteni, hogy a tömegeket akarja-e megnyerni, vagy inkább e-sportra készít játékot. Ezért a második rész jóval könnyebb az elődjéhez képest, egy igazán tehetséges játékos nem bírja kellő hatékonysággal kihasználni a képességeit, és ugyanannyi esélye van egy gyengébb képességű (ám tévedés ne essék, szintén pro) játékos ellen. Emellett közvetíthetőség szempontjából is kevésbé izgalmas. De mondhatnám a CS-t is, javítsatok ki ha tévedek, de az 1.6 óta kazuál vonalra lépett, nem igazán bírta elérni azt a sikert se a Source, se a GO (és itt hangsúlyoznám hogy a sikert játékmechanikai szempontból értem, a profi játékosok szemében, nem pedig az alapján hogy melyik hoz be több lét). A fejlesztőkön nyomás van, meg akarnak felelni a vérpistikéknek is és a hc játékosoknak is. A kettő együtt nem megy. Ellenpélda a DOTA2, mert nem lett könnyebb az 1-nél, majdhogynem lemásolták az első részt, ugyanazokkal a kellemetlen, ám kihívást nyújtó irányíthatósági handicap-ekkel (késleltetett animációk, fordulási sebesség stb). És lám bebizonyította, hogy így is lehet sikeres egy játék, talán a mai játékok közül az egyetlen, amiről azt tudom mondani, hogy megérdemelné az e-sport titulust. A LoL viszont egy vicc. Elsőként lovagolta meg a MOBA-hullámot és szerencséjéből fakadóan hosszú időre bebiztosította a helyét. Nem borzalmasan szar, ugyanúgy mint az SC2-ben, itt is lehet jónak lenni, de igazán jónak sosem. Nem fog évekig legyőzhetetlen bajnokcsapatokat kitermelni magából a játék. Az évente kijövő notórius COD és BF játékok szintén nevetségesek, lehetetlen elképzelni őket e-sportként. A szintén évente megjelenő FIFA sorozat amit az EA mass market kiöklendez magából, szintén hagy némi gyomorforgató ízt a hc gamer szájában. Talán a Trackmania az, ami még elférne e-sportként ebből a felhozatalból. Összegezve szerintem a hagyományos sportokkal egyenrangú e-sportnak nincs jövője, amíg ez megy. Se itt, se máshol. Viszont van helyette egy másik e-sport, az évente lecserélt, egyre szarabb kazuál játékokhoz való lealacsonyodás, mert a játékipar színvonala úgy esik, mint a tv műsoroké. Döntse el mindenki hogy akar-e ilyen játékokkal "sportolni", én nem.
avatar #33
n1ven 2014. április 7. 466 hozzászólás 836.
Válasz medve_a_maci #7. hozzászólására
mit keresünk itt? friss híreket keresünk teljesen meglepő módon. ennek a kezdeményezésnek (és valszeg most mindenkinek vérben fog forogni a szeme) semmi értelme az ég világon. nincs itthon 1 millió gamer, aki pedig rendszeresen komolyan játszik még annál is kevesebb. de ha valamilyen karácsonyi csoda folytán összejönne esetleg egy millió lájk, az sem jelentene semmit, mert az egész csak egy facebook oldal. olyan mintha lájkkal etetnéd az éhező afrikai gyerekeket.

ehhez hozzájön, hogy semmiféle fps hírt nem látok rajta, csak ilyen moba akármiket, meg elvétve valami racinges cuccokat. ez az új blizzardos kártyajáték meg konkrétan felháborító.

visszatérve a friss hírre: tf2 és cod oldal full halott, rts oldalak szinte mindegyike halott, cs oldalon meg csak néhány nightcup hír. egyedül talán a bf oldal ami viszonylag virágzik, többféle és igényes hírek vannak. nem biztos hogy ez a probléma a facebook kezdeményezéssel oldódik majd meg.
Teljesen egyetértek, az OGC pont arra volt, hogy szépen összeszedje a cikkeket különféle játékokról, nem a facebook-on kéne keresgélni a cikkírókat, hanem ide. Körülbelül 2 éve tervben van az OGC átalakítása, de ez valszeg már soha az életben nem fog bekövetkezni, mert az OGC-sek már lényegében teljesen felhagytak az oldal bármiféle segítésével. TF2.hu-t 3-an 4-en csináltuk a vége felé, Sasa-nak írtam tavaly januárban, hogy be kéne tenni egy szervert a gametracker-es banner közé, azóta is gondolom ezzel bajlódik, nagyon sajnálom, hogy a tf2.hu domain lassan már fél éve kihalt amiatt, mert az OGC-seket nem érdekli a dolog. És itt 'csak' a tf2.hu-ról van szó.
avatar #32
Aquilla 2014. április 5. 356 hozzászólás 1081.
Nem egyszerű az biztos, de amíg nincs semmi kezdeményezés végképp esélytelen. Most, hogy itt van az esportmilla (még ha most nem is), lesz aki ezt a dolgot rögtön kézbe veszi ezt és felkarolja. Nem fog elúszni a lehetőség, mert van egy 50-60 fős szerkesztőség, akik a közösség szempontjából is követik az eseményeket.
UFO Aquilla
avatar #31
Válasz csaszix #30. hozzászólására
Nézd meg a Free to Play a youtube-on. Továbbá vannak magyarok akik szép eredményt érnek el nemzetközi versenyeken is.
david2k6
Horec
xndrox
Most ennyi jutott az eszembe.
Az Dota 2. The International ha jól tudom 2800000$ vagy annál nagyobb összdíjazású lesz idén. Ha megnézted a filmet akkor látni fogod hogy az a csapat ami hazavitte az 1000000$ az ukrán volt és az a bajnokság 2011-ben zajlott. Szerintem koránt sem radikális a gondolat hogy Magyarországon is eljött az ideje az esportnak.
nem néztem meg azóta a filmet, csak annyit tennék hozzá, hogy a bajnokság nem Ukrajnában zajlódott le és nem is egy ukrán cég fizette ki azt a kimondhatatlan mennyiségű pénzösszeget, ha érted mire akarok célozni. Nem azt mondom, hogy kizárt hogy innen valaha is kikerüljön egy profi csapat, hanem azt hogy nincs lehetőség/igény magyar bajnokságra (aminek elég jelentős pénzjutalma van) lanokra, magyar streamekre stb. mindenkik inkább külföldi közösségek felé hajol (én ezt vettem észre) ahol kicsit többen vannak.
avatar #30
csaszix 2014. április 5. 477 hozzászólás 809.
Válasz The_Cyberdemon #29. hozzászólására
hosszú iromány következik: a sportokat azért támogatják, meg közvetítik a tévében satöbbi, mert pénzt lehet vele keresni.akármilyen jó trackmaniás bf-es vagy tf2-es vagy nem számít, ha a kutyát sem érdekli, soha nem lesz belőle esport. ha nincs pénz beletolva az egészbe valaki által, akkor nem fog számítani hogy mennyien lájkolnak egy fészbuk oldalt. igazából ez az egész esport dolog gyerekcipőben jár, még a legfejlettebb országokban is.kb párszáz játékos lehet a világon aki meg tud élni abból hogy egész nap a gép előtt csücsül és játszik. ahol nincs egy nagyobb közönség aki kíváncsi lenne a bajnokságra meg a streamekre, addig nincs szponzor bácsi aki hajlandó perkálni.jelenleg Magyarország egyszerűen nem áll készen arra, hogy számottevő esport közössége legyen.pl: focizni bárhol lehet, csak szerzel egy labdát és kimész az udvarra vagy a pályára ezt szinte bárki megteheti, nem kell hozzá százezer forintos számítógép internet-hozzáférés meg satöbbi. annyi az egész hogy kevesen vagyunk mert az országunk ( pl.u.s.a-hoz képest ahol virágzik az esport) elég fejletlen hiszen épphogy csak kikecmeregtünk sztálin bácsi öléből.
Nézd meg a Free to Play a youtube-on. Továbbá vannak magyarok akik szép eredményt érnek el nemzetközi versenyeken is.
david2k6
Horec
xndrox
Most ennyi jutott az eszembe.
Az Dota 2. The International ha jól tudom 2800000$ vagy annál nagyobb összdíjazású lesz idén. Ha megnézted a filmet akkor látni fogod hogy az a csapat ami hazavitte az 1000000$ az ukrán volt és az a bajnokság 2011-ben zajlott. Szerintem koránt sem radikális a gondolat hogy Magyarországon is eljött az ideje az esportnak.
avatar #29
hosszú iromány következik: a sportokat azért támogatják, meg közvetítik a tévében satöbbi, mert pénzt lehet vele keresni.akármilyen jó trackmaniás bf-es vagy tf2-es vagy nem számít, ha a kutyát sem érdekli, soha nem lesz belőle esport. ha nincs pénz beletolva az egészbe valaki által, akkor nem fog számítani hogy mennyien lájkolnak egy fészbuk oldalt. igazából ez az egész esport dolog gyerekcipőben jár, még a legfejlettebb országokban is.kb párszáz játékos lehet a világon aki meg tud élni abból hogy egész nap a gép előtt csücsül és játszik. ahol nincs egy nagyobb közönség aki kíváncsi lenne a bajnokságra meg a streamekre, addig nincs szponzor bácsi aki hajlandó perkálni.jelenleg Magyarország egyszerűen nem áll készen arra, hogy számottevő esport közössége legyen.pl: focizni bárhol lehet, csak szerzel egy labdát és kimész az udvarra vagy a pályára ezt szinte bárki megteheti, nem kell hozzá százezer forintos számítógép internet-hozzáférés meg satöbbi. annyi az egész hogy kevesen vagyunk mert az országunk ( pl.u.s.a-hoz képest ahol virágzik az esport) elég fejletlen hiszen épphogy csak kikecmeregtünk sztálin bácsi öléből.
avatar #27
Aquilla 2014. április 4. 356 hozzászólás 1081.
Válasz medve_a_maci #20. hozzászólására
van működő ötlet: meg kell fizetni a szerkesztőt. nagyon kevés az az ember, aki belelát a scene-be ÉS van elég szabad ideje ÉS tud egy közérthető de igényes írományt rendszeresen közzétenni ÉS tud angolul ÉS értsen a photoshophoz is ÉS be tudjon ágyazni mindent, formázni tudja.
valamint tisztában vagyok vele hogy a trackmania is valahogy esporttá nőtte ki magát, egyszerűen csak azt mondom, hogy nem fterítik le az egész esport fogalmat ezzel a szerencsétlen fb oldallal...meg mintha bármi esélyük is lenne erre.
Nekem sem azzal volt bajom, hogy elmondtad a véleményedet, hanem AHOGY elmondtad. Attól még, hogy nem hiszel benne még nem kell leminősíteni...Sosem a véleményekkel, hanem a stílussal van bajom!
UFO Aquilla
avatar #26
Pene 2014. április 4. 7054 hozzászólás 10.
Válasz medve_a_maci #20. hozzászólására
van működő ötlet: meg kell fizetni a szerkesztőt. nagyon kevés az az ember, aki belelát a scene-be ÉS van elég szabad ideje ÉS tud egy közérthető de igényes írományt rendszeresen közzétenni ÉS tud angolul ÉS értsen a photoshophoz is ÉS be tudjon ágyazni mindent, formázni tudja.
valamint tisztában vagyok vele hogy a trackmania is valahogy esporttá nőtte ki magát, egyszerűen csak azt mondom, hogy nem fterítik le az egész esport fogalmat ezzel a szerencsétlen fb oldallal...meg mintha bármi esélyük is lenne erre.
miért ne lenne esélyünk rá? tény, hogy nem fedjük le az egészet, de elég szépen haladunk. egyre újabb és újabb játékok, emberek, közösségek csatlakoznak hozzánk. és a fb oldal csak egy kiindulópont, egy bázis, egy eszköz, ami által a további építkezés lehetséges, és amin keresztül ezt az építkezést kommunikálni lehet. az lehet, hogy a mi hibánk (sőt, biztosan), hogy nem kommunikáljuk eléggé a céljainkat, illetve azt, hogy mik folynak a háttérben. kívülről lehet, hogy nem látszódik a 20+ fős szerkesztőség vagy éppen a 60+ fős hazai esport keménymagot összefogó csoport, vagy éppen a projektjeink tucatjai, amik mind azt célozzák meg, hogy fejlesszük a dolgokat. de köszi a tippet, elindítjuk ezeket a híreket is hamarosan!

DrReBoot: komolyan a néven rugózol? az "áthallás" szót ismered? ugye nem képzeled azt, hogy pl. a Kétfarkú Kutya Párt két farkú kutyákból áll?:D
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
avatar #25
Drang 2014. április 4. 2730 hozzászólás 86.
Válasz DWYN #23. hozzászólására
Paci. :mosoly:
lol :)
Drang over and out!
avatar #24
csaszix 2014. április 4. 477 hozzászólás 809.
Válasz DWYN #21. hozzászólására
Miben kell a segítség?
Mindenben.
avatar #23
DWYN 2014. április 3. 574 hozzászólás 685.
Paci. :mosoly:
avatar #22
Drang 2014. április 3. 2730 hozzászólás 86.
Válasz DWYN #17. hozzászólására
1. Gamenight-ot, Gamenight-ot és Gamenight-ot ahol felfigyelhetnek egymásra a klánok és a klánt keresők
2. Rövidlefutású Szabadszerveződésű kupát, ahol a még nem klánosok indulhatnak együtt a klánosokkal is és akárhogy. /Defuse kupa/
3. Klánbajnokság egy alsó (új csapatok) és egy felső (a még meglévő régi klának) ággal, hogy az újaknak is nyitva legyen az út a dobogó felé.
4. All DLC kupát, ahol minden megjelent DLC mapon lemenne a harc.
5. Grundfocit, ahol az előbb említett résztvevők totál megismerhetnék egymást.

És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk.

Egy szerver most is van és van egy olyan érzésem, hogy van még egy két olyan klán, aki érti, hogy a klánok is csak addig élnek, amíg a közösség is él, tehát be kell szállniuk a szervezésbe.

DRANG: Nem személyes kritikának szántam, de én úgy látom, hogy hamarabb szálltatok át másik pacira, mint ahogy az előző zabláját valaki kezébe nyomtátok volna. Mondtam, amit lehet segítünk és nekem tényleg mindegy, hogy ki lesz az, aki ezt a néhány pontot megvalósítja, mögé állok és megyek.
Nem szálltunk semmilyen pacira át. Maximum én foglalkozom többet ezzel a vonallal, így ide kevesebb fókusz jut.
Drang over and out!
avatar #21
DWYN 2014. április 3. 574 hozzászólás 685.
Válasz csaszix #19. hozzászólására
Ez mind szép és jó de egyedül én kevés vagyok ehhez. Már jó ideje mondom hogy új emberek kellenek de senki nem jön segíteni. Kell vagy 10 ember úgy hirtelen.
Miben kell a segítség?
avatar #20
Válasz Aquilla #8. hozzászólására
Én ezekkel nem értek egyet!
Onedice csalók mindenhol vannak, a rendes sportban is mindig van aki doppingol, aki nem sportszerű. A csalások mindenhol jelen vannak, csak más formában! Attól, hogy egy parancssor jeleníti meg a virtuális képet, boldogulni ugyanúgy neked kell benne. Itt szintén gyakorolni, ha úgy tetszik edzeni kell (mondom ezt úgy, hogy a vívástól kedve a lovagláson át az aikido-ig jó pár sportot űztem). A csapat játékoknál, mint pl. a TM, ugyan azok a szabályok, rendszerek és nehézségek vannak mint akár egy focicsapatnál (kicsit lesarkítva)
Medve a maci:Akár hiszed akár nem, a TM, ebben az esetben a TMhu az esporthoz tartozik, igen szorosan. Ebből következik, hogy ez a tm-es oldal egyben esport oldal is...
Nem látsz olyan hírt amilyet szeretnél? Hát gyere szerkesztőnek! Ez persze sosem fog bekövetkezni, de mint tag én jól tudom, hogy mennyi munka van ezekben a cikkekben. Minden kint lévő játéknak megvan a maga felelőse. Ha nincs ez, nincs az, az nyilván az adott témakörre specializálódott szerkesztő hiánya miatt van, amiről senki nem tehet, ugyanis nem fogunk senkinek könyörögni, hogy: légyszi gyere már, mert nincs BF hírünk.
Valóban nem garancia a javulásra a facebook oldal, de sosem lehet tudni. Nem fikázni kell mások munkáját, hanem tenni érte! Ha tudsz jobbat respect, de amíg nem állsz elő működő ötlettel, ne degradáld le más munkáját!
van működő ötlet: meg kell fizetni a szerkesztőt. nagyon kevés az az ember, aki belelát a scene-be ÉS van elég szabad ideje ÉS tud egy közérthető de igényes írományt rendszeresen közzétenni ÉS tud angolul ÉS értsen a photoshophoz is ÉS be tudjon ágyazni mindent, formázni tudja.
valamint tisztában vagyok vele hogy a trackmania is valahogy esporttá nőtte ki magát, egyszerűen csak azt mondom, hogy nem fterítik le az egész esport fogalmat ezzel a szerencsétlen fb oldallal...meg mintha bármi esélyük is lenne erre.
avatar #19
csaszix 2014. április 3. 477 hozzászólás 809.
Válasz DWYN #17. hozzászólására
1. Gamenight-ot, Gamenight-ot és Gamenight-ot ahol felfigyelhetnek egymásra a klánok és a klánt keresők
2. Rövidlefutású Szabadszerveződésű kupát, ahol a még nem klánosok indulhatnak együtt a klánosokkal is és akárhogy. /Defuse kupa/
3. Klánbajnokság egy alsó (új csapatok) és egy felső (a még meglévő régi klának) ággal, hogy az újaknak is nyitva legyen az út a dobogó felé.
4. All DLC kupát, ahol minden megjelent DLC mapon lemenne a harc.
5. Grundfocit, ahol az előbb említett résztvevők totál megismerhetnék egymást.

És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk.

Egy szerver most is van és van egy olyan érzésem, hogy van még egy két olyan klán, aki érti, hogy a klánok is csak addig élnek, amíg a közösség is él, tehát be kell szállniuk a szervezésbe.

DRANG: Nem személyes kritikának szántam, de én úgy látom, hogy hamarabb szálltatok át másik pacira, mint ahogy az előző zabláját valaki kezébe nyomtátok volna. Mondtam, amit lehet segítünk és nekem tényleg mindegy, hogy ki lesz az, aki ezt a néhány pontot megvalósítja, mögé állok és megyek.
Ez mind szép és jó de egyedül én kevés vagyok ehhez. Már jó ideje mondom hogy új emberek kellenek de senki nem jön segíteni. Kell vagy 10 ember úgy hirtelen.
avatar #18
DrReBoot 2014. április 3. 37 hozzászólás 4901.
Ezzel a mozgalommal csak itt találkozom, meg a TS nyitóablakában, de már az elején is nevetségesnek ítéltem a névválasztást a célkitűzéssel egyetemben. Itthon még a focira se tudnál összeszedni egymillió lájkot (hú de gyűlölöm ezt a szót), pedig az a legnépszerűbb sportunk a színvonala ellenére.
Emiatt az irreális cél miatt az egész mozgalom számomra hiteltelen, így tőlem sosem fogtok kedvelt kapni.


avatar #17
DWYN 2014. április 3. 574 hozzászólás 685.
Válasz csaszix #15. hozzászólására
A kérdés az, hogy akkor mit egyen a közösség?
1. Gamenight-ot, Gamenight-ot és Gamenight-ot ahol felfigyelhetnek egymásra a klánok és a klánt keresők
2. Rövidlefutású Szabadszerveződésű kupát, ahol a még nem klánosok indulhatnak együtt a klánosokkal is és akárhogy. /Defuse kupa/
3. Klánbajnokság egy alsó (új csapatok) és egy felső (a még meglévő régi klának) ággal, hogy az újaknak is nyitva legyen az út a dobogó felé.
4. All DLC kupát, ahol minden megjelent DLC mapon lemenne a harc.
5. Grundfocit, ahol az előbb említett résztvevők totál megismerhetnék egymást.

És mindezt KÖZVETÍTVE, Folyamatosan kommentálva és visszanézhető formában, ahogy a videóidon és a régi Battlefield.hu TV-én láttuk.

Egy szerver most is van és van egy olyan érzésem, hogy van még egy két olyan klán, aki érti, hogy a klánok is csak addig élnek, amíg a közösség is él, tehát be kell szállniuk a szervezésbe.

DRANG: Nem személyes kritikának szántam, de én úgy látom, hogy hamarabb szálltatok át másik pacira, mint ahogy az előző zabláját valaki kezébe nyomtátok volna. Mondtam, amit lehet segítünk és nekem tényleg mindegy, hogy ki lesz az, aki ezt a néhány pontot megvalósítja, mögé állok és megyek.
avatar #16
Drang 2014. április 3. 2730 hozzászólás 86.
Válasz DWYN #11. hozzászólására
Drang, szeptember óta egy nyüves Gamenight. Szerintem nem kell érvelnem, mondom ezt úgy, hogy látom ahogy épülnek le a klánok.
Az a helyzet, hogy a régi időkhöz képest, jóval kisebb a közösségi aktivitás, a játék sem a legjobb állapotban van. továbbá közel sem vagyunk már annyian adminok és közel sincs annyi ideje azoknak, akik még itt vannak, mint hajdanán.

Akik az esportot kedvelik és ezt a vonalat szeretnék erősíteni, azokkal nekik kezdtünk az esportmillának (jelzem ismét, hogy a mozgalom töredéke OGC-s), amiben ugyanúgy ott van a BF is, de nyilván nem akkora hangsúllyal, mivel csekélyebb az érdeklődés iránta. De az esport vonatkozású BF híreket ott megosztjuk.

A Battlefield.hu jelenleg amolyan hibernált állapotban belassult formában működik. Ha jön egy új generáció, aki szeretné felemelni az oldalt, hidd el teret adunk nekik, de az a helyzet, hogy a nemcsak a klánok száma, de az érdeklődés is erősen csökken a játék iránt, így a fiatalok nem látnak benne olyan potenciált, ezért is haldoklik az esport és közösségi vonal is.

Maximális riszpekt nektek Dwyn a Grundfoci kapcsán, ugyanis valamilyen szinten ez tartja, örzi még a lángot. GameNight kapcsán azt mondom, hogyha bárki érez magában erre indíttatást az lehetőséget kap. Bfhu-n és Facebook-on is promózható, OGC TS-en levezényelhető, szervert kell egyedül hozzá keríteni.

Szóval ezúton is jelzem fiatalok! Itt a lehetőség!
Drang over and out!
avatar #15
csaszix 2014. április 3. 477 hozzászólás 809.
A kérdés az, hogy akkor mit egyen a közösség?
avatar #14
DWYN 2014. április 3. 574 hozzászólás 685.
Válasz SIN #12. hozzászólására
Ami egyébként köszönhető annak is, hogy még most is egy rakás **** a játék.
Valóban, de a közösséget akkor is "etetni" kell.
avatar #13
onedice 2014. április 3. 214 hozzászólás 1639.
Válasz SIN #12. hozzászólására
Ami egyébként köszönhető annak is, hogy még most is egy rakás **** a játék.
Tudom, hogy a BF4 az új fícsör, de ha egy kaka miért erőltetjük? Van nekünk egy csomó régebbi címünk. A kérdést nem hozzád intéztem hanem úgy általánosan :)
avatar #12
SIN 2014. április 3. 2161 hozzászólás 127.
Válasz DWYN #11. hozzászólására
Drang, szeptember óta egy nyüves Gamenight. Szerintem nem kell érvelnem, mondom ezt úgy, hogy látom ahogy épülnek le a klánok.
Ami egyébként köszönhető annak is, hogy még most is egy rakás **** a játék.
avatar #11
DWYN 2014. április 2. 574 hozzászólás 685.
Drang, szeptember óta egy nyüves Gamenight. Szerintem nem kell érvelnem, mondom ezt úgy, hogy látom ahogy épülnek le a klánok.
avatar #10
csaszix 2014. április 2. 477 hozzászólás 809.
Én szeretem az e-sportnak minden formáját minden oldalon. Mert tudok vele azonosulni bár soha nem volt alkalmam igazán keményen játszani egy csapatban. Sajnos Tiszaújvárosban nem sok embert ismerek, aki hasonló érdeklődési körben mozog.:siros:
avatar #9
Drang 2014. április 2. 2730 hozzászólás 86.
Válasz DWYN #5. hozzászólására
Ez nem egy e-sport oldal, az a facebook-on van, ahol BF hír még véletlenül sincs az utolsó 30 hírben. Identitás zavarotok van.
Azzal nincs baj, hogy hirdetés jelenik meg róla, hiszen OGC támogatású a dolog, azzal már inkább, hogy az itteni közösség la van xarva az új játékszer miatt.
Szomorú, hogy így látod, de elfogadom a kritikát...:bocs:
Más kérdés, hogy nem csupán OGC kezdeményezés, hanem oldalakon és közösségeken átívelő dolog.
Drang over and out!
avatar #8
Aquilla 2014. április 2. 356 hozzászólás 1081.
Én ezekkel nem értek egyet!
Onedice csalók mindenhol vannak, a rendes sportban is mindig van aki doppingol, aki nem sportszerű. A csalások mindenhol jelen vannak, csak más formában! Attól, hogy egy parancssor jeleníti meg a virtuális képet, boldogulni ugyanúgy neked kell benne. Itt szintén gyakorolni, ha úgy tetszik edzeni kell (mondom ezt úgy, hogy a vívástól kedve a lovagláson át az aikido-ig jó pár sportot űztem). A csapat játékoknál, mint pl. a TM, ugyan azok a szabályok, rendszerek és nehézségek vannak mint akár egy focicsapatnál (kicsit lesarkítva)
Medve a maci:Akár hiszed akár nem, a TM, ebben az esetben a TMhu az esporthoz tartozik, igen szorosan. Ebből következik, hogy ez a tm-es oldal egyben esport oldal is...
Nem látsz olyan hírt amilyet szeretnél? Hát gyere szerkesztőnek! Ez persze sosem fog bekövetkezni, de mint tag én jól tudom, hogy mennyi munka van ezekben a cikkekben. Minden kint lévő játéknak megvan a maga felelőse. Ha nincs ez, nincs az, az nyilván az adott témakörre specializálódott szerkesztő hiánya miatt van, amiről senki nem tehet, ugyanis nem fogunk senkinek könyörögni, hogy: légyszi gyere már, mert nincs BF hírünk.
Valóban nem garancia a javulásra a facebook oldal, de sosem lehet tudni. Nem fikázni kell mások munkáját, hanem tenni érte! Ha tudsz jobbat respect, de amíg nem állsz elő működő ötlettel, ne degradáld le más munkáját!
UFO Aquilla
avatar #7
Válasz Aquilla #4. hozzászólására
Érdekes, hogy egy esport oldalon lévő, esportról szóló felhíváson röhögtök...érdekelne, akkor mit kerestek itt? Amennyiben az én kommentemre értettétek szintén ez volna a kérdésem...
mit keresünk itt? friss híreket keresünk teljesen meglepő módon. ennek a kezdeményezésnek (és valszeg most mindenkinek vérben fog forogni a szeme) semmi értelme az ég világon. nincs itthon 1 millió gamer, aki pedig rendszeresen komolyan játszik még annál is kevesebb. de ha valamilyen karácsonyi csoda folytán összejönne esetleg egy millió lájk, az sem jelentene semmit, mert az egész csak egy facebook oldal. olyan mintha lájkkal etetnéd az éhező afrikai gyerekeket.

ehhez hozzájön, hogy semmiféle fps hírt nem látok rajta, csak ilyen moba akármiket, meg elvétve valami racinges cuccokat. ez az új blizzardos kártyajáték meg konkrétan felháborító.

visszatérve a friss hírre: tf2 és cod oldal full halott, rts oldalak szinte mindegyike halott, cs oldalon meg csak néhány nightcup hír. egyedül talán a bf oldal ami viszonylag virágzik, többféle és igényes hírek vannak. nem biztos hogy ez a probléma a facebook kezdeményezéssel oldódik majd meg.
avatar #6
onedice 2014. április 2. 214 hozzászólás 1639.
Nevetséges ez az egész e sport mizéria. Milyen sportról beszéltek egyáltalán? Amíg bárki megveheti a neten a kis csalását, amíg szinte keresés nélkül találni lehet a neten ilyen nyan-nyanokat áruló oldalakat addig milyen sportról beszélünk? Amíg nem tesz ellen senki semmit addig nincs miről beszélni. Amíg a játékos helyett egy parancs sor végzi el a munkát addig semmiféle sport nem lesz ebből. Aminek inkább nevezni lehet az marketing sport hiszen azokról szól ez az egész akiket neves márkák nyomnak előre az amatőr csapatokat pedig eltiporják vagy a fenti eszközökkel vagy a szponzorok által biztosított behozhatatlan előnyökkel. De inkább mindkettővel egyszerre. Ennyit erről.
avatar #5
DWYN 2014. április 2. 574 hozzászólás 685.
Ez nem egy e-sport oldal, az a facebook-on van, ahol BF hír még véletlenül sincs az utolsó 30 hírben. Identitás zavarotok van.
Azzal nincs baj, hogy hirdetés jelenik meg róla, hiszen OGC támogatású a dolog, azzal már inkább, hogy az itteni közösség la van xarva az új játékszer miatt.
avatar #4
Aquilla 2014. március 31. 356 hozzászólás 1081.
Érdekes, hogy egy esport oldalon lévő, esportról szóló felhíváson röhögtök...érdekelne, akkor mit kerestek itt? Amennyiben az én kommentemre értettétek szintén ez volna a kérdésem...
UFO Aquilla
avatar #3
tarhaka 2014. március 30. 115 hozzászólás 2570.
nagyon nevetek ezen
avatar #2
édes istenem
avatar #1
Aquilla 2014. március 26. 356 hozzászólás 1081.
Szép munka srácok ::kacsint:! Köszönöm, h a szerkesztőség tagja lehetek :vigyor: !
UFO Aquilla