Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Kerekasztalbeszélgetés az oldalról, javaslatok

Létrehozva: 2011. június 10. Létrehozta: Stryker Kategória: SC 63 hozzászólás

Oldal fejlesztése, plusz funkciók, építő jellegű javaslatokat várunk. Ha nem a megfelelő hangnemben írod törlöm,az oldalról való kizárást von maga után! Erősen moderált topic ( nincs off, flame, trollkodás )

Stuart Weitzman (Stuart Weitzman) is Cheap Jordans a high-end shoe brand,Stuart Weitzman Boots is the favorite of the first lady's brand,Michael Kors Outlet also stars popular shoes on the red carpet. Designer Stuart Weitzman (Stuart a. Weitzman), born in 1942, is the founder Tory Burch Outlet of Stuart Weitzman shoe Michael Kors Handbags companies and designers. Stuart Weitzman (Stuart a.Coach Outlet Store Online Weitzman) Brand footwear,Kate Spade Outlet the most famous Fendi Belt is the use of unique materials Giuseppe Shoes (such as Cork, resin,Michael Kors Outlet Store wallpaper, 24K,Coach Purses gold, diamonds, etc), as well as attention Michael Kors Outlet to detail and put designer Stephen Curry Shoes and his shoe world. Stuart Weitzman (Stuart a. Salomon Shoes Weitzman) brand shoes are sold in 45 countries. Stuart Weitzman (Stuart Weitzman) father saimo•weiciman (Seymour Weitzman) end of the 50 's Louis Vuitton Outlet in Massachusetts created a "game shoe" brand Coach Outlet (Seymour Shoes,Kate Spade Outlet also known as Mr. Seymour) Toms Outlet 60, just 20 years old Stewart North Face Outlet started to fatherCoach Outlet Online run the family business. Stuart Weitzman Longchamp Outlet (Stuart Weitzman) in 1958 Red Bottom Shoes graduated from George w. Moncler Jackets Hewlett high school in North Face Outlet 1963 from the famousMoncler Outlet Wharton School (Wharton School Coach Factory of Business) to graduate. In 1965 his father died, Stuart Weitzman (Stuart Weitzman) from the older brother took Coach Factory Outlet over the family business. In 1972 the brothers old "game shoe" Kate Spade Outlet sold the company to Ray Ban Outlet a Spain company Stuart Weitzman Cheap Ray Ban Sunglasses (Stuart Weitzman) remain in Christian Louboutin Shoes the company continued to design footwear. In 1994,Prada Outlet the Stuart Weitzman Oakley Sunglasses (Stuart Weitzman) bought the company,Hermes Outlet however, will remain in the Spain. In 2002,Prada Outlet Stuart Weitzman (Stuart Weitzman) Burberry Outletnominated for Oscar nominated star North Face Outlet of global "only a pair of unique" Coach Factory Outlet "million dollar shoe" design.Kate Spade Outlet Stuart Weitzman Michael Kors Outlet (Stuart Weitzman) shoe Coach Outletshine on the Oscar red carpet.Nike Air Max Because of the stars 'Moncler Jackets red carpet has always been entertainment Nike Roshe Run and fashion magazines concerned,Cheap Nike Air Max Stuart Weitzman (Stuart Weitzman) luxuryButy Nike Air Max footwear often wind up in the OK Nike Air Max Damskie People,' Lucky ',Nike Air Max the cover of popular Red Bottom Shoes magazines such as InStyle,Christian Louboutin Outlet Self. Stuart Weitzman is a global leader Balenciaga Outlet?in footwear design Balenciaga Handbags and production companies,Kate Spade Outlet the product is witty charm Toms Shoes to the modern American style,Hermes Belt by fashion shoes-control of Louis Vuitton Outlet all ages all ages. Led by the designer Stuart Weitzman,North Face Outlet Store the brand design is known for North Face Jackets its production of avant-garde The North Face Outlet fashion and Louis Vuitton Outlet wear comfortable shoes,Louis Vuitton Outlet and its products are Timberland Boots frequently seen in the Timberland Outlet world's top fashion Tory Burch Outlet Store magazines and fashion Tory Burch Outlet shows around the world. Weitzman and Tory Burch Shoes amazing design and evening wear Hermes Belt high heels shoes Burberry Outlet design is famous for,Kate Spade Outlet but the brand's product Tory Burch Outlet range covers everything from Burberry Scarf boots to wear with boots to flats North Face Outlet to waterproof shoes UGG Outlet of all varieties. Weitzman quarterly design Michael Kors Outlet produces more than 600 variety of footwear,Ralph Lauren Outlet as a leader in the industry,Gucci Factory Outlet its use of raw materials Gucci Outlet in the shoe unique,www.coachoutletinc.us.com from Cork to Gortex to soft North Face Jackets rubber to top Suede,Prada Outlet you name it. Applicability of Burberry Outlet Stuart Weitzman products Hollister Clothing are well known. Their shoe sizes www.northfaceoutletsale.in.net 50-from the 4th to the 12th,Ferragamo Shoes even a fresh smell in four Tiffany Jewelry width method. As one of the Tiffany Outlet few good design women's shoe designer,NFL Jerseys Weitzman claims to be "the shoe engineer",Cheap Jordans because he believes the Oakley Outlet shoe's primary value North Face Outlet lies in its functionality. (Weitzman products) ED Hardy Outlet sold approximately 2 Burberry Outlet million pairs a year,North Face Outlet quality, Skechers Shoes technology and Marc Jacobs Outlet design of cool won UGG Outlet a very loyal customer base. The brand's North Face Outlet international retail Chan Luu Sale business has grown Toms Outlet rapidly and currently sells Oakley Sunglasses its products in 70 countries. Stuart Weitzman Toms Shoes Saleretail stores all over Beats By Dr Dre the world Coach Outlet (United States,Christian Louboutin Shoes 36 37 in other countries),Oakley Sunglasses and in New York, Beverly Hills, Milan, Paris, Moscow?Valentino Shoes and Beijing has Burberry Outlet a flagship store. Its products are also Michael Kors Outlet sold in the boutique shops Coach Factory Outlet and department stores Coach Outlet Online from around the world,Coach Purses such as Kate Spade Outlet United States of Saks Fifth Avenue,Toms Shoes Neiman Marcus,North Face Outlet Bergdorf Goodman,Scoop NYC,Coach Outlet United Kingdom Harrods,North Face Jackets Japan's Isetan,Oakley Sunglasses China even Carver Toms Outlet (Lane Crawford),North Face Outlet Paris spring department Nike Outlet store (Printemps),Nike Hoodies and Harvey Nicols in Tory Burch Flats Dubai. Many stars rely Marc Jacobs Handbags on Stuart Weitzman for their offerJimmy Choo Shoes to participate in a Jimmy Choos variety of awards and True Religion Outlet in the daily street wear shoes,ED Hardy Outlet including Angelina Jolie,Burberry Belt Eva Mendes, Jennifer Aniston,Tory Burch BootsJessica Alba,Louis Vuitton Belt Rachel McAdams,Ferragamo Belt Kate Hudson,Marc Jacobs Handbags Kim Kardashian,Lululemon Outlet Leighton Meester,Christian Louboutin Shoes Eva Longoria,True Religion Outlet Taylor Swift,Tommy Hilfiger Outlet Katie Holmes and Michael Kors Outlet Jessica Biel. Is the brand of rich and Coach Outlet varied style has attracted a Red Bottoms large number of Kevin Durant Shoes celebrity fans,New Balance Outlet people often see paparazzi Adidas Outlet often photographed in their daily Coach Outlet Online lives outside of the Stephen Curry Jersey red carpet in Stuart Weitzman shoes. Stuart Weitzman evening Vans Outlet shoes covered with redRalph Lauren Outlet carpet movie premieres such as aosiaka,Ugg Boots Sale Grammy and MTV VMA awards ceremony are Ugg Boots Sale common worldwide. Weitzman design set every Skechers Go Walk year for Oscar night red Adidas Yeezy Boost carpet evening dress shoes. From 2002 to Adidas Yeezy 2008, he started a tradition of Oscar,Adidas NMD that is designed for a Coach Outlet lucky starlets attended the North Face Outlet awards ceremony in orphan Ralph Lauren Outlet inlay jewelry shoes,Puma Outlet which caused great attention from Polo Outlet the media on the red carpet with shoes. Because of the design of the shoes are very comfortable, suitable for performances on the stage,www.adidasyeezyboost.in.net Stuart Weitzman's firm sought after www.adidasyeezy.us.com by many musicians and singers,www.adidas-nmd.us.org including Beyonce, Jennifer Lopez, Carrie Underwood, Rihanna and Fergie.
wlpwlp 2015. december 17. 984 hozzászólás 364.
“I louis vuitton outlet stores,louis vuitton handbags guided ray ban wayfarer,ray ban outlet her hand. michael kors outlet online sale,michaelkors.com She reebok,reebok hid michael kors outlet online,michael kors handbags the locket in jordan retro,air jordan her bosom, m a c cosmetics,maccosmetics.com under the new balance shoes,new balance white dressing-gown air jordans,cheap jordans which she prada sunglasses,prada handbags wore cheap nike shoes,nike factory that day. burberry outlet,burberry outlet online The oppression in her breathing increased. oakley vault,oakley sunglasses cheap I raised her ferragamo,ferragamo shoes on hilfiger,tommy hilfiger canada the cheap ugg boots,uggs pillow. The pillow was beats by dre headphones,beats by dr dre not nike roshe,nike roshe run high abercrombie and fitch,abercrombie and fitch kids enough. I coach outlet online,coach outlet store online rested her head on louboutin,red bottom shoes my louis vuitton,louis vuitton outlet online shoulder, louis vuitton canada,louis vuitton canada and adidas schuhe,adidas online shop partially opened yoga pants,lulu lemon her ray ban sunglasses,ray ban wayfarer veil. hogan,hogan She swarovski,swarovski was wedding dresses uk,wedding dress able cheap shoes,shoes outlet to air max 90,air max 95 speak adidas,adidas zx once ray ban,rayban more, north face,the north face feeling ugg australia,uggs on sale a converse,converse momentary tory burch sandals,tory burch relief.“‘Promise,’ designer handbags,purses and handbags she said, hilfiger outlet,tommy hilfiger outlet ‘that no stranger’s michael kors,michael kors hand shall supra shoes,supra shoes touch beats by dre,beats by dre headphones me. ed hardy,ed hardy Promise to bury me asics,asics as swarovski crystal,swarovski crystal I michael kors handbags clearance,michael kors outlet am cheap jordans,jordan retro now.’“I pandora jewellery,pandora jewellery australia gave pandora charms,pandora jewelry her polo ralph lauren outlet,polo ralph lauren my promise.“Her failing north face backpacks,north face jackets breath nike,nike uk quickened. bcbg max,bcbg max She was tiffany jewelry,tiffany jewelry just able to nike,nike articulate eyeglasses online,cheap eyeglasses the ralph lauren,ralph lauren next words:“‘Cover uggs outlet,ugg boots my face burberry,burberry again.’“I nike mercurial,nike mercurial drew the michael kors handbags,michael kors veil timberland boots,timberland outlet over louis vuitton handbags,louis vuitton purses her face. She hermes birkin,hermes birkin bag rested a while ugg boots,ugg boots clearance in silence. lululemon,lululemon Suddenly mac cosmetics,mac makeup the sound burberry canada,burberry outlet online of her ray bans,ray ban sunglasses laboring respiration ralph lauren,ralph lauren outlet ceased. bcbg dresses,bcbg max azria She north face jackets,north face outlet started, uggs,ugg australia and raised her head nike store,nike outlet from michael kors australia,michael kors my shoulder.“‘Are cheap jerseys,nfl jerseys you nike,nike in nike roshe,nike roche pain?’ michael kors,michael kors uhren I michael kors outlet,michael kors outlet online asked.“‘I michael kors bags,michael kors purses am in heaven!’ ray-ban sunglasses,ray ban sunglasses outlet she cheap michael kors,michael kors bags answered.“Her prada,prada head hermes,hermes birkin dropped longchamp outlet,longchamp back on my breast louis vuitton,louis vuitton as she spoke. In michael kors outlet online,michael kors outlet online sale that coach handbags,coach outlet last gucci belts,gucci outlet outburst of abercrombie kids,abercrombie joy coach outlet online,coach outlet her coach factory outlet,coach factory outlet online last breath salvatore ferragamo,ferragamo had nike free run,free running passed. michael kors outlet online,michael kors outlet online sale The tommy hilfiger,tommy hilfiger online moment of her ray ban sunglasses outlet,cheap ray ban supreme lululemon,yoga pants happiness and the moment of nike free 5.0,nike free trainer 5.0 her death tiffany,tiffany canada were one. gucci,gucci shoes uk The mercy toms shoes outlet,toms outlet of God had found ralph lauren,ralph lauren her hollister clothing store,hollister co at last.“I return to my letter new balance,new balance before nike store,nike shoes the ugg,uggs post goes air max 2015,nike air max out.“I have new balance,new balance shoes taken the cheap ray ban,ray bans necessary oakley,oakley measures relojes,omega for true religion,true religion outlet the performance of my michael kors outlet,michael kors outlet online sale promise. She air max,air max will michael kors handbags,cheap michael kors be nike roshe run,roshe buried with the mont blanc pens,montblanc portrait hidden adidas shoes,adidas online shop in ralph lauren polo,ralph lauren her bosom, ralph lauren outlet,ralph lauren outlet online and jordan release dates,air jordan retro with the black veil tiffany and co,tiffany and co over marc jacobs,marc jacobs handbags her the north face,north face backpacks face. nike,nike No nobler long champ,longchamp handbags creature ever gucci mens shoes,gucci handbags breathed the breath of abercrombie and fitch,abercrombie kids life. ugg boots clearance,ugg Tell the ray ban,ray ban stranger who burberry uk,burberry sent pandora uk,pandora bracelet her true religion jeans,true religion jeans outlet his portrait horloges,horloges that her lululemon outlet,lululemon last ugg boots,ugg australia moments tommy hilfiger,tommy hilfiger were joyful longchamp handbags,long champ moments, adidas,adidas shoes through hollister,hollister online shop his nike free,nike free remembrance of longchamp,longchamp her juicy couture,juicy couture handbags as expressed by his gift.“I observe a passage in your gucci handbags,gucci shoes letter to which nike air max,nike air max I have not michael kors uk,michael kors outlet yet replied. You lululemon canada,lululemon ask chanel outlet,chanel purses me if insanity workout,insanity schedule there wedding dresses,bride dresses was any more ralph lauren,polo ralph lauren serious woolrich clearance,woolrich outlet reason for air force,air force the air jordan shoes,retro jordans persistent replica watches,omega watches hiding of thomas sabo,thomas sabo her christian louboutin outlet,christian louboutin face soccer shoes,nike soccer shoes under the veil michael kors outlet,michael kors handbags than babyliss,babyliss flat iron the air max,air max reason which she was mcm handbags,mcm backpack outlet accustomed christian louboutin shoes,christian louboutin to polo ralph,polo ralph lauren outlet online give chanel handbags,chanel outlet to the swarovski,swarovski crystal persons christian louboutin,louboutin shoes about coach outlet,coach outlet store her. true religion outlet,cheap true religion It louis vuitton purses,louis vuitton outlet is p90x workout,p90x3 true coach factory outlet online,coach factory that chanel bags,chanel sunglasses she ralph lauren online shop,polo ralph suffered under a morbid sensitiveness to adidas,adidas.nl the action of light. It is red bottoms,louboutin shoes also uggs,uggs outlet true bebe dresses,bebe outlet that this oakley outlet,oakley store was not north face,north face the only louboutin,louboutin shoes result, or coach outlet store,coach outlet online the instyler,instyler worst result, mizuno running,mizuno of oakley,oakley the louis vuitton,louis vuitton malady roshe run,nike roshe run that louis vuitton bags,louis vuitton afflicted her. She had handbags outlet,wholesale handbags another reason thomas sabo,thomas sabo for keeping coach purses outlet,cheap coach purses her michael kors,michael kors outlet face hidden — a reason known to two persons only: replica handbags,designer handbags to the doctor hollister,hollister who lives jordan shoes,air jordan shoes in the village oakley sunglasses cheap,cheap oakley near her katespade,kate spade outlet father’s house, new balance,new balance and to myself. rolex watches for sale,rolex replica We are both tory burch sale,tory burch handbags pledged never to cheap oakley sunglasses,oakley sunglasses divulge to michael kors,michael kors any flat iron,chi flat iron living creature swarovski canada,swarovski canada what louis vuitton outlet,louis vuitton outlet stores our tiffany,tiffany eyes salomon,salomon alone pandora jewelry,pandora charms have uhren,uhren shop seen. oakley,oakley We hollisterco,hollister clothing store have coach outlet usa,coach bags outlet kept our terrible converse,converse sneakers secret even from ugg australia,ugg boots her father; and ugg boots,ugg boots clearance we coach outlet store online,coach factory outlet shall carry it toms outlet,toms shoes outlet with ralph lauren outlet online,ralph lauren factory store us prada handbags,prada outlet to our michael kors purses,michael kors bags graves. eyeglass frames,eyeglasses frames I have no more polo ralph lauren,polo ralph to say prada outlet,prada sunglasses on timberland shoes,timberland boots this puma,puma online shop melancholy subject ralph lauren factory store,polo ralph lauren outlet to the gucci,gucci person moncler jackets,moncler outlet in watches,rolex watches whose rolex watches,rolex watch interest you write. abercrombie and fitch,abercrombie fitch When he barbour jacket outlet,cheap barbour jackets thinks of her abercrombie fitch,abercrombie.com now, let gucci outlet,gucci shoes outlet him think of hollister clothing,hollister kids the michaelkors.com,michael kors outlet online sale beauty nike canada,nike shoes which christian louboutin,louboutin shoes no chanel,chanel bodily affliction can profane baseball bats,easton batsbeats by dr dre,beats headphones the kate spade outlet,kate spade bags beauty of the tory burch,tory burch shoes freed pandora,pandora charms spirit, true religion jeans outlet,true religion jeans women eternally vans shoes,vans shoes happy burberry outlet online,burberry handbags in polo outlet,polo outlet online its swarovski jewelry,swarovski jewelry union cheap nfl jerseys,baseball jerseys with the toms.com,toms shoes angels ugg,uggs canada of God.“I may add, michael kors,michaelkors.com before I close my basketball shoes,basketball shoes letter, that nfl jerseys,jerseys from china the gucci shoes outlet,gucci belts poor tory burch outlet,tory burch sale old nike,nike store father northface,the north face outlet will omega watches,omega watches not burberry handbags,burberry sale be giuseppe zanotti,giuseppe zanotti sneakers left in cheerless the north face outlet,north face solitude at the mcm bags,mcm backpack lake house. oakley,oakley sunglasses He michael kors outlet online,michael kors bags will pass softball bats,easton bats the remainder roshe runs,nike roshe run of his days kate spade,kate spade handbags under adidas,adidas my louis vuitton outlet online,vuitton handbags roof, giuseppe shoes,giuseppe zanotti with calvin klein,calvin klein outlet my tommy hilfiger,tommy hilfiger outlet stores good prada shoes,prada shoes wife ray ban outlet,ray-ban sunglasses to converse shoes,converse outlet take care of him, nike,nike id and celine handbags,celine outlet my children christian louboutin shoes,red bottom shoes to remind beats headphones,dre headphones him of the brighter harrods,harrods side of ferragamo shoes,salvatore ferragamo life.”So nike factory,nike factory outlet the letter ended. I put cheap oakley,oakley vault it air max,air max away, and retro jordans,jordan retro 11 went longchamp,longchamp outlet out. The abercrombie,abercrombie and fitch solitude tiffany and co,tiffany of polo ralph lauren outlet online,ralph lauren polo my room forewarned me unendurably jimmy choo,jimmy choo outlet of adidas,adidas the coming solitude roshe run,nike roshe run in my own nike air max,nike air max 90 life. new balance outlet,new balance store My interests in this busy world tommy hilfiger outlet,hilfiger outlet were ray ban,ray ban now narrowed huarache,huarache to swarovski,swarovski online shop one hair straightener,ghd object burberry outlet,burberry handbagsvans,vans to ugg,ugg australia the michael kors,michael kors care gucci shoes,gucci mens shoes of uggs on sale,ugg australia my burberry outlet,burberry outlet online mother’s toms shoes,toms.com failing levi's jeans,levis outlet health. moncler outlet,moncler jackets outlet Of nike air max,air max the nike free,nike running shoes two ray ban,ray ban women burberry,burberry outlet whose hearts nike huarache,huarache had once north face outlet,northface beaten in vans,vans loving sympathy with barbour jackets,barbour jackets outlet mine, one pandora,pandora lay nike air,air max thea in oakley sunglasses,oakley sunglasses outlet her the north face,north face canada grave rolex watches,rolex watches and vuitton handbags,louis vuitton bags the other jordan,jordans was oakley sunglasses outlet,cheap oakley sunglasses lost to juicy couture outlet,juicy couture clothings me in iphone cases,iphone 5s cases a foreign womens clothing,boutique clothing land. ralph lauren, On hollister,hollister clothing the drive by the sea hilfiger online shop,tommy hilfiger online shop I hermes outlet,hermes belt met my mother, bottega,veneta in her
Pene 2011. július 12. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Pezsmapatkany #60. hozzászólására
kulon naptar kene kulonbozo jatekoknak
"Tudom, hogy a főoldalon a híreket már szűri, de ez kevés. A jobb felső boxban is mind-mind szűrnie kéne a replayek, fórumok, hírek, minden, blogok, klánhírek között, ezen felül a naptár és a fogadóiroda meccseit és az eseménynaptár eseményeit is külön kellene válassza!!!

Végülis mindhez megadjuk, hogy milyen játékhoz is tartozik, szóval már csak ezt kéne figyelni."

már csak a programozókon múlik. maximális prioritással van bent a todo listában. bár azt hiszem előtte a fogadóiroda lesz kicserélve egy kiemelt replay/vod részre.
http://techno.org/electronic-music-guide/music.swf
Válasz Pene #57. hozzászólására
http://sc.rts.hu/content/2011/06/22/Esemenynaptar - feltöltöttem egy-két teszt eseménnyel, kérem mind a BW-s, mind az SC2-es közösség tagjait, hogy mondjanak véleményt róla. minden ötletet várunk!
kulon naptar kene kulonbozo jatekoknak
semmi
a nyamnyamozás nagyon béna szerintem, totál nincs értelme kivenni a káromkodást, nem szoktunk átkozódni, a magyar nyelvhez hozzá tartozik hogy ha fokozni akarod valaminek a negatívságát akkor trágár kifejezéseket használsz
Pene 2011. június 22. 7054 hozzászólás 10.
http://sc.rts.hu/content/2011/06/22/Esemenynaptar - feltöltöttem egy-két teszt eseménnyel, kérem mind a BW-s, mind az SC2-es közösség tagjait, hogy mondjanak véleményt róla. minden ötletet várunk!
Vorti 2011. június 18. 19 hozzászólás 6634.
Moderálva...
Pene 2011. június 17. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Darc1n #54. hozzászólására
Moderálva...
ezt ne itt... nem tudom miért fáj neked, ha ír a csevegőtökre, de szólunk neki természetesen. vicces, hogy ti ketten nem tudjátok megbeszélni ezt, azt hittem felnőtt embereknek ez nem okoz gondot. (és nem kérek választ, ezzel ne szemeteljük tele ezt a topikot)...

Forgot: ezt ismerem jól, oké, köszi!
Darc1n 2011. június 17. 21 hozzászólás 6399.
Moderálva...
ForgoT 2011. június 17. 121 hozzászólás 2497.
Válasz Pene #52. hozzászólására
Kértetek egy naptárat. Jelenleg ezt (is) fejlesztik, már van belőle béta verzió. Milyen volt a régi naptár, milyen fő funkciókkal rendelkezett? Mit kellene mindenképpen tudnia?

"- Legyen egy naptár, ami mutatja a bejegyzéseket" - okés, vettük. ezen felül?
Pene 2011. június 16. 7054 hozzászólás 10.
Kértetek egy naptárat. Jelenleg ezt (is) fejlesztik, már van belőle béta verzió. Milyen volt a régi naptár, milyen fő funkciókkal rendelkezett? Mit kellene mindenképpen tudnia?

"- Legyen egy naptár, ami mutatja a bejegyzéseket" - okés, vettük. ezen felül?
Válasz ForgoT #50. hozzászólására
van egy progi amit ugyhívnak hogy sc2gears elég jol kielemzi a replayeket , kb minden lathato rajta , és az a jó hogy magyar fejlesztésű a progi. Szóval ha a program magában nem is segít , de a srác aki csinálja biztos tud vmi kis segítséget adni. /parser-t énse találtam bár nem is tudom h. hogy keressem , ESL-en sincs még sc2es repekhez/
Sc2 gears
Rákerestem, zéró idő alatt találtam PHP-s sc2 replay parsert
http://code.google.com/p/phpsc2replay/
"Az, hogy bm és pofázik és törném orrát nem jelenti hogy erõszakos vagyok."
ForgoT 2011. június 15. 121 hozzászólás 2497.
Válasz Pene #45. hozzászólására
Lett. Leosztottuk, hogy az aktív tagok közül ki mit csinál majd a szerkesztőségben, illetve a programozóink szerint a felvetett ötletek (amiket a fórumban talált hozzászólások alapján prezentáltunk nekik) megvalósíthatók, és neki is fognak majd ennek amint lesz idejük. Valószínűleg a fogadóiroda helyére be fognak kerülni a friss replayek, a szűrő (habár már most is működik a főoldalra kikerült hírekre!) szűrni fogja a jobb felső boxban található híreket (ill. azok címeit), a blogokat, repeket, fórumokat is stb. ahogy kértétek (ez a cshu-n is fontos, így a megvalósításának valószínűsége igen nagy:p).

Véleményem szerint némi egyetértés volt a moderálás "keménységét" illetően, de azt nektek olvasóknak is látnotok kell, hogy miután ez egy olyan hírportál ami regisztrálva van/lett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál, így ránk is vonatkoznak bizonyos szabályok. Természetesen lehet flame-elni, fogyatékos kommentek garmadáját felvinni a netre (ha ez ekkora igény), viszont az kifejezetten jó lenne, ha mindez különböző etnikumok és melegebb tájak emlegetése nélkül történne.

Amit Scoty említett, az sajnos még mindig probléma. Inkább sc2-es hírezőink vannak és főképp ezen a vonalon látom biztosítottnak a jövőt. Kifejezetten örülnék, ha azok akik konstruktívabbnak viszonyultak e fórumban az oldalt illetően, sőt, egykor a régi oldalon is dolgoztak így vagy úgy (Pezsmapatkanyra emlékszem), azok itt újra aktívak lennének. Sajnos zimp jelenleg eléggé inaktív (talán a vizsgái miatt, talán más okból, nem igazán tudjuk), és nem igazán van se helyettese, se senki más, aki hírezne. Alább fel fogom sorolni, hogy milyen "munkakörökbe" keresünk embereket.

De előtte még fontos megemlíteni, hogy ha bárki tud korrekten működő bw/sc2 replay parserről, az kérem ossza meg velünk (64 bites kéne). Mindenképpen szeretnénk automatizálni a folyamatot, hogy ne kelljen a felhasználóknak megadni az egyes, replayből amúgy is kinyerhető adatokat (lásd pl. http://w3.rts.hu/replays/view/19449 vagy http://dota.rts.hu/replays/view/19457 ). Erről vki valami infó, hogy lett-e ilyen beépített feature: http://blizzardry.com/threads/71-StarCraft-2-Replay-Parser ?

A spoilerezés lehetősége is vissza fog kerülni az új fórummotorral.

És akkor azok a pozíciók, ahova keresünk még embereket (azért írom le, hogy egyáltalán tudjátok mit lehetne csinálni):

- hírezés,
- hét képe rovat abajgatása,
- szavazás igazgatása,
- replayek feltöltése (addig is, amíg még nincs kész az új rendszer),
- gyikbe cikkek, how-to-k írogatása elsősorban kezdők számára,
- a fogadóirodába meccsek felvitele (valamely nagy külföldi oldal alapján),
- korrektorkodás,
- vod-ok készítése,
stb.

Természetesen a hírezés lenne az elsődleges, és itt is lehet vállalni sokfélét (aktuális ligák és meccsek hírezése, retro cikkek gyártása, interjúk készítése, repek elemzése, az elmúlt hét/hónap legjobb repjeinek csokorba gyűjtése, vodok hírezése, angol nyelvű anyagok fordítása stb.). Aki érzi magában az erőt, hogy akár heti egy (nem több!) cikket/hírt összedobna, az nyugodtan keressen meg engem privát üzenetben, hogy megbeszéljük a részleteket.

És végül még szeretném azt elmondani, hogy az átállástól eltelt idő alatt a w3-asok és a dotások már megkapták a replay szekciójukat, és mellette még igen sok apróbb és nagyobb dolot amit kértek. Csak azért, mert a közösségeik egykori vezetői vették a fáradtságot, hogy kommunikálják az igényeiket, és nem csak úgy eltűntek a semmiben vagy éppen útközben feladták. Remélem most ezt a problémát sikeresen áthidaltuk.

Ezen kívül, ha igény mutatkozna rá, szívesen tartunk szöveges alapokra helyezett szerkesztőségit is szerintem, de akár én is szívesen leülök egy órácskára bárkikkel (pl. Forgot :)) beszélgetni vagy így, vagy úgy, csak hogy ne veszítsünk el még több időt, lelkes embert, et cetera.
van egy progi amit ugyhívnak hogy sc2gears elég jol kielemzi a replayeket , kb minden lathato rajta , és az a jó hogy magyar fejlesztésű a progi. Szóval ha a program magában nem is segít , de a srác aki csinálja biztos tud vmi kis segítséget adni. /parser-t énse találtam bár nem is tudom h. hogy keressem , ESL-en sincs még sc2es repekhez/
Sc2 gears
Pene 2011. június 15. 7054 hozzászólás 10.
Válasz DiNaMiC.DiNaMiT #48. hozzászólására
Nekem már nincs meg, zimpnek talán... de holnap összeírom a listát megint
Köszönöm. Ha itt küldted netalántán, akkor van kimenő üzenetek mappa :)
Válasz Pene #47. hozzászólására
El tudnád hozzám is juttatni ezt a javaslatcsomagot? És akkor biztosan eljut a fejlesztőkhöz is :)
Nekem már nincs meg, zimpnek talán... de holnap összeírom a listát megint
Pene 2011. június 15. 7054 hozzászólás 10.
Válasz DiNaMiC.DiNaMiT #46. hozzászólására
Fogadóiroda admin az én lennék (sc részlegen), de megmondtam, hogy amíg nem csinálják meg normálisra, addig nem vagyok hajlandó vele foglalkozni. zimp már iratott velem listát a problémákról, el is lett küldve... természetesen zéró reakció
El tudnád hozzám is juttatni ezt a javaslatcsomagot? És akkor biztosan eljut a fejlesztőkhöz is :)
Válasz Pene #45. hozzászólására
Lett. Leosztottuk, hogy az aktív tagok közül ki mit csinál majd a szerkesztőségben, illetve a programozóink szerint a felvetett ötletek (amiket a fórumban talált hozzászólások alapján prezentáltunk nekik) megvalósíthatók, és neki is fognak majd ennek amint lesz idejük. Valószínűleg a fogadóiroda helyére be fognak kerülni a friss replayek, a szűrő (habár már most is működik a főoldalra kikerült hírekre!) szűrni fogja a jobb felső boxban található híreket (ill. azok címeit), a blogokat, repeket, fórumokat is stb. ahogy kértétek (ez a cshu-n is fontos, így a megvalósításának valószínűsége igen nagy:p).

Véleményem szerint némi egyetértés volt a moderálás "keménységét" illetően, de azt nektek olvasóknak is látnotok kell, hogy miután ez egy olyan hírportál ami regisztrálva van/lett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál, így ránk is vonatkoznak bizonyos szabályok. Természetesen lehet flame-elni, fogyatékos kommentek garmadáját felvinni a netre (ha ez ekkora igény), viszont az kifejezetten jó lenne, ha mindez különböző etnikumok és melegebb tájak emlegetése nélkül történne.

Amit Scoty említett, az sajnos még mindig probléma. Inkább sc2-es hírezőink vannak és főképp ezen a vonalon látom biztosítottnak a jövőt. Kifejezetten örülnék, ha azok akik konstruktívabbnak viszonyultak e fórumban az oldalt illetően, sőt, egykor a régi oldalon is dolgoztak így vagy úgy (Pezsmapatkanyra emlékszem), azok itt újra aktívak lennének. Sajnos zimp jelenleg eléggé inaktív (talán a vizsgái miatt, talán más okból, nem igazán tudjuk), és nem igazán van se helyettese, se senki más, aki hírezne. Alább fel fogom sorolni, hogy milyen "munkakörökbe" keresünk embereket.

De előtte még fontos megemlíteni, hogy ha bárki tud korrekten működő bw/sc2 replay parserről, az kérem ossza meg velünk (64 bites kéne). Mindenképpen szeretnénk automatizálni a folyamatot, hogy ne kelljen a felhasználóknak megadni az egyes, replayből amúgy is kinyerhető adatokat (lásd pl. http://w3.rts.hu/replays/view/19449 vagy http://dota.rts.hu/replays/view/19457 ). Erről vki valami infó, hogy lett-e ilyen beépített feature: http://blizzardry.com/threads/71-StarCraft-2-Replay-Parser ?

És akkor azok a pozíciók, ahova keresünk még embereket (azért írom le, hogy egyáltalán tudjátok mit lehetne csinálni):

- hírezés,
- szavazás igazgatása,
- korrektorkodás,
- vod-ok készítése,
stb.

Természetesen a hírezés lenne az elsődleges, és itt is lehet vállalni sokfélét (aktuális ligák és meccsek hírezése, retro cikkek gyártása, interjúk készítése, repek elemzése, az elmúlt hét/hónap legjobb repjeinek csokorba gyűjtése, vodok hírezése, angol nyelvű anyagok fordítása stb.). Aki érzi magában az erőt, hogy akár heti egy (nem több!) cikket/hírt összedobna, az nyugodtan keressen meg engem privát üzenetben, hogy megbeszéljük a részleteket.

És végül még szeretném azt elmondani, hogy az átállástól eltelt idő alatt a w3-asok és a dotások már megkapták a replay szekciójukat, és mellette még igen sok apróbb és nagyobb dolot amit kértek. Csak azért, mert a közösségeik egykori vezetői vették a fáradtságot, hogy kommunikálják az igényeiket, és nem csak úgy eltűntek a semmiben vagy éppen útközben feladták. Remélem most ezt a problémát sikeresen áthidaltuk.

Ezen kívül, ha igény mutatkozna rá, szívesen tartunk szöveges alapokra helyezett szerkesztőségit is szerintem, de akár én is szívesen leülök egy órácskára bárkikkel (pl. Forgot :)) beszélgetni vagy így, vagy úgy, csak hogy ne veszítsünk el még több időt, lelkes embert, et cetera.
Fogadóiroda admin az én lennék (sc részlegen), de megmondtam, hogy amíg nem csinálják meg normálisra, addig nem vagyok hajlandó vele foglalkozni. zimp már iratott velem listát a problémákról, el is lett küldve... természetesen zéró reakció
Pene 2011. június 14. 7054 hozzászólás 10.
Válasz ForgoT #44. hozzászólására
Lett valami eredménye a tegnapi mumbles dolognak?

- hírezés,
- szavazás igazgatása,
- korrektorkodás,
- vod-ok készítése,
stb.

ForgoT 2011. június 14. 121 hozzászólás 2497.
Lett valami eredménye a tegnapi mumbles dolognak?
Bilgames 2011. június 13. 38 hozzászólás 4821.
Válasz Drang #35. hozzászólására
Kedves Játékostársak!

Jövő hét hétfőn 2011. 06. 13. 20 órai kezdettel az OGC mumblén (ip: mumble.ogc.hu port: 64738) tartunk egy megbeszélést sc.rts.hu jövője ügyében! Örülnénk, ha megtisztelnétek minket avval, hogy segítetek és elmondjátok meglátásaitokat. (Amennyiben ismersz bárkit, aki még szívesen részt venne az oldal rendbetételében, őt is nyugodtan irányítsd a megbeszélésre!)

üdvözlettel:
Drang
OGC szerkesztő
Sajnos én nem érek rá este (meg én nem is vagyok ős rshus, csak szeretem/szerettem a sok vicczes hozzászólást olvasgatni) azért néhány gondolat a konstruktivitás jegyében:

- engem személy szerint nem zavar a közös sc/sc2 részleg (tl.neten is így van), szerintem elég lenne csak választhatóvá tenni, hogy milyen hír jelenjen meg (mondjuk hír sincsen sok, de ez már régen is így volt, ) az oldal lelke úgyis a kommmentek/fórum és abból a kifejezett sc1/sc2-re vonatkozó témákon túl úgyis bárki elolvashatja/hozzászólhat
- a moderálási elvekből mindenképpen engedni (ahogy pene is írta nem minden határon túl de azért sokat megengedve) az rshun szerintem a legjobb a sok flame/fogyi/anyázós komment volt
-azt a vonalat erősíteni amiben ez az oldal jobb a konkurenciánál (a fogyatékos felhasználókon kívül, bocs) pl replay feltöltés: az oldalsávon lehetne látni a repeket mindenféle kategória szerint csoportosítva matchup/letöltések száma stb., normális leírással esetleg térképpel, apm grafikonnal
(ilyen jellegű a fogadóiroda is ami szintén egyedi és egy kis fejlesztéssel népszerű lehetne)
Scoty 2011. június 13. 38 hozzászólás 4820.
Üdv néktek .Az én véleményem személy szerint az hogy nem annyira van foglalkozva sc brw témákkal mint amilyen volt rshu -on volt anno, igaz nem voltam sok ideig be regisztrálva (kb1 év)de elég gyakran voltak témák illetve infók frissítve sc bw világáról.De viszont amióta ősze lett rakva két oldal szinte semmi nincs frissítve pedig szerintem lennénk többen is akik gyakrabban fel látogatnának, de így már nekem is kezd unalmas lenni.Így vissza gondolva nekem jobban be jött rshu régi honlap.De szerintem legalább is az én véleményem hogy nem is lenne semmi baj hogy egybe lett az oldal rakva csak azt színvonalat kellene át hozni amilyen volt vagy legalább hasonlóan. És ezt nem fikázás képen írtam mert biztos hogy sokk meló van vele mármint az oldallal de sc bw- al kapcsolatban ez a véleményem.
ForgoT 2011. június 13. 121 hozzászólás 2497.
Válasz Drang #38. hozzászólására
Egy hangkommunikációs szoftver.
Mumble infó
Mumble letöltés
skippelem mert nincs működőképes beszélőkém. :(
Revolution 2011. június 12. 971 hozzászólás 372.
Na de hogy ismét a témához is szóljak
http://www.rts.hu/ -n jobb oldalt a legfrissebb kommentek résznél 8 éves kommentek vannak. Még azokból az időkből amikor rshu megalapult, jó lenne ha nem ezeket jelezné legfrissebbnek :D

Lehet hogy ez csak az én szememet szúrja, de engem ez már nagyon régóta bosszant :)
Nem az számít ki honnan jött, hanem az, hogy hová tart.
Pene 2011. június 12. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Revolution #33. hozzászólására
SC2.hu csapatunk annyira gentleman, hogy még külön hírbe ki is rakta hogy rshu összeolvadt OGC-vel és rakott róluk linket. A látogatók nem is értették, minek reklámozzuk a konkurenciát :)
De látod ez se hozott ide új arcokat, esetleg ránéztek, de ennyi, nem ragadt itt senki, max néha ránéz egy fél percre
riszpekt
Drang 2011. június 11. 2730 hozzászólás 86.
Válasz ForgoT #36. hozzászólására
mi az a mumble? pls vmi link v. hasonlo dolog mert nemvágom.
Egy hangkommunikációs szoftver.
Mumble infó
Mumble letöltés
Drang over and out!
WannaB 2011. június 11. 236 hozzászólás 1519.
SC2.hu csapatunk annyira gentleman, hogy még külön hírbe ki is rakta hogy rshu összeolvadt OGC-vel és rakott róluk linket. A látogatók nem is értették, minek reklámozzuk a konkurenciát :)
De látod ez se hozott ide új arcokat, esetleg ránéztek, de ennyi, nem ragadt itt senki, max néha ránéz egy fél percre
ez olyan komment, amit szinte biztos nem kurázsi írt :D
Anti Global Retardator A.K.A CALEBMACI
ForgoT 2011. június 11. 121 hozzászólás 2497.
Válasz Drang #35. hozzászólására
Kedves Játékostársak!

Jövő hét hétfőn 2011. 06. 13. 20 órai kezdettel az OGC mumblén (ip: mumble.ogc.hu port: 64738) tartunk egy megbeszélést sc.rts.hu jövője ügyében! Örülnénk, ha megtisztelnétek minket avval, hogy segítetek és elmondjátok meglátásaitokat. (Amennyiben ismersz bárkit, aki még szívesen részt venne az oldal rendbetételében, őt is nyugodtan irányítsd a megbeszélésre!)

üdvözlettel:
Drang
OGC szerkesztő
mi az a mumble? pls vmi link v. hasonlo dolog mert nemvágom.
Drang 2011. június 11. 2730 hozzászólás 86.
Kedves Játékostársak!

üdvözlettel:
Drang
OGC szerkesztő
Drang over and out!
snecig3ci 2011. június 11. 33 hozzászólás 5144.
Nem a konkurens oldaltól, hanem sc2-ről jöhetnének át emberek sc1-re, akiknek új a sc.
Revolution 2011. június 11. 971 hozzászólás 372.
Válasz snecig3ci #32. hozzászólására
Kellenének noobok, át kéne szokatni új sc2-söket.
snecig3ci 2011. június 11. 33 hozzászólás 5144.
Kellenének noobok, át kéne szokatni új sc2-söket.
Válasz Pene #30. hozzászólására
Ezzel valamilyen szinten tisztában is vagyok, hiszen tudom, hogy a régi játékok közösségei mind haldokolnak (ld. Quake, UT stb.). Viszont ha teszem azt itt az SC2, akkor azzal lehetne valamit kezdeni, legalább ezzel a játékkal foglalkozhatnánk sokkal aktívabban még annak ellenére is, hogy ott az sc2.hu (jól tudom, hogy milyen az, ha van konkurencia, és azt is, hogy milyen előnyökkel és hátrányokkal jár a közösségre nézve az, ha nincs). Természetesen azt az olvasói igényt is akceptálni tudom, hogy a szűrő a fenti boxban is működhetne, hogy ne csak a főoldal híreit "ossza ketté".

Nem lenne rossz, ha a problémák összeszedésén túl azokat sorrendbe is raknánk, hogy a fejlesztők tudják minek essenek neki legelőször. Mondjuk adjunk a dolognak még két-három napot, addig én is pluszban összeszedem a http://www.counter-strike.hu/content/2011/04/28/Szolj_hozza_-_mit_valtoztatnal kommentjeiből az okosságokat, és utána szépen leadjuk az illetékes(ek)nek. És reméljük nem kell túl sokat várni, már csak azért se, hogy ne azok ássák meg a magyar bw sírját, akik tényleg jószándékkal viszonyultak hozzá :)

Az már szinte biztosnak tűnik, hogy a szűrő lenne a legfontosabb. Kérdezem, hogy elfogadható-e ez a megoldás (mindent szépen ketté tud majd választani, amit csak kell, remélhetőleg), vagy csak és kizárólag az lenne a járható út, hogy két külön oldal legyen (a kérdésem némileg költői)?
Én most csak az sc részlegről beszéltem, az sc2-vel valóban jó lenne valamit kezdeni.
De igazából nem tudom hogy van-e egyáltalán értelme, bár én is néhanapján kirakok 1-1 hírt :D

sc2.hu-n is szerkesztő vagyok, tehát tisztában vagyok az ottani statisztikai adatokkal. Több mint 1000 rendszeresen visszatérő látogató, jobb napokon az oldal letöltések száma a 20000-t is megközelíti és esetlegesen még meg is haladja, ha nagyon fontos hírek láttak napvilágot

Kb olyan ez, mint ha a tesco mellett egy bácsika nyitna egy kis boltot, és megpróbálna megélni belőle. Hát túl sok esélye nem lenne :)
Pene 2011. június 11. 7054 hozzászólás 10.
Válasz Revolution #29. hozzászólására
Az a baj, hogy haldoklik az sc és 10 ember miatt senkinek sincs kedve hírt írni
Régen Noia idejében százan cuppantunk rá egyszerre a legfrissebb hírekre, és legalább 100 hozzászólás érkezett egy hírhez de ez az idő már elmúlt. Sokan megunták a játékot, és itt hagyták az oldalt
Amíg replays.hu néven működtünk, még volt néhány tag aki be-bekukkantott néha napján, hogy mi a helyzet, és esetleg kommentelt is, és akkor mindenki kérdezte, hát te még élsz?
De ez is már véget ért, mivel rshu megszűnt létezni, ez egy teljesen másik oldal, teljesen más szabályokkal, ahelyett hogy fellendítette volna az átállás az sc részleget, a sírba taszította. Hiszen most már semmi nem emlékeztet a régi oldalra, és a héba-hóba visszatérő látogatók is végleg itt hagyták az oldalt

Mostanra már tényleg csak a kemény mag maradt, az a 10 ember, aki ha bármi történne akkor is itt lenne
Ezzel valamilyen szinten tisztában is vagyok, hiszen tudom, hogy a régi játékok közösségei mind haldokolnak (ld. Quake, UT stb.). Viszont ha teszem azt itt az SC2, akkor azzal lehetne valamit kezdeni, legalább ezzel a játékkal foglalkozhatnánk sokkal aktívabban még annak ellenére is, hogy ott az sc2.hu (jól tudom, hogy milyen az, ha van konkurencia, és azt is, hogy milyen előnyökkel és hátrányokkal jár a közösségre nézve az, ha nincs). Természetesen azt az olvasói igényt is akceptálni tudom, hogy a szűrő a fenti boxban is működhetne, hogy ne csak a főoldal híreit "ossza ketté".

Nem lenne rossz, ha a problémák összeszedésén túl azokat sorrendbe is raknánk, hogy a fejlesztők tudják minek essenek neki legelőször. Mondjuk adjunk a dolognak még két-három napot, addig én is pluszban összeszedem a http://www.counter-strike.hu/content/2011/04/28/Szolj_hozza_-_mit_valtoztatnal kommentjeiből az okosságokat, és utána szépen leadjuk az illetékes(ek)nek. És reméljük nem kell túl sokat várni, már csak azért se, hogy ne azok ássák meg a magyar bw sírját, akik tényleg jószándékkal viszonyultak hozzá :)

Az már szinte biztosnak tűnik, hogy a szűrő lenne a legfontosabb. Kérdezem, hogy elfogadható-e ez a megoldás (mindent szépen ketté tud majd választani, amit csak kell, remélhetőleg), vagy csak és kizárólag az lenne a járható út, hogy két külön oldal legyen (a kérdésem némileg költői)?
Válasz Pene #28. hozzászólására
Kedves bw-sek, sc2-sök!

Sajnálattal látom, hogy a négy, úgymond integrált közösségből ti vagytok az egyik (az aoe mellett), amelyiket igen megviselt ez az átállás. Ezt pont nem vártam, hiszen hosszú évek óta stabilan működtetek, és habár folyamatosan ment a rinyálás, hogy nem fejlődik az oldal, mégis sokan kitartottak, volt élet.

Namármost ez szerintem egy minimum három oldalú játékon fog eldőlni, hogy mi lesz a hazai bw szcénának a sorsa: Van ugyebár az OGC, vannak a szerkesztők, illetve vagytok Ti.

Az teljesen egyértelmű, hogy ha az OGC nem ad megfelelő alapot, akkor nem lesz ennek jó vége.

Mint ahogy az is egyértelmű, hogy ha a közösség nem fog össze, nem viseltet türelemmel, és nem érti meg, hogy: ad egy, a fejlesztésekhez idő kell (főleg, ha az gyakorlatilag non-profit alapokon megy), ad kettő, hogy ha nem tudjuk milyen igényeitek vannak, akkor nem tudunk fejleszteni se (ld. lentebb a szerkesztőkre, DACA-ra stb. vonatkozó dolgokat), ad három, hogy ha ilyen bozótharcot akar vívni azokkal, akik tesznek is valamit azért, hogy előrébb lendüljön az oldal szekere, akkor abból csak sértődés és anyázás lesz.

És még ugyebár itt vannak az oldal szerkesztői is, akikek a munkájába én a világért sem szeretnék beleszólni, de talán javasolnám, hogy első körben némileg enyhítsetek a moderálási szokásaitokon, ha már ennyire ez az igény. Én sem vagyok a híve a trágárságnak, és a kötöszavak helyetti bazmegolásnak, de ha ez kell, hát valamilyen szinten engedném. Kettő: javasolnám, hogy szedjétek össze a szerkesztői csapatot is, hogy ki aktív, ki nem, próbáljatok minden épkézláb embert bevonni a munkába, s mindenképpen osszátok le, hogy ki mit csinál. Annyira nem látok bele az életetekbe, hogy tudjam ki mennyire ér rá, de úgy vélem napi két hírt ki tudnátok termelni (és ez elvárható is lenne olvasói oldalról is). Miután tényleg szeretném, hogy ez az oldal legalább középtávon, de inkább hosszútávon korrekt közöségi oldallá váljon, így hajlandó vagyok még cs-s beállítottságom ellenére is beállni a stábba (mondjuk a '98-99-2000-es bw-s emlékek okán), hogy az első átmeneti krízist túléljük, túléljétek. Mint már egyszer kifejtettem azt is publikusan, hogy az újonnan csatlakozott közösségek törékenyebbek, mint a már meglévők, így talán ez a döntésem sem olyan meglepő. De jó lenne látni, hogy ebből a munkából mindazok is kiveszik a részüket, akiknek egykoron A M R meg még ki tudja milyen flagjei voltak a régi oldalon, és nem csak szítják a flame-et, és azon rágódnak, hogy ez így nem lesz jó. Egy közösséget összetartani csak a közösség tagjai tudnak, a technikai problémák sokadlagosak (de természetesen nem elhanyagolhatóak, de túldramatizálni sem kellene a dolgokat (pl. hogy nulla fejlesztés sem történt az oldalon, mióta idejöttetek, az elég nagy kamu).
Az a baj, hogy haldoklik az sc és 10 ember miatt senkinek sincs kedve hírt írni
Régen Noia idejében százan cuppantunk rá egyszerre a legfrissebb hírekre, és legalább 100 hozzászólás érkezett egy hírhez de ez az idő már elmúlt. Sokan megunták a játékot, és itt hagyták az oldalt
Amíg replays.hu néven működtünk, még volt néhány tag aki be-bekukkantott néha napján, hogy mi a helyzet, és esetleg kommentelt is, és akkor mindenki kérdezte, hát te még élsz?
De ez is már véget ért, mivel rshu megszűnt létezni, ez egy teljesen másik oldal, teljesen más szabályokkal, ahelyett hogy fellendítette volna az átállás az sc részleget, a sírba taszította. Hiszen most már semmi nem emlékeztet a régi oldalra, és a héba-hóba visszatérő látogatók is végleg itt hagyták az oldalt

Mostanra már tényleg csak a kemény mag maradt, az a 10 ember, aki ha bármi történne akkor is itt lenne
Pene 2011. június 11. 7054 hozzászólás 10.
Kedves bw-sek, sc2-sök!

Sajnálattal látom, hogy a négy, úgymond integrált közösségből ti vagytok az egyik (az aoe mellett), amelyiket igen megviselt ez az átállás. Ezt pont nem vártam, hiszen hosszú évek óta stabilan működtetek, és habár folyamatosan ment a rinyálás, hogy nem fejlődik az oldal, mégis sokan kitartottak, volt élet.

Namármost ez szerintem egy minimum három oldalú játékon fog eldőlni, hogy mi lesz a hazai bw szcénának a sorsa: Van ugyebár az OGC, vannak a szerkesztők, illetve vagytok Ti.

Az teljesen egyértelmű, hogy ha az OGC nem ad megfelelő alapot, akkor nem lesz ennek jó vége.

Mint ahogy az is egyértelmű, hogy ha a közösség nem fog össze, nem viseltet türelemmel, és nem érti meg, hogy: ad egy, a fejlesztésekhez idő kell (főleg, ha az gyakorlatilag non-profit alapokon megy), ad kettő, hogy ha nem tudjuk milyen igényeitek vannak, akkor nem tudunk fejleszteni se (ld. lentebb a szerkesztőkre, DACA-ra stb. vonatkozó dolgokat), ad három, hogy ha ilyen bozótharcot akar vívni azokkal, akik tesznek is valamit azért, hogy előrébb lendüljön az oldal szekere, akkor abból csak sértődés és anyázás lesz.

És még ugyebár itt vannak az oldal szerkesztői is, akikek a munkájába én a világért sem szeretnék beleszólni, de talán javasolnám, hogy első körben némileg enyhítsetek a moderálási szokásaitokon, ha már ennyire ez az igény. Én sem vagyok a híve a trágárságnak, és a kötöszavak helyetti bazmegolásnak, de ha ez kell, hát valamilyen szinten engedném. Kettő: javasolnám, hogy szedjétek össze a szerkesztői csapatot is, hogy ki aktív, ki nem, próbáljatok minden épkézláb embert bevonni a munkába, s mindenképpen osszátok le, hogy ki mit csinál. Annyira nem látok bele az életetekbe, hogy tudjam ki mennyire ér rá, de úgy vélem napi két hírt ki tudnátok termelni (és ez elvárható is lenne olvasói oldalról is). Miután tényleg szeretném, hogy ez az oldal legalább középtávon, de inkább hosszútávon korrekt közöségi oldallá váljon, így hajlandó vagyok még cs-s beállítottságom ellenére is beállni a stábba (mondjuk a '98-99-2000-es bw-s emlékek okán), hogy az első átmeneti krízist túléljük, túléljétek. Mint már egyszer kifejtettem azt is publikusan, hogy az újonnan csatlakozott közösségek törékenyebbek, mint a már meglévők, így talán ez a döntésem sem olyan meglepő. De jó lenne látni, hogy ebből a munkából mindazok is kiveszik a részüket, akiknek egykoron A M R meg még ki tudja milyen flagjei voltak a régi oldalon, és nem csak szítják a flame-et, és azon rágódnak, hogy ez így nem lesz jó. Egy közösséget összetartani csak a közösség tagjai tudnak, a technikai problémák sokadlagosak (de természetesen nem elhanyagolhatóak, de túldramatizálni sem kellene a dolgokat (pl. hogy nulla fejlesztés sem történt az oldalon, mióta idejöttetek, az elég nagy kamu).
Válasz Stryker #26. hozzászólására
Legalább elkezdődött valami. Továbbra is törlöm az OFF tartalmú dolgokat.
A többiről egyeztetek a fejlesztőkkel.
Admin oldalon is már írtam, sőt könyörögtem, hogy csináljátok már meg legalább végre a replay letöltés számlálót, ahányszor rákattintok a gombjára annyi letöltést számol. Bárki 5 perc alatt 1000 letöltést generálhat ha trollkodni van kedve.
Stryker 2011. június 11. 249 hozzászólás 1470.
Legalább elkezdődött valami. Továbbra is törlöm az OFF tartalmú dolgokat.
A többiről egyeztetek a fejlesztőkkel.
ForgoT 2011. június 11. 121 hozzászólás 2497.
Először is a bw-t és az sc2-t külön kéne választani , ez a legfontosabb dolog. Ha ez megvan jöhetnek a repfeltöltés dolgok , meg miegymás. ja és sc2-n nemtudom milyen adminok vannak de nagyon elvannak tűnve , heti 4000 post van más oldalakon esportal kapcsolatban itt meg vmi fos legot akar az egyik admin árulni , ezmi?
OFF
OFF
Epito jellegu javaslatokat mar joval atallas elott tettunk, es teljes mertekben ignoralva lettek (pl ne legyen kozos oldalon 2 kulonbozo jatek). sztem ez annyira alap keres hogy amig nincs megoldva kb felesleges masrol beszelni.
fogadoiroda helyett inkabb naptar kene, fogadoiroda meg valahova mashova, meg mashogy, nem ilyen havonta uj szezon.
online felhasznaloknal csak bw-s felhasznalok, kiemelt tema nem kell, helyette nemtom mi, mondjuk legutolso par replay, hirdetes is csak a helyet foglalja, ugyis minden ertelmes ember hasznal valamilyen adblockot, de ha nem akkor se kattint ra max veletlenul, valami kevesbe zavaro helyen kene lenni.
Egesz teteje oldalnak tul nagy, majdnem fele oldalt elveszi mire egyaltalan erdemi dolog jon, narancssarga szin lehet csak nekem nem passzol bw-hez, de ez legyen a legkisebb baj

jobboldalt ez a gombokkal valasztunk adott dolgok kozul sem olyan meno, inkabb ugy kene mint regi rshun volt, hogy forumtemak, meg egyeb (replay hirek cikkek).

albumok blogok egyeb hasonlo dolgoknal sem jo hogy minden jottment alak alkotasa megjelenik bw-s oldalon. azok a kepek se erdekelnek amiket Matyas linkel, nem hogy amit egy ismeretlen 12 eves cs harcos

rshus dolgok is hianyoznak: megszokott smilek, spoiler, fajikonok

moderalasnal is el kene donteni kinek csinaljatok az oldalt, nekunk vagy magatoknak, ha magatoknak akkor jo, moderald, de miert kellett rshut megszuntetni ahhoz, miert nem csinaltatok egy uj oldalt es hurra, akit zavar hogy ott elhangzik egy pakmek akkor idejohet es itt nagyon boldog lesz. igy viszont akik azt latogattak utaljak ezt es akkor ki fogja latogatni, van ertelme ennek az egesznek?

Bilgames 2011. június 11. 38 hozzászólás 4821.
uebergáz,
komolyan nem hiszem el hogy szerinted ez a helyes irány olyan hozzászólásokat moderálsz amiben semmi sértő nem volt de biztos jó érzés lehet barátom Az meg külön nevetséges, hogy kitiltással fenyegetőzöl meg a felhasználók köztelezettségeiről, tényleg azt gondolod, hogy létszükséglet az oldalt használnom

az hogy daca leszarta az egészet azt nem nekem kell megoldani,ez a ti ügyetek

Ha egy kicsit is odafigyelnél a sok moderálgatás közben akkor láthatnád, hogy több dolog is elhangzott, hogy mi nem tetszik az oldalon pl a hozzáállásod
rambo6 2011. június 11. 203 hozzászólás 1701.
Válasz Stryker #17. hozzászólására

Amiket írtál az fröcsögés, és mindenbe belekötöttél.Ez nem segítség csak OFF. Kiírtam, hogy erősen moderált ami nem ezzel kapcsolatban van írva azt törlöm.Az első hozzászólással legyen a minta.
Még mindig várom azokat az írásokat, hogyan nézzen ki a replay feltöltés. Milyen menüpontok.
Mivel az oldal nyílt és kiskorú is nézheti ezért van törölve.
Na nem akarok okoskodni, de ha egy kiskoru felmegy egy porno site-ra, beüti h 18 even felüli es nezhet amit csak akar. Szoval most par ronda szo az nemhiszem h a vilag, nem is anyazasrol beszelek persze.

Lehetne moderalatlan topic csoportot letrahozni, regisztracional eletkor megadasa, aki 18 aluli azoknak moderalatlan topic blokkolasa.

Ezt csak azert irom mert rshu-nak szerves resze volt a flame haboru, ha ezt elveszitek a felhasznaloktol akkor elmennek mert az oldal dögunalom lesz.
Arrol nem is beszelve, hogy az oldal jellege egy olyan pusziparádéba torkollik mint sc2.hu, ami lassuk be igen csak hanyinger!

„Az ember jellemét leginkább az mutatja meg,hogy mit tart nevetségesnek.”
OFF
oFF
Stryker 2011. június 11. 249 hozzászólás 1470.
Válasz WannaB #16. hozzászólására
Moderálva...

Amiket írtál az fröcsögés, és mindenbe belekötöttél.Ez nem segítség csak OFF. Kiírtam, hogy erősen moderált ami nem ezzel kapcsolatban van írva azt törlöm.Az első hozzászólással legyen a minta.
Még mindig várom azokat az írásokat, hogyan nézzen ki a replay feltöltés. Milyen menüpontok.
Mivel az oldal nyílt és kiskorú is nézheti ezért van törölve.
Moderálva...
deekin 2011. június 11. 337 hozzászólás 1132.
Moderálva...
life is balanced L2P @];-Ð
deekin 2011. június 11. 337 hozzászólás 1132.
Moderálva...
life is balanced L2P @];-Ð